رپرتاژ آگهی

راهنمای خرید طلا و جواهرات آنلاین از ریموگالری

هر آنچه باید از خرید طلا بصورت آنلاین بدانید

ریموگالری– خرید طلا و جواهر نوعی خرید سنتی محسوب می شود ولی این روزها افراد زیادی پیدا می شوند که هر آنچه که لازم است اعم از طلا و زیور آلات را نیز بصورت آنلاین تهیه می کنند.

در این دنیای دیجیتال و بازار داغ خریدهای اینترنتی اگر می خواهید جواهرات خود را بصورت آنلاین خریداری کنید، در وهله ی اول اطمینان حاصل کنید که از یک تامین کننده معتبر خرید می کنید که می تواند سلامت و ارزش محصولات خود را تضمین کند.

خرید جواهرات طلا می تواند یک نوع سرمایه گذاری باشد و با پیشرفت تکنولوژی در صنعت جواهرات خرده فروشان آنلاینی که با قیمت مناسب تری کار می کنند بیشتر شده است. با این روش شما می تواند خریدی عالی و مقرون بصرفه بدون نیاز به صرف انرژی و وقت زیاد تجربه کنید.

خرید جواهرات در واقع کاری بسیار ظریف است و هنگام خرید باید نکات بسیاری را در نظر گرفت که در این مقاله بطور کامل در رابطه با آن به بحث می پردازیم.

ابتدایی ترین و مهم ترین اقدام در هنگام بهترین خرید طلا آنلاین این است که از خود بپرسید که قصدتان از خرید چیست. آیا این خرید برای هدیه دادن به شخص دیگری است یا استفاده ی رومزه و یا اینکه به زیورآلاتی خاص برای مراسمی مهم نیاز دارید. وقتی دلیل خرید را بطور واضح بیابید، تقریباً تصویری از اینکه چه مقدار پول خرج خواهید کرد و چه نوع جواهراتی را خریداری خواهید کرد، در ذهن خود ایجاد می کنید و بهتر می توانید تصمیم گیری کنید.

 

نکات ضروری برای خرید آنلاین طلا

1: آنلاین شاپ مورد اعتمادی را پیدا کنید و بقیه ی امور را به آن ها بسپارید.

اگر قصد خرید طلا، جواهر و زیورآلات به صورت آنلاین دارید ابتدا از صحت و سقم کار فروشگاه آنلاین اطمینان حاصل کنید. به دنبال فروشگاهی باشید که در این امر متخصص است چون مبلغ پرداختی برای خرید طلا و جواهر بالاست و در گروه کالاهای لوکس قرار دارد به همین دلیل این امر بسیار حائز اهمیت است.

2: خلوص و عیار طلا را در نظر بگیرید.

قیمت طلا تا حد زیادی به خلوص آن بستگی دارد. میزان خلوص طلا با عیار سنجیده می شود. عیار طلا معمولا از 24 تا 14 می باشد. طلای 24 عیار دارای خلوص 99.9٪ است و از آنجا که بسیار نرم است برای ساخت جواهرات مناسب نیست. طلای 24 عیار  خالص ترین شکل طلا است و البته بسیار نادر است. هنگامی که طلای خالص با فلزات دیگر ترکیب می شود (که به آن آلیاژ گفته می شود) عیار آن پایین تر می آید ولی برای ساخت زیورآلات مناسب تر است.

3: به دنبال علائمی باشید که ثابت کند که محصولی که خریداری می کنید اصالت دارد و اصل است.

علامت مشخصه برای اثبات گران بها بودن محصول خریداری شده و خلوص آن الزامی است. چه در خرید حضوری و چه در خرید آنلاین به بودن این علامت اصرار داشته باشید. این علامت مشخصه معمولا بصورت نمایش درصد خلوص طلا بر روی قسمت های نامشخص زیور الات طلا می باشد.

4: نیاز است که به اصطلاحات مربوط به خرید طلا و جواهر آشنا باشید.

همه ما می دانیم که خرید آنلاین نیازمند دانش است چون خریدار به صورت فیزیکی و حضوری محصول را لمس نمی کند پس مهم است که اطلاعات تقریبی در رابطه با آن داشته باشد که خرید طلا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به عنوان مثال، جواهرات روکش طلا با زیورآلات طلا متفاوت هستند. جواهرات روکش طلا دارای پوسته نازکی از طلا هستند که روی فلز پایه دیگری (مانند ورمیل، نقره و استرلینگ) آبکاری شده است. واضح است که زیورالات با  روکش طلا ارزان تر هستند.

در هنگام خرید طلا مراقب هزینه های اضافی باشید!

هزینه و نرخ خرید طلا فقط با میزان خلوص طلا محاسبه نمی شود و عوامل دیگری نیز در آن موثر است و از فروشنده ای به فروشنده دیگر متفاوت است.

نرخ شمش طلا: نرخ طلای خام یا نرخ شمش طلا زیر نظر بازار طلا و به صورت جهانی است. این نرخ هر روز در حال نوسان و تغییر است.

نوع طرح و طراح: بسته به میزان ظرافت، زیبایی، میزان کار و طرح نرخ اجرت متفاوت است.

مهم است که این نکته را بدانید که اگر می خواهید از طلا به عنوان سرمایه گذاری استفاده کنید بهتر است طلاهایی با اجرت کم را انتخاب کنید که سود آن از میزان ضررش بیشتر باشد.

طلای سفارشی: شاهد گاها پیش آمده باشد که طلای دلخواهتان را در فروشگاهی پیدا نکرده باشید یا قصد خرید پلاکی با اسم یا طرح مختص به خوتان را داشته باشید. در این مرحله شما باید از طلاهای سفارشی استفاده کنید در این شما علاوه بر هزینه جواهرات و طلا باید هزینه ی طراح را نیز در نظر بگیرید.

مالیات فروش: مالیات نیز یکی دیگر از هزینه هایی است که بر قیمت طلا اضافه می شود.

بودجه و استایل مهم ترین نکات در رابطه با خرید طلا

1: استایل

قبل از خرید طلا و جواهر حتما استایل خود را در نظر بگیرید. برای این کار کافیست سری به کمد لباس خود بزنید. اینگونه درمی یابید که زیورآلات مینیمال و ساده برای شما مناسب است یا جواهرات سنگین و پر زرق و برق. اگر در هنگام خرید طلا سبک پوشش خود را در نظر بگیرید مدت طولانی تری از آن استفاده می کنید و با لباس های بیشتری می توانید آن را ست کنید.

وجود زنجیر ساده و ظریف در هر جعبه جواهری لازم و ضرروری است. این نوع زنجیرها معمولا سبک هستند و بالطبع قیمت مناسب تری هم دارند و با هر سبک پوشش از کت چرم گرفته تا پیراهن های مجلسی، به راحتی ست می شوند.

دستبندهای تنیس که بسیار ظریف و ساده هستند از دیگر آیتم هایی هستند که شما از خرید آن ها پشیمان نمی شوید زیرا هم بصورت روزمره و هم برای مجالس مختلف می توانید از آن ها استفاده کرده و استایل خود را تکمیل کنید.

البته قابل ذکر است برخی اوقات حتی استایل های ساده و مینیمال نیز نیاز به جواهراتی سنگین تر و چشم گیر تر دارند. مثلا زمانی که شما به مراسم خاصی دعوت می شوید و می خواهید که در آن مراسم بدرخشید بهتر است از انگشترهای سنگین و در عین حال شیک استفاده کنید و با توجه به یقه ی لباستان نیز از گردنبندی زیبا برای کامل شدن تیپ خود بهره بگیرید و انتخابی جسور داشته باشید.

2: بودجه

نکته ی ضروری و مهم دیگر برای خرید طلا و جواهرات در نظر گرفتن بودجه و توان مالی است.

پس انداز کردن برای خرید طلا یکی از دلچسب ترین پس اندازها می باشد. شما می توانید هر ماه مبلغی پول را برای خرید طلا کنار بگذارید و در آخر زیورآلات مورد پسند خود را بخرید.

البته در این نوسان بازار و بالا و پایین شدن متداوم قیمت طلا بهتر است همان اندک پول هر ماه را با خرید طلا جواهراتی سبک مانند گوشواره ظریف، دستبندهای ساده و با وزن کم، به طلا تبدیل کنید.

 

حال بنظر با خواندن این مقاله آماده ی انتخاب طلای مناسب خود هستید و می توانید بهترین هارا انتخاب کنید. مطمئن باشید که شما هیچ گاه از خرید طلا پشیمان نخواهید شد پس همین حالا دست به کار شوید. شما می توانید جهت خرید انواع طلا و جواهرات به صورت آنلاین از جمله خرید سرویس طلا ریموگالری ، دستبند طلا، سرویس عروس، حلقه و.. به فروشگاه ریموگالری مرکز پخش و فروش عمده و خرد در تهران مراجعه کنید. یا چنانچه ساکن شهرستان هستید سرویس مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی “https://rimugallery.com” مراجعه کنید.

تولید محتوا: بهار صدیقیان

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا