اپلیکیشن هاتکنولوژی و فناوری

10 آنتی ویروس برتر اندروید 2020

معرفی بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020

استفاده از تلفن های هوشمند یا رایانه های لوحی همانطور که مشاهده میکنید، ضرورت بسیاری دارد و استفاده از آنها بسیار تداول پیدا کرده است. و همانند آنها دانلود برنامه اندروید برای افزایش قابلیت های یک دستگاه هوشمند در میان کاربران بسیار رایج میباشد. یکی از این برنامه های بسیار کاربردی آنتی ویروس های اندروید می باشند که در ادامه این محتوا ای اس دانلود قصد دارد تا برترین نرم افزارهای ضد ویروس مخصوص اندروید را در سال 2020 خدمت شما کاربران اندرویدی معرفی کند.

 

نصب بهترین برنامه آنتی ویروس اندروید بر روی تلفن هوشمند یا رایانه خود ضروری است. از این گذشته ، اندروید پرکاربردترین سیستم عامل در جهان است و این بدان معناست که می تواند هدف بزرگی برای کاربران حرفه ای و ویرانگر باشد. ما کارهای زیادی را با دستگاه های اندرویدی خود انجام می دهیم – از جمله وب گردی، استفاده از شبکه های مجازی، مدیریت حساب های بانکی و خرید که امروزه بسیاری مشاهده های حضوری را کنسل کرده است. اما محافظت از دستگاه خود به نوعی بر کیفیت کاربردهایی که در اختیار کاربران قرار می دهد بسیار ضرورت دارد – محافظت در برابر بدافزارهایی که سرعت پردازش اطلاعات از گوشی شما را کاهش می دهند. به همین دلیل نصب یکی از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندرویدی که در پایین می توانید مشاهده کنید بسیار ضروری است.

در این مقاله ، ما قصد داریم 10 مورد از برجسته ترین برنامه های ضد ویروس Android در سال 2020 را خدمت شما کاربران معرفی کنیم ، برنامه هایی که چند مورد از آنها را می توان به صورت رایگان بارگیری کرد. بسیاری از این نرم افزارهای ضد ویروس بهتر از عملیات اسکن خودکار کار می کنند، یعنی از ابتدا از باز یا بارگیری صفحات وب و پرونده های مخرب جلوگیری می کنند. بهترین روش برای محافظت از تلفن اندروید شما!

1- Bitdefender Mobile Security

 

Bitdefender Mobile Security & Antivirus

بهترین برنامه آنتی ویروس اندروید با امنیت فشرده و بسیار بالا!

– حداکثر دستگاهای تحت پوشش: 1
– ویژگی ها: مشاور حریم خصوصی و ضد صرقت
– پولی یا رایگان: پولی
– قابلیت های ضد سرقت بسیار عالی
– اتصال هوشمندانه با ساعت هوشمند
– استفاده از فضای ابری نیاز به اینترنت فعال دارد

Bitdefender Mobile Security – آنتی ویروس Mobile Security از استودیوی بیت دیفندر با انبوهی از ویژگی های هوشمندانه به عنوان برترین آنتی ویروس سال 2020 شناخته شد. از مهمترین ویژگی های این دستگاه می توان به ضد سرقت بودن آن اشاره کرد. در حقیقت ، این برنامه موبایل آنتی ویروس آندروید در جدیدترین آزمایش AV-Test نمرات عالی را کسب کرد و AV-Comparatives (آزمایشگاه اصلی اصلی آزمایش آنتی ویروس) میزان محافظت 99.9٪ را به این اپلیکیشن اختصاص داده است که واقعاً چشمگیر می باشد. بیت دیفندر ادعا می کند که این نرم افزار در زمان واقعی از مرورگر Google Chrome با توجه به وضعیت دستگاه توصیه های ارائه می دهد که می تواند برای محافظت از دستگاه اندروید در مقابله با بدافزار ها بسیار حیاتی باشد. همچنین یک ابزار مشاوره حریم خصوصی جالب وجود دارد که از طریق فناوری WearOn یک لایه امنیتی به ساعت هوشمند شما اضافه می کند که اگر به طور تصادفی تلفن خود را پشت سر بگذارید ، به شما هشدار می دهد. مورد جالب دیگر یک VPN همراه است، البته خیلی هیجان زده نشوید چرا که نسخه ارائه شده با حافظه اندک فقط 200 مگابایت روزانه محدود می شود، اما هنوز هم می توان آن را در یک ویژگی مفید دانست. همانطور که گفته شد ، در اینجا قابلیت های ضد سرقت وجود دارد و آنتی ویروس Bitdefender Mobile Security به شما امکان می دهد تا از راه دور دستگاه خود را بیابید و قفل کنید، یا به موبایل و تبلت خود پیام ارسال کنید. همچنین در صورت انتخاب می توانید دستگاه را از راه دور کاملاً پاک کنید. این قابلیت ها زمانی مفید هستند که شما تلفن همراه یا رایانه خود را گم کرده باشید. در این برنامه قابلیت های زیادی در دسترس می باشد، بنابراین اگر می خواهید این برنامه را دانلود کنید، مهلت استفاده از آن پس از هر خرید یک ماه می باشد. البته نسخه آزمایشی این برنامه اندروید هم در دسترس می باشد که زمان استفاده از آن 14 روز می باشد.

2- Norton Mobile Security

Norton Mobile Security - Antivirus & Anti-Malware

 

محافظت از تلفن همراه شما در برابر ویروس ها و ضد سرقت بودن

– حداکثر برنامه های تحت پوشش: 3
– ویژگی ها: برنامه مشاور عالی، ضد سرقت و قابلیت مسدود کردن تماس ها
– پولی یا رایگان: پولی
– تماس های تلفنی هرزنامه را مسدود می کند
– قابلیت ضد سرقت کردن دستگاه
– امکان حذف تمامی اطلاعات دستگاه از راه دور

نرم افزار Norton Mobile Security به عنوان دومین آنتی ویروس برتر سال 2020 ویژگی های زیادی را ارائه می دهد، از جمله برنامه Ad Advisor که توسط Norton Mobile Insight طراحی می شود و برنامه ها را برای هر گونه خطرات احتمالی، حفظ حریم خصوصی یا سایر رفتارهای ناخواسته مانند استفاده بیش از حد باتری کنترل می کند. با این برنامه حتی می توانید این ارزیابی ها را از قبل دریافت کنید. در واقع شما یک برناه نصب می کنید که بسیار مفید می باشد. مسدود کردن تماس برای محافظت در برابر تماس های تلفنی که برای دستگاه زیان آور هستند از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد. دیگر ویژگی این برنامه ضد ویروس امنیت Wi-Fi می باشد که هنگام اتصال به یک شبکه بی سیم ناامن به شما هشدار می دهد، به علاوه ویژگی های ضد سرقت که به شما امکان می دهد از راه دور دستگاه دزدیده شده (یا گمشده) را قفل کنید یا تمامی حافظه آن را پاک کنید، از دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار می باشند. اما یک عامل منفی برای این برنامه می تواند قیمت آن باشد. همانطور که در بالا هم گفته ایم این برنامه پولی می باشد، یعنی کاربران برای هر ماه استفاده از این برنامه همانند برنامه Bitdefender Mobile Security پول پرداخت کنند. البته این برنامه برعکس بیت دفیندر حداکثر قابل نصب بر روی سه دستگاه میباشد. این آنتی ویروس همچنین با کسب نمرات بسیار عالی از سوی سازمان AV-Test دارای امتیاز برتر می باشد.

3- Avast Mobile Security

 

 

آنتی ویروس رایگان اندروید، اما تبلیغات را نشان می دهد!

– حداکثر دستگاهای تحت پوشش: نامحدود (رایگان)
– ویژگی ها: ضد سرقت، امنیت Wifi و قابلیت پاکسازی
– پولی یا رایگان: رایگان
– نمایش تبلیغات

Avast Mobile Security – غول ضد ویروس Avast برنامه با کیفیت دیگری تولید کرده است که فراتر از یک اسکنر پیش پا افتاده است ، اگرچه گفته می شود، اسکن ویروس را بسیار خوب انجام می دهد و توسط آزمایشگاه های تست مستقل رتبه بالایی دارد. برنامه Avast Mobile Security از آنتی ویروس های رایگان اندروید می باشد که برای نصب آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه نمی باشد، و همانطور که می دانید برنامه های رایگان قابلیت نمایش تبلیغات را دارند که اندکی اذیت کننده میباشند. از ویژگی های بسیار خوب Avast Mobile Security می توان به یک سیستم ضد سرقت اشاره کرد که به شما امکان می دهد دستگاه Android خود را در صورت سرقت یا از دست دادن از راه دور ردیابی و قفل کنید (یا آن را پاک کنید). همچنین برخی از ویژگی های جالب افزایش عملکرد از جمله پاک کننده های ناخواسته برای آزاد کردن فضای ذخیره سازی و “افزایش RAM” وجود دارد که هدف آن سرعت بخشیدن به دستگاه شما است. این برنامه قبلاً پرداخت می شد اما اکنون رایگان است، البته توسط تبلیغات پشتیبانی می شود. اگر تبلیغات شما را آزار می دهد ، می توانید ماهانه یا سالانه مبلغی پرداخت کنید تا حذف شوند. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مفید “قفل کردن درون برنامه” است که به موجب آن دستگاه شما قبل از باز کردن برنامه های خاص ، از شما درخواست پین می کند. این از راه اندازی بدافزار برنامه هایی مانند اینترنت بانکی به طور خودکار جلوگیری می کند.

4- آنتی ویروس AVG AntiVirus 2020 for Android Security Free

 

AVG AntiVirus 2020 for Android Security Free

آنتی ویروس بسیار محبوب اندروید

– حداکثر دستگاه های تحت پوشش: نامحدود
– ویژگی ها: ضد سرقت
– پولی یا رایگان: رایگان
– نسخه آزمایشی 14 روزه با بهترین ویژگی ها
– استفاده از قابلیت ضد سرقت برای محافظت از اطلاعات محرمانه
– نمایش تبلیغات

برنامه AVG Antivirus Android به عنوان چهارمین آنتی ویروس برتر 2020 دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد که از ورود بد افزارها به دستگاه هوشمند شما جلوگیری کرده و همچنین باعث سرعت بخشیدن به دستگاه تلفن همراه شما می شود. این اپلیکیشن سطح محافظتی چشمگیر را بدون هیچگونه هزینه ای ارائه می دهد. در حقیقت ، از همان موتور ضد ویروس محبوب Avast در بالا استفاده می کند. در حقیقت، از همان موتور ضد ویروس محبوب Avast در بالا استفاده می کند (به یاد داشته باشید که Avast AVG را در سال 2016 ساخته است). اگرچه این همان اپلیکیشن نیست و برخی از ویژگی هایی را که در پیشنهاد رایگان Avast پیدا خواهید کرد، ندارد. با این حال، هنوز هم در حد و اندازه یک آنتی ویروس بسیار قوی ساخته شده است. به علاوه ویژگی های ضد سرقت که به شما امکان می دهد تلفن دزدیده شده (یا گمشده) را پیدا کنید، قفل کنید یا آن را پاک کنید. همچنین مانند Avast ، این برنامه از تبلیغات پشتیبانی می کند ، اما کاربران با ارتقا این آنتی ویروس به نسخه برتر می توانید از شر این تبلیغات خلاص شوید. نسخه پرو یا حرفه ای و پرداخت شده آنتی ویروس AVG دارای ویژگی های اضافی زیادی است، از جمله قابلیت های ضد سرقت گسترده (مانند قفل شدن دستگاه در صورت تعویض سیم کارت و به صدا درآوردن زنگ هشدار)، مخفی کردن عکس ها و فیلم های شما برای افزایش امنیت گالری شما، قفل برنامه، اسکنر امنیتی Wi-Fi و سایر تنظیمات حریم خصوصی، مانند مسدود کردن تماس گیرندگان. همچنین مجموعه ای از ویژگیهای دیگر مانند اقدامات بهبود عملکرد ، با هدف از بین بردن فرایندهای غیرضروری، خاموش کردن تنظیمات تخلیه باتری و همچنین حذف پرونده های ناخواسته مانند مواردی که معمولاً در پوشه های temp و cache وجود دارد، برای این برنامه به کار گرفته شد. توجه داشته باشید که حداقل در دو هفته اول استفاده از AVG AntiVirus Free می توانید همه این ویژگی های مفید و حرفه ای را به صورت رایگان امتحان کنید. اما پس از آن باید نسخه پولی آن را خریداری کنید. با وجود بسیاری از ویژگی های موجود در نسخه Pro ، جای تعجب نیست که این برنامه محبوب ترین آنتی ویروس است که با بیش از 100 میلیون دانلود، بیش از 6.5 میلیون بررسی و میانگین امتیاز بیش از 4.5، در فروشگاه Google Play عنوان برتر را به دست آورده است.

5- آنتی ویروس Kaspersky Internet Security

 

 

از محصولات امنیتی کسپرسکی می باشد که برای محافظت از دستگاهای اندرویدی توسعه یافته است!

– حداکثر دستگاهای تحت پوشش: نامحدود
– ویژگی های مهم: ضد سرقت و پشتیبانی از Android Wear
– پولی یا رایگان: رایگان
– ویژگی های ضد سرقت عالی
– محافظت از دستگاه شما در سطح بالا

Kaspersky Mobile Antivirus: AppLock & Web Security – کسپرسکی از جمله سازندگان مشهور برنامه های ضد ویروس می باشد که نسخه رایگان برنامه های آن می تواند به صورت هوشمندانه تمامی بدافزارهای موجود را اسکن کند و از تخریب دستگاه شما جلوگیری می کند. شما نه تنها از این هسته امنیتی بهره می برید بلکه با استفاده از این آنتی ویروس این اجازه را دارید که دستگاه خود را از راه دور کنترل کنید. هنگامی که تلفن همراه خود را گم کرده اید یا دزدیده شده اگر برنامه ضد ویروس Kaspersky Internet Security را بر روی آن نصب کرده داشتید می توانید از راه دور تمامی اطلاعات خود را محافظت کرده یا حتی آنها را پاک کنید. که برای این کار باید از حساب ایمیل خود استفاده کنید. شما همچنین می توانید در شهرهای شلوغ مکان دستگاه اندروید خود را پیدا کنید. ویژگی ضد سرقت این دستگاه بسیار حرفه ای و هوشمندانه عمل می کند، کاربران می توانند از فردی که در حال حاضر از دستگاه استفاده می کند عکس بگیرند که اگر مورد دزدی باشد بسیار مفید می باشد. این برنامه همچنین از قابلیت Android Wear پشتیبانی می کند که می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. همچنین استفاده از این برنامه رایگان می باشد.

6- Trend Micro Mobile Security & Antivirus

Trend Micro Mobile Security & Antivirus

 

آنتی ویروس ترند میکرو سرشار از ویژگی های فوق العاده!

– حداکثر دستگاهای تحت پوشش: 1
– ویژگی های برجسته: محافظت از پرداخت های اینترنتی شما
– محافظت از حریم خصوصی، شبکه اجتماعی، کنترل والدین
– پولی یا رایگان: پولی
– در حال حاضر دارای بالاترین رتبه برای محافظت در برابر بدافزارها می باشد
– محافظت از برنامه های بانکی و داده های مهم شما

برنامه آنتی ویروس اندروید Trend Micro نه تنها قبل از بارگیری و نصب برنامه های جدید را از نظر بدافزار اسکن می کند، بلکه از دسترسی برنامه های تازه نصب شده به برنامه های دیگر جلوگیری می کند که می تواند برای صاحبان دستگاه و والدین مفید باشد. همچنین یک اسکنر حریم خصوصی داخلی برای Facebook وجود دارد که اگر تنظیمات نمایه شما اطلاعات شخصی و حساس را نمایش دهد، به شما هشدار می دهد. در واقع، تعداد زیادی ویژگی در اینجا وجود دارد که شامل حفاظت از وب ، ضد سرقت ، جستجوگر Wi-Fi برای اطمینان از ایمن بودن هر شبکه بی سیم که به آن متصل می شوید، به علاوه برنامه های تنظیم سیستم، مجموعه کاملی از کنترل والدین و ویژگی Pay Guard اطمینان از امنیت کامل هرگونه معاملات بانکی یا خرید آنلاین را تضمین می کند. در این برنامه آنتی ویروس اندروید ویژگی های زیاد و دوست داشتنی وجود دارد، اما نکته منفی این است که قیمت درخواستی نسبت به بسیاری از گزینه هایی که در این مقاله معرفی کردیم زیاد است. یک نسخه رایگان از این برنامه وجود دارد که به شما امکان می دهد تمام ویژگی ها را به مدت هفت روز اجرا کنید، بنابراین می توانید قبل از خرید برنامه تمامی ویژگی های آن را تست کنید.

7- McAfee Mobile Security

 

 

یکی دیگر از نرم افزارهای ضد ویروس با امکانات عالی

– حداکثر دستگاهای تحت پوشش: نامحدود

– ویژگی های برجسته: ضد سرقت و محافظت از حریم خصوصی
– پولی یا رایگان: رایگان
– نسخه پولی آن گران است
– نسخه رایگان دارای تبلیغات است

وقتی صحبت از نرم افزار ضد ویروس می شود، مک آفی نام شناخته شده دیگری است و این برنامه اندرویدی McAfee Mobile Security بی نظیر است. علاوه بر خود اسکنر آنتی ویروس اندروید، نسخه رایگان به شما چیزهای زیادی می دهد، از جمله ویژگی های ضد سرقت و امکان ردیابی دستگاه گمشده، یا قفل کردن آن یا حتی پاک کردن داده های خود از راه دور از ویژگی های مهم این اپلیکیشن می باشند. از دیگر نکات برجسته این برنامه می توان به قابلیت اسکن برنامه ها برای بررسی اینکه آیا اطلاعات حساس نشتی دارند و در صورت لزوم قفل کردن آنها اشاره کرد. McAfee همچنین امنیت هر شبکه Wi-Fi را که به آن متصل می شوید ارزیابی می کند و دارای چندین ویژگی برای کمک به عملکرد بهتر تلفن شما از جمله تمیز کننده فضای ذخیره سازی، به علاوه حافظه و تقویت کننده باتری است. توجه داشته باشید که برنامه رایگان، مانند بسیاری دیگر، تبلیغات کاربر را نشان می دهد، اما با ارتقا به نسخه برتر یا پریمیوم می توانید از شر این برنامه خلاص شوید. این همچنین به شما پشتیبانی تلفنی می دهد، به علاوه برخی از ویژگی های اضافی مانند Safe Web protection برای امنیت بیشتر هنگام وب گردی. با این حال ، به یاد داشته باشید که برنامه پولی نسبتاً گران است.

8- Sophos Intercept X for Mobile

 

Sophos Intercept X for Mobile

برنامه آنتی ویروس رایگان و بدون تبلیغات Sophos با امکانات عالی

– حداکثر دستگاه های تحت پوشش: نا محدود (رایگان)
– ویژگی های برجسته: اسکن کد QR، قابلیت ضد سرقت، احراز هویت
– رایگان یا پولی: رایگان
– رایگان و همچنین بدون تبلیغات
– دارای ویژگی های اضافی و بسیار هوشمند
– اخیرا توسط برنامه های مستقل ارزیابی نشده است

برنامه آنتی ویروس Sophos کاملاً رایگان است، اما برخلاف بسیاری از برنامه های freebie، هیچ تبلیغی ندارد. بنابراین اگرچه Sophos Intercept X از این نظر مطمئناً چشمگیر است، اما گویا ایرادهایی در مبارزه با بدافزارها وجود دارد زیرا این برنامه توسط آزمایشگاه های بزرگ مستقل امسال آزمایش نشده است. با این اوصاف، در سراسر گزارشات AV-Test در سال 2019 نمره کامل برای محافظت در برابر ویروس ها به دست آورد. Sophos هنگام نصب برنامه ها را از نظر بدافزار یا محتوای مضر دیگر اسکن می کند و در صورت افشای اطلاعات حساس، بیشتر به شما هشدار می دهد. اسکنر آنتی ویروس می تواند به صورت دوره ای پرونده ها و پوشه ها را نیز اسکن کند. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این نرم افزار اسکنر امن QR Code آن است که همانطور که از نامش پیداست، هنگام اسکن کد QR، هرگونه لینک هدف را برای وجود تهدیدهای احتمالی بررسی می کند و اطمینان حاصل می کند که می توانید از آنها با خیال راحت استفاده کنید. Intercept X همچنین از یک ابزار احراز هویت بهره مند می شود که می توانید با هر برنامه ای که از Google Authenticator پشتیبانی می کند برای احراز هویت چند عاملی استفاده کنید و می توانید همه این حساب های 2FA را از این مرکز مدیریت کنید. علاوه بر برخی از این ویژگی های غیرمعمول، عملکرد استاندارد ضد سرقت در اینجا وجود دارد. بنابراین در کل این یک تلاش خوب است. ضمنأ این برنامه بصری ترین و کاربرپسندترین برنامه نیست و اینکه اخیراً توسط هیچ یک از آزمایشگاه های اصلی آزمایش مستقل ارزیابی نشده است. ممکن است برای برخی کاربران نگرانی جزئی بوجود بیاورد.

9- AhnLab V3 Mobile Security

Sophos Intercept X for Mobile

 

یک برنامه ضد ویروس است که حتی در دستگاهای قدیمی اندروید به خوبی اجرا می شود.

– حداکثر دستگاهای تحت پوشش: نامحدود (برنامه رایگان است)
– ویژگی های مهم: مشاور حریم خصوصی، تقویت کننده عملکرد و افزایش سرعت دستگاه
– پولی یا رایگان: رایگان
– روی دستگاهای قدیمی یا بهتر اندروید پایین به خوبی اجرا می شود!
– قدرتمند در زمینه حفظ حریم خصوصی
– فاقد ویژگی ضد سرقت
– نرخ بالای شناسایی بدافزار

این برنامه امنیتی توسط AhnLab کره جنوبی توسعه یافته که به اندازه سایر برنامه های موجود در این لیست مشهور نیست، اما با این وجود طبق AV-Test میزان تشخیص بدافزار اندروید برنامه بسیار بالا می باشد. در حقیقت، به صورت 100% از تهدیدات ویروسی دفاع می کند. و بنابراین در آنجا با بهترین عملکرد رتبه بندی می شود. یکی دیگر از نقاط قوت این برنامه این است که حتی در دستگاه های اندروید قدیمی نیز به خوبی اجرا می شود و از نظر استفاده از منابع سیستم معمولاً کمرنگ است. علاوه بر این، یک تقویت کننده داخلی برای سرعت بخشیدن به عملکرد تلفن شما دارد. سایر ویژگی های مفید شامل پاک کننده حریم خصوصی برای پاک کردن سابقه مرور شما و یک مشاور حریم خصوصی است که برنامه های نصب شده بر روی دستگاه شما را از بین می برد، اطمینان حاصل می کند که هیچ یک از جزئیات حساس شما را به خطر نمی اندازد. همچنین یک گالری مخفی برای عکس های شخصی وجود دارد ، بنابراین حریم خصوصی دستگاه شما مطمئناً با AhnLab محافظت می شود.

10- Avira Antivirus Security

Avira Antivirus 2020 - Virus Cleaner & VPN (Early Access)

 

دارای سیستم هوشمندانه برای دسته بندی برنامه ها بر اساس مقیاس های مختلف می باشد

– حداکثر دستگاهای تحت پوشش: نامحدود (برنامه رایگان است)
– ویژگی های برجسته: محافظت از هویت شما، ضد سرقت
– پولی یا رایگان: رایگان
– طیف گسترده ای از ویژگی ها
– محافظت از هویت شسته و رفته
– محافظت از وب فقط در نسخه پولی

Avira Antivirus Security یکی دیگر از برنامه های امنیتی است که با توجه به کیفیت عالی موتور آنتی ویروس آن از بسیاری آزمایشات آزمایشگاهای مستقل با موفقیت رد شده است. نسخه رایگان از آگهی پشتیبانی می کند، اما دارای ویژگی های فراوانی است. ویژگی یکپارچه Identity Safeguard به طور منظم بررسی می کند که آیا آدرس ایمیل شما در هر گونه نقض عمده اطلاعات نشت کرده است یا خیر، شما را از جزئیات هر گونه مشکل مطلع می کند، که بسیار مفید است. شما همچنین دارای قابلیت های ضد سرقت زیادی هستید که شامل مکان یابی تلفن شما، ایجاد یک زنگ هشدار از راه دور یا قفل کردن و پاک کردن حافظه دستگاه Android خود از راه دور است. ویژگی Avira’s App Lock همچنین برای محافظت از هرگونه برنامه حساس در دسترس است که برای دسترسی باید از پین های موجود استفاده کنید و یک مورد جدید اضافه شده این است که اکنون VPN با Avira Antivirus ادغام شده است. اگرچه شما فقط مقدار کمی از داده روزانه (100 مگابایت) دریافت می کنید. نسخه پریمیوم این برنامه از شر تبلیغات خلاص می شود و شامل پشتیبانی بهتر، مسدود کردن خودکار وب سایتهای مخرب، به روزرسانی های مکرر (ساعتی)، همراه با میکروفون و محافظت از دوربین می باشد.

بهترین آنتی ویروس اندروید؟

Bitdefender Mobile Security قویترین هست اما اگر قادر به خرید لایسنس قانونی آن نیستید از کسپرسکی یا نود 32 استفاده کنید

چرا باید از نسخه پولی آنتی ویروس استفاده کنیم؟

نسخه رایگان تمامی قابلیت های امنیتی آن فعال نیست. و برای داشتن امنیت کامل بایداز نسخه پولی استفاده کنید.

آیا نود 32 بر روی موبایل به همان خوبی نسخه کامپیوتری عمل می کند؟

خیر

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا