جاذبه های گردشگری

جاذبه های گردشگری بوینس آیرس

بوینس آیرس شهری زیبا در قلب آرژانتین است، جایی که روح زندگی همیشه در آن جریان دارد و با زیبایی های آن سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم می زند. می توانید برخی از بهترین جاذبه های گردشگری بوینس آیرس را در اینجا کشف کنید. این شهر زیبا و پر جنب و جوش عصاره ای از هویت یک کشور، دومین شهر بزرگ آمریکای جنوبی، پایتخت آرژانتین و دروازه ای برای ورود به سایر مناطق کشور بزرگ آرژانتین می باشد. در ادامه برای معرفی بهترین جاذبه های این شهر با ما همراه باشید.

میدان Plaza de Mayo و Casa Rosada

 

این میدان قرن شانزدهم مکانی مهم برای بسیاری از سرنوشت سازترین رویدادهای شهر بوده است. از قیام علیه اسپانیا در سال 1810 گرفته تا رویدادهای سازمان یافته توسط مدرس دلا پلازا د مایو! بخش بزرگی از منطقه از جمله خیابان های معروف فلوریدا و لاوال ، و همچنین کاخ ریاست جمهوری به یک منطقه بی استفاده تبدیل شده است. موزه و گورستان Recoleta ، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بوینس آیرس است که بیشتر به خاطر مقبره های شگفت انگیز شهرت دارد.

موزه و گورستان Recoleta

 

مقبره هایی که مقصد نهایی خواب ابدی بسیاری از چهره های مشهور آرژانتینی از جمله اوا پرون بوده است.  گشت و گذار در موزه خیابان کامینیتو یکی از سرگرم کننده ترین فعالیت ها برای بازدیدکنندگان از پایتخت آرژانتین است، پیاده رو رنگارنگ و زیبایی که از سال 1959 به عنوان یک موزه و بازار هنر در فضای باز از هنر دوستان استقبال می کند. سیمانتریو د لا ریکولتا مورد توجه مردم محلی و گردشگران است و هر ساله بازدید کنندگان زیادی را برای دیدن مقبره های با شکوه خود جذب می کند.

موزه خیابان کامینیتو

 

گشت و گذار در موزه خیابان کامینیتو یکی از سرگرم کننده ترین فعالیت ها برای بازدیدکنندگان از پایتخت آرژانتین است. پیاده رو رنگارنگ و زیبایی که از سال 1959 به عنوان یک موزه و بازار هنر در فضای باز از هنر دوستان استقبال می کند. موزه خیابان کامینیتو این منطقه ساختمان هایی با رنگ روشن و فتوژنیک، سوغاتی با کیفیت بالا، مجسمه ها و صنایع دستی را به گردشگران ارائه می دهد و مکانی عالی برای تفریح ​​و خرید سوغاتی است. برای دیدن جاذبه های گردشگری آرژانتین اینجا کلیک کنید.

کابیلدو بوینس آیرس

قدمت این بنا به سال 1610 برمی گردد که بعداً در قرن هجدهم توسعه یافت. امروز، این ساختمان با شکوه میزبان موزه ملی کابیلدو با نمایشگاه های متعدد در مورد تاریخ قرن 18 این شهر است. Museo de la Casa de Gobierno یکی دیگر از موزه های جالب در میدان د مایو است که در داخل کازا روسادا واقع شده است و گاهشماری از روسای جمهور آرژانتین را تا سال 1966 به نمایش می گذارد. کابیلدو ، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بوینس آیرس در میدان د مایو است و ساختمان زیبای کابیلدو مقر دولت استعماری بود که در سال 1810 به مرکز قیام علیه دولت اسپانیا تبدیل شد.

سن تلمو و موزه تاریخی

 

  سن تلمو یکی از خوش آب و رنگ ترین محله های بوینس آیرس است که به خاطر خیابان های سنگفرش باریک و ساختمانهای قدیمی استعمار معروف است. یکی از بزرگترین جاذبه های سن تلمو “موزه تاریخ ملی” است که تاریخ باستان آرژانتین را به نمایش می گذارد. گفته می شود این موزه بیش از 50 هزار اثر هنری دارد که مهمترین آنها مجموعه نقاشی های کاندیدو لوپز است. موزه ملی طبیعی برناردینو ریواداویا که در سال 1826 افتتاح شد و اکنون 13 نمایشگاه از گیاهان و حیوانات به همراه یک آکواریوم زیبا دارد. 

کلیسای جامع شهر

 

اگرچه ساخت نمای نئوکلاسیک کلیسای متروپولیتن بوینس آیرس تا سال 1882 آغاز نشده بود می توان ریشه آن را از اوایل قرن شانزدهم  جستجو کرد. این کلیسا همچنین محل دفن ژنرال خوزه دو سان مارتین یکی از قهرمانان انقلابی آرژانتین است.

تئاتر کولون، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بوینس آیرس

 

سالن های اجرای بوینس آیرس را هرگز از دست ندهید. شاید مشهورترین سالن اجرای شهر تئاتر Colón باشد که در سال 1980 افتتاح شد و دارای یک سالن برتر برای اپرا، باله و موسیقی کلاسیک است و افتخار میزبانی بزرگانی مانند کالاس و توسکانینی را دارد. از دیگر جاذبه های بوینس آیرس می توان به سینما دوست داشتنی Teatro Gran Rex اشاره کرد.

گالری های هنری قدیم و جدید

 

بوینس آیرس سالهاست که به عنوان یکی از مهمترین مراکز هنری در آمریکای جنوبی شناخته می شود. موزه هنرهای آمریکای لاتین در بوینس آیرس (مالبا) آثار هنری بی شماری از هنرمندان از سراسر آمریکای جنوبی را به نمایش گذاشته است. گالری های هنری قدیمی و جدید موزه باشکوه هنر مدرن که قبلاً انبار دخانیات بود بعداً هنرمندان زیادی از جمله سالوادور دالی و پابلو پیکاسو را در خود جای داد.

باغ های پالرمو، یکی از بهترین مکان های دیدنی بوینس آیرس

 

پالرمو یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری است که بسیاری از بزرگترین و محبوب ترین پارکهای شهر در آن واقع شده اند. باغ های پالرمو و گیاهان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بوینس آیرس است و در این محله می توانید بزرگترین باغ بوینس آیرس باغ گیاه شناسی را با دریاچه ها، پله ها و مجسمه های فراوان ببینید. علاوه بر این باغ های ژاپنی بوینس آیرس با بزرگترین و محبوب ترین مجموعه بونسای در آمریکای جنوبی ارزش بازدید را دارند.

موزه ملی هنرهای تزئینی، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بوینس آیرس

در سال 1911 پالاسیو ارارزوریز بنای برجسته کلاسیک فرانسوی در قلب روکلتا به موزه ای از هنرهای تزئینی تبدیل شد، مکانی جذاب برای علاقه مندان به هنر و دوستداران معماری باشکوه. موزه دیگری در اینجا موزه هنرهای شرقی است که آثار هنری بی شماری از سراسر آسیا را به نمایش می گذارد.

گشتی در معروف ترین خیابان های بوینس آیرس بزنید

بوینس آیرس با خیابان های فراوان، مقصدی جذاب برای گردشگرانی است که به دنبال یافتن زندگی در پایتخت آرژانتین هستند. هر یک از خیابان های بوینس آیرس حرف های زیادی برای گفتن دارد. ما را دنبال کنید تا خیابان های معروف بوینس آیرس را در اینجا بشناسید. قدم زدن در بوینس آیرس تفریح ​​خوبی است زیرا می توانید زندگی و سنت های مردم آرژانتین را تجربه کنید. خیابان های این شهر واقعاً ارزش دیدن دارد. این خیابان ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند و هر یک به طریقی خاص باعث تعجب گردشگران می شوند.

خیابان دفنسا

 

بیایید به محله San Telmo و یکی از بزرگراههای نمادین آن برویم. اگرچه خیابان دفنسا از میدان د مایو آغاز می شود و تا پارک لزاما ادامه دارد اما تمرکز اصلی ما روی بلگرانو و سن خوان است. این نام اتفاقی نبوده و به سال 1849 برمی گردد. زمانی که بوینس آیرس در برابر حمله انگلیس در بین سالهای 1806 تا 1807 مقاومت کرد. خیابان دفنسا دفنسا علاوه بر معماری شگفت انگیز خود با جزئیات سبک استعماری در کنار برخی از بناهای مدرن ، به دلیل سنگ فرش هایش نیز مشهور است. این سنگفرش ها به شما احساس متمایزی می دهند و با عبور وسایل نقلیه از روی آنها صدای خاصی تولید می کنند.

خیابان کورینت، یکی از خیابان های معروف بوینس آیرس

 

 در طول شبانه روز این خیابان دو چهره متفاوت دارد. و به دلیل اینکه بیشتر دفاتر و بانک ها در این منطقه واقع شده اند و افراد زیادی در این خیابان کار می کنند صبح و بعدازظهر ترافیک کمی سنگین است، اما باید پذیرفت که این مشکل بخشی از این مکان و جزء جایی ناپذیر آن است. با وجود همه اینها می توان عظمت این خیابان را تحسین کرد و در آنجا به خرید پرداخت.

خیابان 9 جولای

 

عرض 140 متری این خیابان باعث شهرت آن شده و 9 ژوئیه را به گسترده ترین خیابان جهان تبدیل کرده است. این خیابان دارای 14 خط است در حالی که اگر خیابان های موازی دیگری نیز به آن اضافه کنیم تعداد خطوط به 20 خط می رسد. عبور از این خیابان در تقاطع ها امکان پذیر است ، اگرچه تنها بعضی از افراد که به دنبال به چالش کشیدن زمان هستند گاهی این کار را می کنند. خیابان 9 ژوئیه از خیابان سن خوان آغاز می شود و تا خیابان لیبرتادور ادامه دارد و تقاطع خیابان کورینت جذاب ترین قسمت این خیابان است. در قلب میدان جمهوری یک ستون هرمی شکل به ارتفاع 66 متر وجود دارد که مکان مهمی برای گردشگرانی است که مایل به خرید کارت پستال از بوینس آیرس هستند می باشد.

خیابان آرتیگاس، یکی از خیابان های معروف بوینس

محله راسون بهشت ​​کوچکی در مرکز شهر بوینس آیرس است. این محله بین سه خیابان Tinogasta ، Zamudio و San Martín واقع شده است که یک مثلث را تشکیل می دهند. در این محله خانه های کم ارتفاع به سبک انگلیسی توسط درختان بلند احاطه شده اند. این خیابان محل اقامت خولیو کورتازار بوده است.

خیابان کامینیتو در بوینس آیرس، آرژانتین

خیابان Caminito رنگارنگ و فوق العاده زیبا بدون شک محبوب ترین و توریستی ترین خیابان بوینس آیرس آرژانتین است. این خیابان در محله نسبتاً کوچکی به نام La Boca واقع شده است. البته ممکن است کامینیتو شهرت چندانی نداشته باشد، اما واقعیت این است این خیابان نسبتاً کوچک تاریخ جالبی را در دل خود جای داده است و با قدم زدن در آن می توانید عکس های عالی بگیرید. آنچه واضح است این است که شما باید یک بار از کومینو که یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بوینس آیرس دیدن کنید.

لا بوکا، محله ای رنگارنگ در آرژانتین

 

لا بوکا محله ای در بوینس آیرس است که ساکنان اصلی آن ایتالیایی های مهاجر از جنوا بودند. اینجا محله ای شاد و سرزنده با صدای خنده و موسیقی است که در قسمت جنوب شرقی شهر واقع شده و خانه های رنگارنگ شما را عاشق این محله دوست داشتنی می کند. در محله لا بوکا، انرژی و احساس زندگی در آمریکای جنوبی در کوچه پس کوچه های رنگارنگ کاملاً احساس می شود. ممکن است بپرسید چرا آنها خانه های این محله را بسیار رنگارنگ کرده اند؟ در طول دهه 1800 این محله پر از مهاجران فقیری بود که کارگران بندر بودند. در آن زمان لا بوكا یكی از فقیرترین محله های پایتخت بود و مردم از هر قطعه آهن و چوب استفاده نشده برای ساختن خانه های خود استفاده می كردند و آن را با بقایای رنگ نقاشی می كردند.

در دهه 1950 یک هنرمند تصمیم گرفت که این محله را احیا کند بنابراین تمام خانه های اینجا را با رنگ های مختلف نقاشی کرد. دقیقاً همان کاری که مهاجران قبلاً انجام می دادند اما به شکل زیباتر! و این چنین شد که این خیابان به یک مقصد گردشگری تبدیل شده است به طوری که هر کسی که پا به بوینس آیرس بگذارد می خواهد بلافاصله به لا بوکا برسد.

 

این محله به قدری با سایر مکانهای بوینس آیرس متفاوت است که به موزه محلی و جاذبه مهم گردشگری تبدیل شده است و گردشگران برای گرفتن عکس به اینجا می آیند. بدون شک مشهورترین مکان در لا بوکا ال کامینیتو است، خیابانی که به نوعی موزه خیابانی و کوچه ای سنتی در لا بوکا است. در این کوچه فروشندگان آثار هنری می فروشند، نوازندگان خیابانی موسیقی شاد پخش می کنند و غرفه هایی وجود دارد که می توانید هر نوع تجهیزات مورد نظر خود را خریداری کنید. در دو طرف این خیابان خانه های رنگارنگی را می بینید و برخی از افراد در هر گوشه ای مشغول اجرای برنامه هستند. اگرچه آمدن به این محله مکانی عالی برای تجربه فرهنگ آرژانتین است باید مراقب باشید تا هدف سارقان قرار نگیرید.

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا