جاذبه های گردشگری

جاذبه های دیدنی لبنان _ جایی که شرق با غرب دیدار می کند!

در مورد لبنان ، آنچه بسیاری را شگفت زده می کند ، توانایی آن است که بین جهان شرقی و غربی پیوند ایجاد می کند. در حالی که در این کشور زیبا گشت و گذار می کنید ، انتظار این را داشته باشید که خاورمیانه و اروپا را در یکجا با هم ببنید, چه از نظر سبک معماری و قرون وسطایی و چه با کافه های خیابانی. بیروت ، پایتخت لبنان ، که اغلب از آن به عنوان “پاریس خاورمیانه” یاد می شود ، هرج و مرج شیرین را با میزان جذابیت ها و تناقضاتی که در آن قرار دارد فریاد می زند و گردشگران را با جذابیت های خود اغوا می کند. لبنان ، این کشور یکی از قدیمی ترین در جهان است ، با گذشته ای که شما را به عقب می کشاند ، با وجود نشانه هایی از بشر قبل از تاریخ که ثبت شده است. لبنان وقتی زیبایی طبیعی را به خود اختصاص می دهد ، مقدار زیادی از آن را ذخیره می کند و آنرا به شکل سرو های سرسبز (الهام بخش پرچم لبنان) ، غارهای زیبا و آبشارها ، دره های سبز پر از شکوه ، ویرانه های باستانی عرفانی ، مناظر باشکوه کوهستان و سواحل پر زرق و برق چشمک می زند. عکس های این کشور جادویی را با هم ببینیم.

1 – ویرانه های قرون وسطایی و سواحل زیبا

Medieval Ruins and Pretty Coasts

Byblos واقع در سواحل یکی از بزرگترین شهرهای لبنان است که به دلیل ویرانه های باستانی ، سواحل پودری ، کوه های زیبا ، کافه های شیک و بندر قرون وسطایی ، به سرعت به عنوان یک مقصد گردشگری شلوغ ظاهر می شود.

2 – Paul’s Basilica, Harissa

Paul's Basilica, Harissa

کلیسای جامع سنت پائول واقع در میان تپه ای پر از سرسبزی است که در شهر هاریسا لبنان واقع شده است و گمان می رود بین سالهای 1947 تا 1962 ساخته شود.

3 – سنگهای کبوتران ، بیروت

Pigeons' Rocks, Beirut

به محض قدم گذاشتن به شهر بیروت ، پایتخت لبنان ، شما با این جفت سنگی زیبا که به آن معروف به “سنگ راوچه” نیز گفته می شود ، مورد استقبال شما قرار می گیرید. این مکان با موقعیت مکانی قابل ملاحظه ای که توسط Raouché corniche وجود دارد ، یکی از بهترین مکان ها برای دیدن یک غروب جادویی در بیروت است!

4 – شهر قدیمی ، طرابلس

Old Town, Tripoli

شهر قدیمی طرابلس لذت دوست داشتنی برای دوستداران تاریخ و قدردانی از تاریخ باستان است. به دیدار کوچه های قدیمی شهر بروید و از کلیساهای خیره کننده قرون وسطایی ، مساجد ، حمام ها ، مادربزرگ ها ، خان ها و سوغاتی که به قرن ها قبل برمی گردد, دیدن کنید.

5 – دره قادیشا ، شمال لبنان

Qadisha Valley, North Lebanon

 
این دره سرسبز همچنین در کوهپای Mount کوه المکمال ، واقع در شمال لبنان واقع شده است. به عنوان یک مکان میراث جهانی یونسکو، دره قادیشا با خانقاهان باستانی ، روستاهای کوهستانی با پشت بام قرمز مانند بشاری و ادهن ، جنگلهای سرو سدر ، حوضچه ها و چشمه های زرق و برق دار، و سایر نقاط دیدنی واقع شده است. اگر بخواهید کوهنوردی کنید یا در میان کوههای بی سر و صدا آرامش داشته باشید ، این مکان بهترین انتخاب است.
 

6 – استراحتگاه های ساحلی پر زرق و برق

Glamorous Beach Resorts

 
لبنان همچنین به دلیل سواحل درخشان ، پر زرق و برق و استراحتگاههای ساحلی ، که به عنوان آهن ربا گردشگران را نه تنها در خاورمیانه بلکه در سراسر جهان مشهور است. محلی ها و گردشگران به طور یکسان از این تفرجگاه ها و سواحل برای مهمانی های بی پایان ، غروب آفتاب ، و خوراک های دریایی استفاده می کنند.
 

7 – Jaw-dropping Coastal Views

Jaw-dropping Coastal Views

 
این مکان در حدود 20 کیلومتری شمال بیروت و در شهر ساحلی جونیه قرار دارد. این شهر به دلیل داشتن زندگی شبانه دلپذیر و استراحتگاههای ساحلی، همچنین به دلیل سوار شدن در گوندولا مشهور است که مسافران را از یک کوه به لبنان سوق می دهد. جویندگان ماجراجویی همچنین می توانند در اینجا منتظر پاراگلایدر باشند!
 

8 – بیروت

Beirut

 
بیروت ، پایتخت شلوغ لبنان،  یک مرکز تفریحی پر جنب و جوش است که با رستوران ها و هتل های کلاس جهانی ، زندگی شبانه هیجان انگیز ، مزه دارترین غذاها ، سواحل شن های نرم و کوهستان های دلپذیر و ….معروف است.
 

9 – Ancient Ruins

Ancient Ruins

 
شهر بابل واقع در دره بقاع ، در حدود 85 کیلومتری شمال شرقی بیروت قرار دارد و شهر برخی از بهترین و معروف ترین ویرانه های رومی در تمام لبنان را دارد. این شامل شاهکارهای باستانی مانند سنگ های حک شده عظیم Baalbek ، معبد مشتری ، معبد زهره ، معبد باکوس (خدای شراب رومی) و موارد دیگر می شود!

صفری

متخصص تولید محتوا، فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز ، علاقمند به دنیای تکنولوژی و فناوری، گردشگری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا