جاذبه های گردشگری

9 کاری که باید در کارلووی واری ،شهر معروف آبگرم چک انجام دهید

کارلووی وری دومین شهر پر بازدید جمهوری چک و جواهر آبگرم غربی بوهمیان است. و می توان آن را شهر ستونها ، آبگرمهای سلطنتی ، حمامهای گرداب و چشمه های آب گرم بنامید. گفته می شود که آب گرم و زمین گرمی که چشمه های آب گرم از آن می ریزد دارای قدرت درمانی است. کارلووی واری که با نام آلمانی خود ، Karlsbad یا Carlsbad شناخته می شود ، دارای تعداد بیشماری مغازه مجلل ، معماری تحت تأثیر آبگرم و کافه های چشمگیر است. آنها همچنین می گویند یکی از راه های کاوش کارلووی واری دیدن 13 چشمه آب گرم اصلی است. در اینجا ما لیستی از 9 کاری را که باید در کارلووی واری انجام دهید که در واقع جاذبه های گردشگری کارلووی واری نیز بحساب می آیند را در این پست ارائه کرده اییم.

1- جام معروف سرامیک را بخرید

اولین کاری که باید انجام دهید خرید لیوان چینی یا سرامیک است. نوشیدن آب چشمه از این فنجان های چینی کوچک روش سنتی نوشیدن آب گرم است. همچنین ، آب چشمه هایی که از برخی چشمه های حرارتی می آید به قدری گرم است که در بطری پلاستیکی قابل استفاه نیست.

 

2. از 13 منبع اصلی آب گرم طبیعی دیدن کنید

در کارلووی واری حدود 300 چشمه آب گرم وجود دارد که 13 مورد از آنها چشمگیرترین آنها هستند. اعتقاد بر این است که آب این چشمه ها دارای قدرت درمانی است که فواید زیادی برای سلامتی دارند.

 

3. از Colonnades در کارلووی واری دیدن کنید

ستون آسیاب یکی از جاذبه های گردشگری کارلووی واری

Colonnades ساختمانهای سنتی در کارلووی واری هستند که دارای معماری باشکوهی هستند. اینها اساساً ردیف هایی از ستون ها هستند که از سقف پشتیبانی می کنند. این ساختمان ها قطعا ارزش یکبار دیدن را دارند.

پارک کلناد یکی از جاذبه های گردشگری کارلووی واری

پارک کلناد – موسوم به. Garden Colonnade ، Park Colonnade از دهه 188 ایستاده و پا برجا است. طراحی آن توسط شرکت معماری بصیر وین ، فلنر و هلمر انجام شده است.

ستون بازار از جاذبه های گردشگری کارلووی واری

ستون بازار –  توسط فلنر و هلمر طراحی شده و تنها ستون شهر است که از چوب و در دهه 1880 ساخته شده است.

 

4- از امکانات آب گرم کارلووی واری لذت ببرید

 اکثر هتل ها  امکانات آبگرم را ارائه می دهند. آنچه باعث برجسته شدن آبگرمهای کارلووی واری می شود این است که آنها برای تمام درمانهای آبگرم خود از آب زمین گرمایی (چشمه آب گرم) استفاده می کنند. کل درمان آبگرم طولانی مدت 1-3 هفته طول می کشد ، اما درمان های کوتاهتری نیز وجود دارند. گزینه های زیادی که می توانید در نظر بگیرید حمام های معدنی ، ماساژ بدن ، الکتروتراپی ، آب درمانی و گرم درمانی است. برخی از مراکز آبگرم Tawan Thai House و Imperial Spa هستند.

 

5. از Grandhotel Pupp بازدید کنید

Grandhotel Pupp هر ساله جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری را برگزار می کند. این هتل از داستان فیلم “هتل بزرگ بوداپست” الهام گرفته است. همچنین محل فیلمبرداری فیلم جیمز باند “کازینو رویال” و “آخرین تعطیلات” بوده است.

 

6. از موزه شیشه موزر و کارخانه شیشه دیدن کنید

این موزه جدا از اینکه به عنوان یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری کارلووی واری شناخته می شود ، یک شهر شیشه سازی نیز هست. صنعتگری ماهر شیشه سازان کارلووی واری جشن گرفته می شود و در موزه زرق و برق دار MOSER شیشه و کارخانه شیشه نمایش داده می شود.

 

7- از برج رصد دایانا بالا بروید

این بهترین نقطه تماشای بالای تپه در کارلووی واری است که یک نمای دیدنی از شهر را ارائه می دهد. برج Diana Lookout Tower توسط تپه های جنگلی احاطه شده است و یکی از جاذبه های گردشگری کارلووی واری است که به مسیرهای پیاده روی مختلفیبه جنگل منتهی می شود. Deer Leap Lookout یکی دیگر از نقاط دیدنی است که به شما نمایی زیبا از شهر را می دهد.

 

8. از موزه Jan Becher دیدن کنید

یک نوشیدنی محلی – الکلی و گیاهی در این موزه وجود دارد که این نوشیدنی در بیشتر بارها در کارلووی واری موجود است ، اما اگر می خواهید در مورد مواد مخفی استفاده شده در تهیه این نوشیدنی اطلاعاتی کسب کنید ، از موزه دیدن کنید.

 

9. از انواع غذاهای محلی لذت ببرید

هنگامی که در شهر آبگرم کارلووی واری هستید  برخی غذاهای لذیذ چک مانند کوفته سیب زمینی ، کلم ، گوشت خوک ، گولاش گوشت و شنیتسل را تست کنید. وعده غذایی خود را با یک غذای محلی خوشمزه مانند ویفرهای اسپا کارلووی واری به پایان برسانید.

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا