اپلیکیشن هاکامپیوتر و اینترنت

15 شبیه ساز برتر اندروید برای کامپیوتر در سال 2020

معرفی 15 برنامه شبیه ساز برتر اندروید برای کامپیوتر در سال 2020

ما در این محتوا قصد داریم تا 15شبیه ساز برتر اندروید برای کامپیوتر را در سال 2020 برای شما معرفی کنیم. اما قابل توجه کسانی که درک دقیقی از این ابزار ندارند باید بدانید که شبیه ساز در واقع به ابزاری گفته می شود که اجازه پیاده سازی یک سیستم عامل را بر روی سیستم عامل دیگر فراهم می کند. یعنی شما می توانید به راحتی بازی های اندروید مورد علاقه خود را که بر روی تلفن هوشمند و اندرویدی خود نصب کرده اید با استفاده از این ابزار شبیه ساز بر روی رایانه شخصی خود اجرا کنید.

این قابلیت به شما اجازه می دهد که خیلی راحت بازی های اندروید خود را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ اجرا کنید و ساعت ها بدون نگرانی از بابت اتمام شارژ و داغ شدن تلفن خود به بازی کردن مشغول شوید. شما همچنین می توانید برای این بازی ها از گیم پد خود یا صفحه کلید و موس استفاده کنید.
در هر صورت شبیه سازی Android در رایانه شما امکان پذیر است و بسیار راحت تر از گذشته اجرا می شود. تمام مواردی که در پایین آوده شد برای اکثر افراد مناسب هستند. در اینجا بهترین شبیه سازهای اندروید برای کامپیوتر و سیستم عامل Mac وجود دارد.

برنامه های شبیه ساز اندروید سه استفاده مفید دارند و رایج ترین استفاده آنها در بازی ها می باشد. گیمر با استفاده از این شبیه سازهای اندروید می توانند خیلی راحت تر بازی های اندروید را بر روی رایانه خود اجرا کنند. آنها دیگر نگرانی از شارژ دستگاه موبایل خود ندارند و با استفاده از گیم پدها و صفحه کلید بازی کردن هیجان بیشتری دارد.
دومین مورد توسعه برنامه ها می باشد و این اجازه را به کاربران می دهد که قبل از نصب یک برنامه ابتدا آن را به صورت آزمایشی اجرا کنند. مورد سوم این ابزارها میزان بهره وری است. و هنگام استفاده از بازی های اندروید بر روی رایانه تاثیر این ابزارها به خوبی احساس می شود.
در حال حاضر هیچ شبیه ساز نسخه های جدید اندروید را اجرا نمی کند، به جز نسخه هایی که برای توسعه دهندگان ساخته شده اند. از آنجایی که اکثر برنامه ها و بازی ها در نسخه های قدیمی اندروید اجرا می شوند، پس این مسئله زیاد مهمی نیست. با این حال اکنون تمامی شبیه سازها در هر مکانی بین اندروید Android 7.0 Nougat و Android 9.0 Pie کار می کنند.

1- شبیه ساز LD Player

قیمت: رایگان

LDPlayer یک شبیه ساز اندروید برای گیمرها می باشد که از Android Nougat 7.1 استفاده می کند. این شبیه ساز از ویژگی های بازی گرا برخوردار است. از جمله ویژگی های خوب این برنامه می توان به کنترل های خوب، FPS بالا و گرافیک خوب اشاره کرد. این یکی از معدودترین شبیه سازهای این لیست است که ماهانه بروزرسانی آن در دسترس می باشد. این برنامه از طیف وسیعی از بازی های از جمله Garena Free Fire, Clash of Clans, Black Desert Mobile و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. در جدیدترین نسخه های LDPlayer عملکرد Free Fire را بهینه کرده تا برداشتن هد عکس به صورت خودکار آسانتر صورت بگیرد.

2- شبیه ساز Android Studio

قیمت: رایگان

دومین مورد کاربردی Android Studio می باشد که در واقع کنسول پیش فرض برای توسعه اندروید می باشد. همراه با چند ابزار برای کمک به توسعه دهندگان در ساخت برنامه ها و بازی های اختصاصی برای اندروید. همانطور که پیش تر گفته ایم، یک شبیه ساز داخلی نیز وجود دارد که می توانید برای آزمایش برنامه یا بازی خود از آن استفاده کنید. تنظیمات بسیار پیچیده ای است و ممکن است زمان زیادی را از شما بگیرد.
بنابراین، Android Studio چیزی نیست که ما برای استفاده در سطح مصرف کننده توصیه کنیم. با این حال، توسعه دهندگان می توانند به سادگی از این ابزار به عنوان شبیه ساز خود برای آزمایش برنامه های خود استفاده کنند. درصورتی که توسعه دهندگان بخواهند آن را امتحان کنند ، از Kotlin نیز پشتیبانی می کند. به غیر از توسعه دهندگان اگر کسی بخواهد از آن استفاده کند گزینه جالبی نمی باشد، چرا که تنظیمات آن زمانبر است.

3- شبیه ساز ARchon

قیمت: رایگان

سومین شبیه ساز برتر اندروید ARchon می باشد که همانند موارد قبلی به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. آرچون یک شبیه ساز سنتی نیست. شما از این برنامه به عنوان پسوند Google Chrom استفاده می کنید و این اجازه را به شما می دهد تا همواره از طریق مرورگر گوگل کروم برنامه ها و بازی های اندروید خود را در کامپیوتر اجرا کنید. در واقع شما باید از طریق این شبیه ساز برنامه های موردنظر خود را از طریق گوگل کروم تهیه کرده و بارگیری کنید. که نسبت به موارد قبلی استفاده از آن آسان نیست. اما یک ویژگی مثبت هم دارد و آن هم پشتیبانی از سیستم عامل هایی نظیر (widows, Mac, Linux و غیره) که از گوگل کروم پشتیانی می کنند.

4- شبیه ساز Bliss OS

قیمت: رایگان

بلیس اُ اس چهارمین شبیه ساز برتر Android می باشد که از سایرین متفاوت است. Bliss Os به عنوان یک شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر همانند یک ماشین مجازی عمل می کند و اجازه پیاده سازی یک سیستم عامل بر روی سیستم عامل فعلی شما را می دهد. با این حال همچنین می تواند از طریق تنها یک USB بر روی کامپیوتر شما اجرا شود. در واقع کامپیوتر شما از طریق بوت Android را اجرا می کند. اگر بتوانید مراحل را تا آخر فراهم کنید، Bliss OS  را به یک شبیه ساز فوق العاده قدرتمند تبدیل می کند.

5- شبیه ساز Bluestacks

قیمت: رایگان

برنامه شبیه ساز Bluestacks مسیر اصلی در میان تمامی شبیه سازهای اندروید است. دلایل مختلفی برای اثبات آن وجود دارد. مهمترین آنها برای مبتدیان با Windows و Mac سازگار است. همچنین یکی از اولین مواردی بود که خوب کار می کرد و به صورت منظم بروزرسانی می شد. این یکی از سنگین ترین شبیه سازهای لیست است. بنابراین ویژگی های مفید و مضر زیادی دارد. Bluestacks همچنین برنامه MSI App Player را ایجاد کرد، شبیه ساز عالی دیگری که به عقیده برخی عملکرد بهتری نسبت به Bluestacks دارد. می توانید یکی از این برنامه ها را امتحان کنید، هر دو توسط Bluestacks تهیه شده اند.

6- شبیه ساز GameLoop

قیمت: رایگان

GameLoop که قبلاً با نام Tencent Gaming Buddy شناخته می شد، یک شبیه ساز اندروید برای گیمرها است. در واقع ، به اندازه کافی خوب است که Tencent آن را شبیه ساز رسمی بازی های خود، از جمله Call of Duty: Mobile و PUBG Mobile معرفی می کند. البته، این شبیه ساز بازی های دیگری به غیر از Tencent ارائه می دهد. در واقع این یک شبیه ساز بازی نسبتا خوب است که از قابلیت های جدید و بسیار کاربردی پشتیبانی می کند. علاوه بر این کنترل صفحه کلید و عملکرد آن بسیار عالی است.

7- شبیه ساز Genymotion

قیمت: رایگان با گزینه های پولی

این شبیه ساز اندروید بیشتر برای توسعه دهندگان است. به شما امکان می دهد برنامه های خود را بدون داشتن آنها در دستگاه های مختلف آزمایش کنید. شما می توانید شبیه ساز را برای انواع دستگاه ها با نسخه های مختلف Android پیکربندی کنید تا به نیازهای شما کمک کند. به عنوان مثال، می توانید Nexus One با Android 4.2 یا Nexus 6 با Android 6.0 را با این شبیه ساز اجرا کنید. به راحتی می توانید بین دستگاه های مجازی به میل خود جابجا شوید. این برای مصارف تمامی کاربران عالی نیست، اما Genymotion خدمات خود را به صورت رایگان برای استفاده شخصی ارائه می دهد. مفیدترین ویژگی آن قابلیت دسترسی به آن در رایانه دسک تاپ و فضای ابری است. کسانی که رایانه قدرتمند ندارند می توانند سرورهای Genymotion را وادار کنند که همه کار را برای آنها انجام دهد.

8- شبیه ساز MEmu

قیمت: رایگان

MEmu یکی دیگر از شبیه سازهای اندروید در حال ظهور است که به نظر می رسد در مورد گیمرها بسیار خوب عمل می کند. یکی از بزرگترین ویژگی های آن پشتیبانی از هر دو پردازنده AMD و Intel است. بیشتر کارها روی پردازنده های AMD است، اما خوب است که ببینیم توسعه دهندگان به طور خاص به پلتفرم AMD توجه دارند. علاوه بر این، از Android Jelly Bean ، Kit Kat و Lollipop پشتیبانی می کند. حتی می توانید چندین مورد را همزمان برای چندین بازی اجرا کنید. با این حال، به عنوان ابزاری برای بهره وری نیز کاملاً قابل استفاده است. آخرین به روزرسانی آن در اواسط ماه نوامبر سال 2019 بود و این به روزرسانی به اضافه کردن کلید واژه هوشمند همراه با بهبود عملکرد و رفع اشکالات قبلی ارائه شده است.

9- Nox

قیمت: رایگان

Nox یکی دیگر از شبیه سازهای اندروید برای گیمرها و رایانه های شخصی شما می باشد که شامل موارد معمول مانند نگاشتن یا نوشتن کلید با صفحه کلید،  پشتیبانی از کنترل کننده های واقعی و حتی توانایی کنترل کردن کلید های حرکت می باشد. بسیار سرگرم کننده است و در بسیاری اوقات خوب عمل می کند. همچنین کاملا رایگان می باشد.

10- شبیه ساز Phonix OS

قیمت: رایگان

Phoenix OS یکی از جدیدترین شبیه سازهای اندروید برای رایانه است. مانند بیشتر این روزها، این شبیه ساز همانند سایر موارد بالا مناسب برای گیمر ها می باشد. این برنامه نیز یک تجربه دستکتاپ مانند نیز دارد. این سرویس از خدمات Google Play برخوردار است، اگرچه به روزرسانی این سرویس ها گاهی اوقات ممکن است کمی دردناک باشد. این بدان معناست که شما هر برنامه و بازی را باید از فروشگاه Google Play دریافت کنید. سیستم عامل Phoenix همچنین دارای اندروید 7.1 است که برای شبیه ساز اندروید نسبتاً مدرن است. می توانید شبیه ساز را از وب سایت رسمی آن بارگیری کنید و انجمن های آن در XDA-Developers قرار دارند.

11- شبیه ساز PrimeOS

قیمت: رایگان

پرایم اُ اس به نوعی در فضای شبیه ساز اندروید برجسته است. در واقع شبیه ساز نیست. شما این را به عنوان یک پارتیشن روی رایانه خود نصب می کنید و با اجرای Android راه اندازی می شود. این یک تجربه اندرویدی متمرکز بر بازی است، اگر بخواهید کاملاً می توانید از این شبیه ساز برای بهره وری استفاده کنید. PrimeOS شامل یک مرکز بازی، پشتیبانی از ماوس و صفحه کلید و دسترسی به اکثر برنامه ها و بازی های اندروید است. صادقانه بگویم، تقریباً مانند ChromeOS منهای تمام قسمتهای Chrome کار می کند. شما می توانید چند کار مختلف انجام دهید، محتوای ویدیویی تماشا کنید یا به دلخواه خود بازی کنید. ما این مورد را هنوز عمیقاً آزمایش نکرده ایم زیرا در سال 2019 از طریق یک شرکت جدید هندی توسعه پیدا کرده است. اگر اطلاعات خاصی را در این مورد مشاهده کنیم، مقاله را به روز می کنیم.

12- شبیه ساز Remix OS Player

قیمت: رایگان

Remix OS Player یکی از جدیدترین شبیه سازهای اندروید برای رایانه شخصی است. این اندروید Marshmallow را اجرا می کند و در مقایسه با بسیاری دیگر از شبیه سازهایی که در لیست ذکر کرده ایم هنوز جدید است. مراحل نصب بسیار ساده است و استفاده از آن نیز بسیار آسان است. بیشتر مورد توجه گیمر ها می باشد و نیازهای آن ها را رفع می کند. چند ویژگی خاص گیمر به همراه یک نوار ابزار قابل تنظیم وجود دارد. این دارای ویژگی هایی مانند اجرای چندین بازی به طور همزمان است. گفته شد، این یک شبیه ساز نسبتاً تمیز است، بنابراین هنوز هم به عنوان یک ابزار بهره وری کاملاً قابل استفاده است.

13- شبیه ساز Xamarin

قیمت: آزاد / گزینه های سازمانی

Xamarin مشابه Android Studio است. تفاوت در این است که می تواند به مواردی مانند Microsoft Visual Studio برای یک محیط توسعه حتی بیشتر (خوب یا بد) متصل شود. همچنین، مانند Android Studio ، این شبیه ساز داخلی برای آزمایش برنامه یا بازی ارائه شده است. در صورتی که به آسانی مشخص نبود، ما این مورد را فقط به توسعه دهندگان توصیه می کنیم. شبیه ساز Xamarin به اندازه Genymotion قدرتمند نیست، اما اگر قصد استفاده از این ابزار را داشته باشید و برای نیازهای شما نیز قابل تنظیم باشد، کار را به پایان می رساند. زامارین برای استفاده شخصی رایگان است.

14- شبیه ساز YouWave

قیمت: رایگان

YouWave یکی از قدیمی ترین شبیه سازهای اندروید برای رایانه است. مدتهاست که وجود دارد آخرین به روزرسانی آن در سال 2016 بود. که آن را نسبتاً جاری می کند. ما با هیچ یک از موارد مهم مواجه نبودیم. مراحل نصب به اندازه کافی آسان بود. هیچ ویژگی خاصی برای بازی ندارد اما همچنان می توانید با استفاده از آن بازی های اندروید مورد نظر خود را بر روی رایانه اجرا کنید. حتی نسخه Lollipop آن متاسفانه قدیمی است. ما نسخه برتر را توصیه نمی کنیم ، اما نسخه رایگان برای کسانی که می خواهند شبیه ساز قدیمی تر با Android قدیمی تر داشته باشند ، به راحتی کار می کند.

15- شبیه ساز Build your own

قیمت: رایگان

همانطور که مشخص شد، شما می توانید شبیه ساز خود را بسازید. شبیه سازی که کار کردن با آن بسیار راحت میباشد. شما باید VirtualBox را بارگیری کنید. این شبیه ساز همانند تمامی موارد لیست شده در بالا از بازی ها پشتیبانی می کند. با استفاده از این شبیه ساز رایگان بازی های مورد دلخواه خود را بر روی کامپیوتر اجرا کنید.

 

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا