جاذبه های گردشگری

بهترین مراکز اسکی اروپا

در کوه های آلپ اروپا بهترین مراکز اسکی جهان برای خانواده و بچه ها وجود دارند که این استراحتگاه های اسکی مکان مناسبی برای فرار از گرمای تابستان  و لذت بردن از تعطیلات خنک در ارتفاعات کوهستانی  مملو از برف می باشد. جاذبه های گردشگری فراوانی مانند کافه های عجیب و جالب چوبی و چشم اندازهای تماشایی پانوراما، نانوایی های جذاب میان وعده های گرم و خوشمزه ، قهوه و دسرهای فوق العاده اروپایی و استراحتگاه های زیبا با فضای داخلی گرم خود را ارائه می دهند  اقامت شما را  دراین مراکز اسکی به یاد ماندنی تر می کند. چه بخواهید در برف قدم بزنید و چه از یک اسکی هیجان انگیز لذت ببرید، این استراحتگاه ها  لذت نامحدودی  به گردشگران  ارائه می دهند. بنابراین اگر فرار از گرمای سوزان تابستان برای شما در اولویت است بدنیست که از بهترین مراکز اسکی اروپا دیدن کنید.

1. وال تورن، فرانسه

 

وال تورنس در ارتفاع 2300 متری  یکی از بزرگترین مقاصد اسکی در جهان محسوب می شود. به طور معمول از اواسط نوامبر تا اوایل ماه مه باز است و بلندترین قله های آن Pointe du Bouchet و Cime De Caron هستند. این مرکز یکی از بزرگترین تله کابین های جهان را در خود جای داده که ظرفیت پذیرایی از 150 مسافر را دارد. وال تورنس با توجه به اینکه که به اندازه سایر استراحتگاه ها آفتابی نیست تمایل به جذب بازدیدکنندگانی دارد که به دنبال یک تجربه اسکی ناب هستند. این پیست یکی از پرطرفدارترین لژهای اسکی در فرانسه است و دارای شهرت در ارائه تجربه ای فوق العاده از ورزش های زمستانی به بازدیدکنندگان خود می باشد.

2. Alpe d’Huez، فرانسه

 

این پیست اسکی یک بهشت ​​برفی ایده آل با آب و هوایی نسبتاً آفتابی می باشد. این پیست های مختلف اسکی بیش از 249 کیلومتر کشیده شده اند و بیش از 84 بالابر اسکی برای حمل مشتاقان ورزش های زمستانی دارند. این استراحتگاه همچنین طولانی ترین پیست اسکی در جهان است که در تمام طول سال باز است و تمرکز آن به سمت ورزشهای تابستانی مانند دوچرخه سواری و همچنین جشنواره های فرهنگی مختلف دیگر در طول تابستان می باشد. در صورت تمایل به استراحت در دامنه های باشکوه آن  طیف گسترده ای از رستوران ها، کافه ها و فروشگاه ها وجود دارد که گردشگران می توانند از آنها استفاده کنند.

3. لا پلاژ، فرانسه

 

این منطقه میزبان تعدادی از تفریحگاه های زیبای ورزش های زمستانی خانوادگی است. این مکان در آلپ فرانسه واقع شده است و احتمالاً محبوب ترین منطقه اسکی در جهان است که در سال 1961 تاسیس شده و  محل برگزاری بازیهای المپیک زمستانی 1992 که در نزدیکی آلبرتویل برگزار شد نیز بوده است. این منطقه تا حدی رشد کرده است که هم اکنون بیش از 11 تفریحگاه در این منطقه وجود دارد که هر استراحتگاه تمام امکاناتی را که شما می توانید از یک هتل پیشرفته  انتظار داشته باشید اعم از گرمایش داخلی تا دسترسی به اینترنت و وسایل لوکس و عالی را ارائه می دهد.

 

4. سنت فرانسوا لانگ شامپ، فرانسه

 

پیست اسکی زیبای Saint Francois Longchamp در امتداد کوه های آلپ فرانسه یکی از بهترین مراکز اسکی اروپا می باشد که در ارتفاع 1450-1650 متری گسترش یافته است. بهترین قسمت در مورد این استراحتگاه سهولت دسترسی نسبی آن است. این شهر فقط 2 ساعت با شهرهای بزرگی مانند لیون و ژنو و 12 کیلومتر با نزدیکترین ایستگاه قطار فاصله دارد. این استراحتگاه دارای پیست های اسکی متعددی است که با توجه به سطح مهارت مقیاس بندی می شوند تا سطح جدیدی از چالش را برای تازه کاران و اسکی بازان فراهم کند. برای دیدن جاذبه های گردشگری فرانسه اینجا کلیک کنید. 

 

5. Saalbach Hinterglemm، اتریش

 

Saalbach Hinterglemm بزرگترین پیست اسکی اتریش است و مساحت آن 270 کیلومتر می باشد. این استراحتگاه مجهز به 70 بالابر مدرن است که به طور موثر حرکت اسکی بازان خود را تسهیل می کند. در آسانسورها از روکش صندلی گرم شده مخصوصاً در روزهای سرد زمستان استفاده می شود و می تواند تا 8 نفر را در یک بالابر جا دهد. این استراحتگاه دارای بیش از 50 کلبه کوهستانی است که مجموعه گسترده ای از علاقه مندی های محلی مانند شنیتزل و براتورست را در اختیار شما قرار می دهد!

 

6. کیتزبوهل، اتریش

 

کیتزبوهل یکی از مشهورترین و بهترین مراکز اسکی اروپا است که در اتریش قرار دارد و دارای بیش از 230 کیلومتر مسیر اسکی همراه با 57 تله کابین و بالابر صندلی است که برای حمل و نقل بازدید کنندگان در محوطه وسیع پوشیده از برف لژ طراحی شده است.  شهر زیبای همجوار این پیست اسکی که به همین نام مشهور است ترکیبی ثابت از سنت و مدرنیته دارد. بوتیک های بین المللی، مهمانسراهای با کیفیت و بسیاری از مسیرهای پیاده روی زیبا و دیدنی ابعاد جدیدی به کیتزبوهل بخشیده است که به نوبه خود جذب سالانه گردشگران را بسیار بالا برده است.

 

7. گشتاد، سوئیس

 

Gstaad در سوئیس و یک استراحتگاه اسکی خاص و یکی از بهترین مراکز اسکی اروپا می باشد که شهرت خود را مدیون خدمات با کیفیت بالا و گردشگری لوکس است. این مکان در برنر اوبرلند واقع شده و یکی از بزرگترین مناطق اسکی در کوه های آلپ را در خود جای داده است. گشتاد یک دهکده جذاب دارد که از یک تفرجگاه زیبا تشکیل شده است. این تفرجگاه با تعداد زیادی فروشگاه، رستوران، گالری هنری و هتل و چندین مسیر پیاده روی با درجات مختلف دشواری از بهترین جاذبه های گردشگری سوئیس در زمستان می باشد. برای دیدن جاذبه های گردشگری سوئیس اینجا کلیک کنید.

 

8. باکیرا برت، اسپانیا

 

Baqueira Beret در اسپانیا و یکی از بهترین مراکز اسکی اروپا می باشد که در میان 10 استراحتگاه برتر اسکی در اروپا قرار دارد و از سه منطقه Beret ، Baqueira و Bonaigua تشکیل شده است که هر سه منطقه دارای ویژگی های متمایز، امکانات مدرن و پیست های اسکی می باشد. این استراحتگاه مجموعه ای از امکانات رفاهی لازم مانند رستوران ها، کافه ها، مهمانسراها را در اختیار شما قرار می دهد. یک استادیوم دائمی نیز وجود دارد که چندین مسابقه اسکی و نمایشگاه های عمومی را برای سرگرمی مشتریان خود برگزار می کند.

9. are، سوئد

مرکز تفریحی  Are بزرگترین و پیشرفته ترین استراحتگاه کوهستانی در شمال اروپا است که در سوئد واقع شده است. این استراحتگاه خدمات متنوع و شگفت انگیزی مانند اسکی ، اسنوبورد و سایر ورزشها و فعالیتهای زمستانی متناسب با هر سطح یا مهارت را ارائه می دهد. و با بیش از 30 بالابر اسکی  بازدیدکنندگان مشکلی برای یافتن مسیر خود به سمت دامنه های مورد علاقه خود ندارند. آِر، محل برگزاری مسابقات ورزشی زمستانی متعددی از جمله 1954 و مسابقات جهانی آلپ 2007 بوده است! در طول تابستان این استراحتگاه ورزش های مختلف دیگری مانند پیاده روی، دویدن در دو کشور و دوچرخه سواری را ارائه می دهد که هر ورزش چالش منحصر به فرد خود را ارائه می دهد. برای دیدن جاذبه های گردشگری سوئد اینجا کلیک کنید.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا