تکنولوژی و فناوریکامپیوتر و اینترنت

LEVEL U، محصول جدید سامسونگ در ابزارهای صوتی

سامسونگ مجموعه‌ای از ابزار‌های صوتی خود را تحت عنوان “Level” معرفی کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده در سایت سامسونگ، محصولات سری “Level”، مجموعه‌ای از هدفون‌ها و ابزار‌های پخش صوت است که از آخرین فناوری‌های صوتی سامسونگ بهره برده و برای استفاده در تلفن‌های‌ هوشمند و تبلت‌های ساخت این کمپانی تولید شده‌اند. این محصولات صوتی با نام‌های Level Over، Level Box ، Level On، Level U و Level In عرضه می‌شود.

هدست بی‌سیم جدید “LEVEL U” از سری لوازمی است که اخیرا به دیگر اعضای ابزارهای صوتی اضافه شده است. این هدست ارگونومی با ظاهری شیک برای پوشیدن طولانی‌مدت طراحی شده است و از آخرین تکنولوژی گلکسی و یک باتری با عمر طولانی بهره برده است؛ از طریق بلوتوث به دیگر دستگاه‌ها وصل می‌شود و به‌ راحتی با قفل مغناطیسی “earbud” کنترل می‌شود، دارای دو میکروفن و بلندگوی mm ۱۲ است که سر و صدای اضافی را در هنگام مکالمه در زمان پخش می‌گیرد. این هدست که فقط ۳۳ گرم وزن دارد، صدا را از طریق یک “Premium” واضح و با کیفیت منتقل می‌کند. شما از طریق امکان کنترل داخلی می‌توانید به مدت ۱۰ ساعت صدا را Pause ،Play و یا Skip کنید. همچنین می‌تواند به عنوان هدستی برای تماس‌های شما استفاده شود و حتی با استفاده از اپلیکشن مخصوص قادر است تا متن را به گفتار تبدیل کند.

هدست “LEVELU” مجهز به زنگ هشدار است و شما می‌توانید آلارم آن را برای اطلاعات و یادآوری‌های مهم در تقویم خود، تنظیم کنید. این محصول در رنگ‌های آبی تیره، آبی، سفید و طلایی در فروشگاه‌های سامسونگ موجود است که به قیمت ۷۰  دلار امریکا به فروش گذاشته شده است.

مدیر عامل بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات سامسونگ در زمان معرفی محصولات “Level” گفته بود که با توجه به اهمیت موسیقی در زندگی مردم سامسونگ به فکر توسعه ابزار‌های قابل‌حمل بود که هم اکنون با نام “Level” برای تولید اصوات طبیعی با بهره‌گیری از مدرن‌ترین الگوهای طراحی و کنترل‌های لمسی عرضه شده است.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا