رپرتاژ آگهی

لوازم یدکی خودروهای چینی از کجا خریداری کنیم

از بین انواع خودروهای خارجی شاید بتوان گفت خودروهای چینی سهم عمده‌ای از بازار و خیابان‌های ایران را به خود اختصاص داده‌اند. بحث در خصوص دلایل این امر را به زمانی دیگر موکول می‌کنیم و بدون مقدمه سراغ اصل مطلب می‌رویم. یکی از نیازهای اصلی دارندگان انواع خودروها، لوازم یدکی و جانبی آن‌هاست. به همین دلیل این روزها بسیاری افراد به دنبال یک فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی در تهران و یا شهرهای دیگر می‌گردند تا بتوانند این نیاز خود را تامین کنند. اگر شما نیز یکی از این افراد هستید توصیه می‌کنیم با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. چرا که قصد داریم به طور کامل و مفصل به موضوعات زیر بپردازیم:

  • لوازم یدکی انواع خودورهای چینی
  • چرا کیفیت لوازم یدکی خودرو مهم است؟
  • آیا خرید لوازم یدکی خودروهای چینی در ایران آسان است؟
  • در هنگام خرید لوازم یدکی خودوری چینی به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • بهترین فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی کجاست؟

لوازم یدکی انواع خودروهای چینی

خودروهای چینی مختلفی در خیابان‌ها و جاده‌های سراسر کشورمان در حال رفت و آمد هستند. این به آن معناست که تامین لوازم یدکی این خودروها امری ضروری و تامین قطعات پرمصرف خودروهای چینی نیازی جدی‌ست. از طرفی تنوع در این خودروها باعث شده است فروشندگان لوازم یدکی به تامین و ارائه لوازم انواع این ماشین‌ها روی بیاورند و توجه زیادی به این موضوع نشان دهند. به طوری که فروشگاه‌های آنلاین و حضوری این لوازم یدکی نظیر فروشگاه بزرگ کارامیس در زمینه‌ی فروش لوازم یدکی انواع ماشین‌های چینی نظیر نمونه‌های زیر فعالند:

اما علاوه بر تنوع در محصولات و پوشش نیازهای تمام مشتریان، توجه به کیفیت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اما چرا؟

کیفیت لوازم یدکی خودرو های چینی

یادتان باشد تنها چیزی که شما باید به آن توجه داشته باشید، پیدا کردن لوازم یدکی نیست. مثلا قصد خرید بهترین لوازم یدکی برلیانس ما لوازم یدکی‌های مختلفی را می‌توانیم به شما معرفی کنیم. اما موضوعی که باید بیش از هر چیز دیگر در نظر داشته باشید، خرید لوازم یدکی با کیفیت مناسب است.

کیفیت لوازم یدکی خودروی چینی به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت استفاده از آن خودروی شما دچار مشکل نخواهد شد. چرا که لوازم یدکی بی کیفیت می‌توانند به دیگر قطعات خودروی شما آسیب وارد کنند. این مسئله بیشتر ممکن است بر اثر استفاده از لوازم یدکی تقلبی ایجاد شود. اما چطور می‌توانید لوازم یدکی تقلبی را شناسایی کنید؟ ما به شما می‌گوییم:

  • اگر در بسته‌بندی قطعه مورد نظر غلط املایی دیدید این می‌تواند نشانه‌ای از تقلبی بودن محصول باشد. اغلب تولیدکنندگان غیرمجاز نامی مشابه برندی معروف انتخاب کرده و محصولاتشان را روانه بازار می‌کنند.
  • همچنین برخی از محصولات ممکن است کد شناسایی و یا حتی مارک مربوط به تولیدکننده نداشته باشند و این نشانه‌ای دیگر از تقلبی بودن لوازم مورد نظر است.
  • همین‌طور به خاطر داشته باشید لوازم یدکی را که تاریخ تولید آن مخدوش بوده و یا فاقد تاریخ تولید است خریداری نکنید.
  • اختلاف قیمت زیاد و ارزان بودن بی‌دلیل از ویژگی‌های لوازم یدکی تقلبی ست تا خریداران را ترغیب به خرید کند. البته ارزانترین لوازم یدکی خودرو همواره به معنای تقلبی بودن آن نیست.

به این ترتیب برای مثال اگر قصد خرید آینه بغل ام وی ام X22 یا هر قعطه مهم‌تری نظیر سیبک فرمان چری تیگو 5 را دارید، بهتر است به اصل بودن آن توجه بسیاری نشان دهید.

آیا لوازم یدکی خودروهای چینی به راحتی در بازار یافت می‌شود؟

پاسخ این سوال به شرایط مختلفی وابسته است. نوع ماشین، قطعه‌ی مورد نظر و زمانی که به قطعه نیاز پیدا می‌کنید از جمله مواردی هستند که تعیین می‌کنند آیا شما می‌توانید لوازم یدکی مورد نظرتان را بخرید یا نه.

اما در مجموع می‌توان گفت در خرید لوازم یدکی خودروهای چینی ممکن است به مشکلاتی بربخورید و موضوع کمی سخت باشد. علاوه بر سختی در یافتن قطعه شما با مسائل دیگری نیز در این زمینه مواجهید. از جمله:

  • وجود قطعات بی کیفیت در بازار
  • کمیاب بودن لوازم یدکی اورجینال خودروی چینی
  • قیمت بسیار بالای برخی لوازم یدکی اصل
  • فروش لوازم یدکی کار کرده به جای نو

با وجود عوامل بالا خرید لوازم یدکی امری حساس است و به همین دلیل باید در آن دقت کافی داشته باشید. در ادامه به نکات مهمی که باید در هنگام خرید در نظر داشته باشید اشاره خواهیم کرد.

نکات مهم در هنگام خرید لوازم یدکی خودروی چینی

شما باید در خرید هر محصولی و به ویژه لوازم یدکی خودرو دقت کافی داشته باشید. اعتماد خصیصه خوبی‌ست. اما در این زمینه بهتر است ابتدا بررسی‌های لازم را داشته باشید و در نهایت تصمیم به خرید یا عدم خرید بگیرید. برای مثال اگر قصد خرید لوازم یدکی به همین دلیل بهتر است پارامترهای مورد بحث در این زمینه را به خوبی بشناسید و دقت کافی به آن‌ها داشته باشید.

کیفیت بسیار مهم است

در خرید لوازم یدکی خودروی چینی بهتر است اصل اول را بر کیفیت بگذارید. مهم نیست قطعه‌ای که می‌خرید بر کارکرد فنی موتور تاثیر می‌گذارید یا خیر. برای مثال اگر به دنبال خرید چراغ جلو لیفان X60 هستید نباید تصور کنید که کیفیت پارامتری مهم برای چنین قطعه‌ای نیست.

کیفیت کم قطعات می‌تواند به دیگر قطعات خودرو آسیب وارد کند. اما اگر چنین هم نباشد دوام کم آن می‌تواند باعث شود پس از مدتی دوباره مجبور به هزینه کردن شوید. همچنین کیفیت ظاهری و زیبایی قطعه نیز مهم است و این کیفیت قطعه است که ضامن زیبایی و کیفیت ظاهری آن است.

خرید لوازم یدکی خودرو چینی با برند معتبر

امروزه تولیدکنندگان و برندهای مختلفی در حال تولید انواع تجهیزات جانبی و لوازم و قطعات خودروها هستند. به همین دلیل با نگاهی به اجناس موجود در بازار ممکن است کمی در انتخاب دچار تردید شده و ندانید باید به سراغ کدام گزینه بروید.

برای این مسئله حتماً به فاکتورهایی همچون سابقه، رضایت مشتریان، اعتبار و … توجه کنید. از مشورت دیگران بهره ببرید و اگر افرادی در اطرافتان هستند که از برندهای مختلفی خرید کرده‌اند از تجربه‌ی آن‌ها استفاده کنید.

به اصل بودن کالا توجه کنید

در بخش‌های قبل توضیح دادیم که یکی از مشکلات بازار لوازم یدکی، وجود لوازم تقلبی‌ست. همچنین گفتیم که چه روش‌هایی برای تشخیص تقلبی بودن قطعات وجود دارد. از این روش‌ها استفاده کنید و قطعه مورد نظر خود را با خاطر آسوده خریداری کنید.

گارانتی و ضمانت را فراموش نکنید

از جمله فاکتورهای مهم در خرید لوازم و قطعات یدکی خودرو، توجه به ضمانت و خدمات پس از فروش است. همچنین محصولاتی که می‌خرید باید تا حداقل 7 روز ضمانت بازگشت داشته باشند. ضمانت اصل بودن کالا نیز ویژگی‌ای‌ست که به شما اطمینان می‌دهد یک محصول اصل است. کارمیس وارد کننده و مرکز پخش قطعات خودروهای چینی از جمله  تمامی لوازم یدکی لیفان با بهترین قیمت در بازار تهران می باشد.

یک فروشنده معتبر انتخاب کنید

همچون تنوع در برند، در تعداد فروشندگان و عرضه کنندگان لوازم یدکی خودروی چینی نیز تنوع و تعدد بالایی وجود دارد. به همین دلیل باید در این زمینه نیز دقت کافی داشته و یک فروشگاه معتبر و مجاز انتخاب کنید. خرید از فروشگاه‌های اینترنتی انتخابی مناسب است. به ویژه اگر این فروشگاه ویژگی‌ها و ضمانت‌هایی را که در بخش قبل معرفی کردیم داشته باشد.

بهترین فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی کجاست؟

امروزه فروشگاه‌های مختلفی در این عرصه فعالند. یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترینِ این فروشگاه‌ها، فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروی چینی کارمیس است. این مجموعه به عنوان فروشگاهی که در عرصه تامین قطعات و لوازم یدکی خودروهای وارداتی و چینی فعال است موفق شده است در طول فعالیت خود رضایت مشتریان را به طور حداکثری جلب کند.

از ویژگی‌های بارز فروشگاه کارمیس (https://carmis.ir) ارائه‌ی انواع ضمانت در زمینه اصل بودن کالا و قیمت مناسب آن است که در کنار پاسخگویی تمام وقت و پشتیبانی، ارسال فوری محصول و فراهم آوردن امکان پرداخت در محل باعث شده است خریداران به راحتی به آن اعتماد کرده و قطعات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

یک نظر

  1. این فروشگاه از بهترین فروشگاه های قطعات و لوازم یدکی ماشینهای چینی هست که جدیدا رو به فروش آنلاین آوردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا