جاذبه های گردشگری

جاذبه های گردشگری گرودنو، زیباترین شهر بلاروس

Grodno Belarus  شهری است که در بلاروس غربی، نزدیک لهستان و لیتوانی واقع شده است و در حاشیه رودخانه موسوم به نمان قرار دارد. گرودنو  یکی از قدیمی ترین شهرهای کشور بلاروس است که تاریخ رسمی تأسیس آن را سال 1128 در نظر گرفته اند. علاوه بر این، زیباترین شهر بلاروس نیز می باشد. در حال حاضر این شهر به طور فعال توسعه یافته است و از نظر تاریخ و فرهنگ بسیار مورد توجه است. این شهر یکی از مهمترین مراکز تاریخی و فرهنگی بلاروس و به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای کشور است که بناهای بی نظیر تاریخی را حفظ کرده است. در ادامه تعدادی از جاذبه های گردشگری گرودنو این شهر زیبا را معرفی کرده اییم.

جاذبه های گردشگری گرودنو بلاروس

گرودنو، بلاروس

از جمله اصلی ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر گرودنو می توان قلعه های قدیمی و جدید، کلیسای صلیب مقدس، کلیسای مریم مقدس فرشتگان، صومعه فرانسیسکانی، کلیسای کالوژسکویو، کلیسای سنت ولادیمیر و کلیسای جامع سنت ریحان را نام برد.

کلیسای صلیب مقدس گرودنو

اگر به مکان های که مربوط به دین نیستند علاقه مند هستید می توانید از خانه بازرگان کوزوو، برج آتش نشانی، اسکله نمان، چندین موزه از جمله تنها موزه آزمایشگاهی کشور و همچنین کانال آگوستو دیدن کنید.

برج آتشنشانی گرودنو

 گرودنو یکی از زیباترین شهرهای بلاروس است که در سالها و دهه های اخیر در جذب گردشگر بسیار موفق بوده است. توصیه می کنیم هنگام سفر به این شهر از غذاهای متنوع و لذت بخش آن غافل نشوید.

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا