اپلیکیشن هاموبایل

Duolingo، اپلیکیشنی موفق در آموزش زبان

اپلیکیشن Duolingo، یکی از اپلیکیشن‌های موفق برای یادگیری زبان‌های انگلیسی، آلمانی، سوئدی، پرتغالی، فرانسوی، اسپانیایی، هلندی و دانمارکی است که از روش متفاوتی برای آموزش زبان استفاده می‌کند، در واقع اپلیکیشنی با پلتفرمی شبیه بازی است. این اپلیکیشن در چند وقت اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته، در حدی که گوگل اعلام کرده است، به‌خاطر رشد قابل ملاحظه این استارت‌‌آپ، به سرمایه‌گذاری و مشارکت با آن تمایل دارند.

در واقع Duolingo، از جدیدترین متدهای مبتنی بر تکنولوژی و یادگیری ماشینی  برای آموزش زبان استفاده می‌کند، و این ویژگی Duolingo  آن را متمایز کرده است.این اپلیکیشن واژه‌های زبان‌های مختلف را در دسته‌های مختلفی همچون حیوانات، غذاها، عبارات و اصول دسته‌بندی کرده است که می‌توانید به آسانی واژه‌ها را بیاموزید. آموزش به صورت درس به درس است و همراه با تصاویر کلمه‌ها را یاد خواهید گرفت و با تمام کردن کلمه‌های هر بخش مدال طلا برای شما نمایش داده خواهد شد.

این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید طراحی شده است، و بیش‌ترین تعداد دانلود اپلیکیشن را در زمینه آموزش زبان در گوگل‌پلی داشته است.

کاربران اندروید می‌توانند این اپلیکیشن را به صورت رایگان از گوگل‌پلی دانلود کنند و شروع به یادگیری زبان دلخواه خود کنند.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا