تکنولوژی و فناوریموبایل

Alt-C اپلیکیشن کپی متن از گوشی اندروید به کامپیوتر و برعکس

کپی متن از گوشی اندروید به کامپیوتر و برعکس با اپلیکیشن Alt-C

اندروید محبوب ترین سیستم عامل موبایل در جهان است. با این همه محبوبیت مشکلاتی هم دارد. یکی از بزرگترین مشکلات آن بخصوص برای نرم افزار واتس اپ عدم امکان کپی کردن متن وانتقال آن به کامپیوتر بوده است. یعنی شما نمی توانستید پیام های واتس اپ را کپی کنید و متن آنها را به کامپیوتر انتقال دهید.

ALT-C” یکی دیگر از این میان‌برهایی است که استفاده از آن به شما امکان کپی متن از گوشی دارای سیستم اندرویدی به کامپیوتر شخصی یا لپتاپ و برعکس را می‌دهد. عملکرد این اپلیکیشن به سیستم “PushBulle” بسیار شبیه است که با حفظ کپی‌رایت می‌توانید اطلاعات متنی را بین گوشی‌های هوشمند خود و کامپیوترهای شخصی مبادله کنید.

استفاده از آن بسیار آسان است، فقط کافی است اپ‌های “desktop” و “Android” را که به‌ صورت رایگان ارائه می‌شود دانلود کرده و در کامپیوتر و گوشی اندرویدی نصب کنید (نسخه‌‌های مخصوص مک و “iOS” در راه است). سپس توسط کدی که داده می‌شود با وارد کردن کد در دو دستگاه امکان “Copy” و “Paste” فعال خواهد شد. نحوه عملکرد “Copy” و “Paste”  همانند روش معمول است و در صورت از دست دادن اطلاعات امکان بازیابی تا ۵۰  کلمه درهر دو  دستگاه وجود دارد.

برای کپی متن از گوشی به کامپیوتر مراحل زیر را طی کنید: ابتدا متنی را که می‌خواهید کپی کنید، «های لایت» کنید سپس
“Alt + v” را با هم نگه دارید. در این زمان، متن درکامپیوتر شما قابل دریافت است. برای کپی کردن متن از کامپیوتر به گوشی همانند روش قبلی بعد از های لایت کردن متن دکمه  “Alt + C” را نگه داشته و از طریق گوشی متن را دریافت کنید.

دانلود از گوگل پلی

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. با سلام ، از alt+ c استفاده کردم اما فونت آن ظاهرا با کامپیوتر تفاوت دارد و متن قابل خواندن نیست ، لطفا در صورت امکان راهنمایی فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا