جاذبه های گردشگری

10 مکان دیدنی در یونان برای ماه عسل

وقتی اولین تعطیلات زندگی زناشویی شما فرا رسید چه چیزی بهتر از امواج بزرگ آبی دریای اژه ، پشت بامهای سفید رنگ سانتورینی و ستون ها و معابد باستانی آتن است؟  تعطیلات ماه عسل در یونان می تواند شما را به تپه ها و صخره های آکروتیری در سانتورینی ، سواحل شیرین مایکونوس ، فضای سرسبز رمانتیک کرت و البته آثار باستانی آتن برساند. از آب و هوای خوب مدیترانه ای گرفته تا باغ های سرسبز زیتون ، از موج های ناخوشایند دریا گرفته تا باغ های انگور و از کوه های آبگرم طبیعی گرفته تا تپه های سنگین که مردم محلی هر روز از آن عبور می کنند ، یونان بهترین مکان برای شروع یک زندگی عاشقانه کاملاً جدید است. در این پست ما بهترین جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی یونان را به شما معرفی می کنیم که دیدن عکس های آنها نیز لذت بخش است.
 

1. Evia

 
 


 هنگام سفر به یونان برای ماه عسل شما، Evia بهترین نقطه شروع است. جایی که چشمه های آب گرم طبیعی شما را تسکین می دهند. وقت خود را در اینجا با معشوق خود سپری کنید و با نشاطی که از بازدید ازین مکان بدست می آورید آمادگی و انرژی لازم برای باقی مانده سفر را خواهید داشت.
 

2. کرت

 


بزرگترین جزیره یونان کرت که جمعیت زیادی نیز دارد اما با این حال ، برای یک تازه عروس و داماد لذت بخش است ، به خصوص اگر از سواحل شن و ماسه خوب اینجا دیدن کنید. کرت همچنین دارای هزارتوی حیرت انگیزی است که زوجین می توانند از آن عبور کنند.
 
 

3. تسالونیکی

 
 



این شهر در بین یونانیان به عنوان “شهر عشق” مشهور است. هنر مدرن را از اطراف سواحل گرفته تا بازارهای محلی در اطراف خود ببینید. یکی از بهترین کارهایی که در تسالونیکی می توانید انجام دهید تماشای غروب خورشید است.
 
 
 

4. سانتورینی

 


اگر مجبورید برای ماه عسل خود فقط به یک مکان در یونان بروید ، سانتورینی را انتخاب کنید چرا که یکی از متنوع ترین و بهترین مکان های دیدنی یونان است. از ساحل سرخ تا سایت باستانی هیجان انگیز آکروتیری ؛ از آب شکننده دریا گرفته تا خانه های سفید شده روی تپه ها ، سانتورینی مانند رویایی است که زنده می شود. از پیاده روی های طولانی عاشقانه در ساحل لذت ببرید.
 
 

5. میکونوس

میکونوس یکی از زیباترین مکان های دیدنی یونان و محل مناسبی برای یافتن سواحل خلوت و لذت بردن از یک زندگی دو نفره است. از آب تمیز و شفاف اطراف خود ، استراحتگاه های شگفت انگیز لوکس و این فرصت که دست در دست هم  غروب آفتاب را تماشار کنید لذت ببرید.

 
 

6. شهاب سنگ

 

 بعد از چند شب گشت و گذار و مهمانی های بی وقفه ، این مقصد تپه ای می تواند مرهمی تسکین دهنده برای روح شما باشد. برای دیدن طلوع آفتاب جادویی زود بیدار شوید و در غارهای پنهان Meteora چرخی بزنید.
 
 
 

7. میلوس

 
 



آیا می دانید الهه عشق یونانی کیست؟  آفرودیت میلوس ، مشهور به Venus de Milo  که بعداً به موزه لوور پاریس منتقل شد.
 

8. Spetses

سواری با کالسکه در خیابان های سنگفرش شده که هیچ وسیله نقلیه دنده ای مجاز نیست فانتزی است؟ دست بانوی خود را بگیرید و او را سوار کالسکه ای مجلل کنید که مطمئناً شما را به دوره ای متفاوت می برد. Spetses یک جزیره کوچک و یکی از مکان های دیدنی یونان و مناسب برای زوج هایی که بدنبال آرامش و دور از هیاهوی شهر هستند.

 

9. لسوس


یک جزیره با یک جنگل  استثنایی است که توسط فعالیت های آتشفشانی ایجاد شده است که نزدیک به 20 میلیون سال پیش اتفاق افتاده است. این تجربه ایی خیره کننده و فوق العاده برای پایان ماه عسل شما خواهد بود. 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا