تکنولوژی و فناوری

Diamond گرانترین کابل شبکه در جهان-۶۸۹۹ یورو

احتمالا تابحال با سخت‌افزارهای گران قیمت در بازار که قیمتی بالاتر از حد تصور دارند مواجه شده‌اید. به تازگی شرکت AudioQuest کابل اِترنتی را معرفی کرده که کیفیت بسیار بالا و البته قیمت نجومی دارد.

در بازار فناوری هیچ چیز عجیب نیست و در کنار معرفی محصولاتی با کیفیت و قیمت رقابتی بعضا شاهد معرفی محصولاتی با قیمت بسیار بالاتر از حد تصور هستیم. از کابل‌های HDMI که قیمت میلیونی دارند گرفته تا اسپیکرهایی که قیمتشان به چند میلیون هم می‌رسد. اما در این مقاله می‌خواهیم در مورد یک کابل گران‌قیمت صحبت کنیم. کابل‌های استاندارد معمولا کیفیت بالایی دارند و پاسخگوی نیاز کاربران هستند ولی اگر بخواهید که از این کابل‌ها به صورت توکار یعنی داخل دیوار استفاده کنید شاید نیاز باشد که با هزینه بیشتری اقدام به خرید کابلی کنید که دوام و ماندگاری بالاتری داشته باشد. اما اگر بطور اختصاصی بخواهیم در مورد کابل‌های اِترنت (Ethernet) صحبت کنیم، شما حاضرید حداکثر تا چه مبلغی را برای خرید یک کابل اترنت بپردازید؟

شرکت AudioQuest کابل اترنت Diamond را با قیمت بسیار بالا معرفی کرده و مدعی است که این کابل جزو بهترین کابل‌های اترنت دنیا است. اگر کابل Diamond ساخت شرکت AudioQuest مورد نظر شما باشد، باید برای یک کابل 12 متری آن مبلغ 6899 یورو بپردازید و این کابل را به همراه 5 سال خدمات پس از فروش دریافت کنید.

کابل Diamond یک کابل اترنت با کیفیت بسیار بالا است که نتیجه سال‌ها تحقیق توسط شرکت AudioQuest است و از بهترین مواد موجود ساخته شده است. بدون شک این کابل از آن دسته از کابل‌هایی است که اگر به آن نیاز داشته باشید هر چقدر هم که قیمتش باشد حاضر هستید تا پرداخت کنید. البته اگر کار شما چندان خاص نیست لازم نیست تا چنین هزینه گزافی را بپردازید و شاید کابل‌های Cat6 رایج بازار به خوبی از پس کار شما بر بیاید و البته تفاوت قیمت Cat6 با کابل دایموند ساخت AudioQuest نیز واقعا چشمگیر است.

در شرایطی که برای 12 متر کابل دایموند باید 6899 یورو پرداخت کنید، هر متر کابل Cat6 در بازار ایران تقریبا 2500 تومان است. حالا سوالی که در ذهن شکل می‌گیرد این است که واقعا چه کسی مشتری محصول جدید شرکت AudioQuest خواهد بود؟ راستی شما برای خرید 12 متر کابل شبکه حداکثر چه مبلغی را پرداخت می‌کنید؟

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا