جاذبه های گردشگری

جاذبه های گردشگری لندن که بازدید از آنها رایگان است

لندن یکی از گرانترین شهرهای جهان و با قدمتی دو هزار ساله است و با این که هزینه سفر به این شهر بسیار گران است اما لندن خیابان ها و فرصت های زیادی را برای لذت بردن از فرهنگ و شخصیت غنی شهر بدون صرف یک پنی ارائه می دهد. شما در لندن می توانید از تئاترهای شکسپیر گلوب ، مادام توسو ، چشم لندن ، برج لندن و همه جاهای دیدنی لندن دیدن کنید. مکان های رایگان زیادی برای بازدید در لندن وجود دارد که بینشی غنی از فرهنگ این شهر واقعاً جهانی را ارائه می دهد و در این پست ما قصد داریم لیستی از جاذبه های گردشگری لندن که بازدید از آنها رایگان است را  به شما معرفی می کنیم. 


1. موزه بریتانیا


یکی از بهترین جاذبه های لندن ، موزه بریتانیا است که بازدید از آن کاملا رایگان می باشد. این موزه نزدیک به هفت میلیون مورد از جمله سنگ روزتا ، ماسک های موزاییکی آزتک و بسیاری از تورهای باز 20 تا 50 دقیقه ای رایگان را در خود جای داده است. این موزه یکی از بهترین مکان های رایگان برای بازدید جاذبه های گردشگری لندن و مکان خوبی برای یادگیری تاریخ این شهر است.

2. مدیاتک موسسه فیلم انگلیس


موسسه فیلم بریتانیا مدیاتک شامل یک گنجینه غنی از فیلم های بریتانیایی ، نمایش های تلویزیونی و نمایش های رادیویی است. این موسسه دارای چهار سینما و مدیاتک است که می توانید فیلمهای بایگانی را به صورت رایگان تماشا کنید.  این یک مکان ایده آل برای یادگیری در مورد فیلم های محبوب انگلیسی ، سریال های تلویزیونی و برنامه های رادیویی است.



3. خانه های پارلمان


کاخ وست مینستر که بیگ بن را در خود جای داده است ، نماد اصلی لندن است. از مجلس پارلمان دیدن کنید و کاملاً رایگان از تئاتر ، آداب و رسوم و کارهای عجیب و غریب آن لذت ببرید. کاخ وست مینستر همچنان از بهترین جاذبه های رایگان لندن است.

4. بازار بورو

بازار قرن سیزدهم مملو از عاشقان غذا است و مکانی عالی برای تهیه برخی از غذاهای لذیذ محلی است. این بازار در جنوب رودخانه واقع شده و از پنجشنبه تا شنبه باز است. یکی از بهترین مکان های رایگان برای بازدید در لندن ، Borough Market برای لذت بردن از غذاهای لذیذ محلی و تعامل با مردم محلی است.

5. کلیسای سنت پل و کلیسای معبد



 کلیسای سنت پل همچنین به عنوان ‘کلیسای بازیگر’ شناخته می شود. این کلیسا توسط راهبان صلیبی ساخته شده است که به شوالیه معبد معروف است و در یک فضای سبز بدون ترافیک قرار دارد.


6. تیت انگلیس و تیت مدرن



نیمه قدیمی تیت دارای آثار دائمی است که بر شاهکارهای انگلیس از قرن 16 تا اواخر قرن 20 تمرکز دارد. نیمه مدرن تیت ، واقع در ایستگاه برق Bankside در تیمز یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری لندن است. هزینه این نمایشگاه های ویژه در حدود 8-10 پوند است اما شما می توانید از مجموعه رایگان و دائمی 60،000 اثر آن بر اساس موضوعات مختلف لذت ببرید.
 

7. تئاتر ملی و سنت مارتین



از یک کنسرت رایگان در تئاتر ملی و سنت مارتین در فیلدز لذت ببرید. وب سایت های آنها را بررسی کنید تا درباره کنسرت های اخیر و آینده بیشتر بدانید. National Theater and St. Martin in the Fields از بهترین موارد رایگان برای خرید شبانه در لندن است.


8. میدان ترافالگار


 از میدان ترافالگار ، نمادین ترین فضای عمومی لندن که پر از جاذبه های شگفت انگیز است و کاملا رایگان است دیدن کنید. معماری ، فواره ها ، ستون Nelson’s را تحسین کنید و در پله های میدان Trafalgar استراحت کنید.


9. تغییر مراسم گارد



سنتی بریتانیایی پر از جلال و شکوه. اطمینان حاصل کنید که قبل از ساعت 11:30 صبح به کاخ باکینگهام برسید تا از این نمایش سنتی به صورت رایگان لذت ببرید. برای دیدن مراسم تغییر گارد هزینه ورودی وجود ندارد. واین یکی از بهترین مکان های رایگان لندن برای بازدید است.
 
 

10. نمایش تلویزیونی در BBC Studio



یک برنامه تلویزیونی ضبط شده در استودیوی نمادین بی بی سی را تماشا کنید و از گشت و گذار در استودیوهای برجسته بی بی سی در لندن لذت ببرید و ببینید که چگونه این شرکت عمومی روزنامه نگاری و رسانه ای جهانی به معتبرترین برنامه خبری و سرگرمی جهان تبدیل شده است.


11. خیابان آکسفورد



خیابان آکسفورد  مشهورترین خیابان خرید در لندن است و به عنوان نشانه های برجسته در داستان خیالی حماسی J.K Rowling ، هری پاتر بوده است.


12. گالری ملی

 نقاشی های مشهور جهان از ون گوگ ، داوینچی و غیره را در گالری ملی ببینید
 


نقاشی های مشهور جهان از ون گوگ ، داوینچی و غیره را در گالری ملی ببینید. آثار نقاشان مشهور اروپایی مانند ون گوگ ، رنوار ، لئوناردو داوینچی ، میکل آنژ را در گالری ملی تحسین کنید. ورود به گالری ملی رایگان است
 

13. موزه ملی دریانوردی

درباره تاریخ دریایی انگلیس در موزه ملی دریانوردی اطلاعات کسب کنید



بهترین جاذبه گرینویچ در این موزه ساختمان نئوکلاسیک واقع شده است که سنت های دریانوردی انگلیس را برجسته می کند. درباره افسانه های دریایی انگلیس مانند هوراسیو نلسون ، ماکت نجات ارنست شاکلتون و تعداد زیادی نمایشگاه تعاملی دوستانه در نمایشگاه “اقیانوس شما” به صورت رایگان اطلاعات کسب کنید.


14. موزه تاریخ طبیعی




این موزه یک ساختمان زیبای احیای گوتیک است که مربوط به سال 1880 است و مجموعه ای غنی از تاریخ طبیعی شامل اسکلت دایناسور diplodocus به همراه اسکلت T-Rex و مرکز داروین را در خود جای داده است که دارای بیش از 4،50،000 شیشه نمونه ترشی است. این موزه فقط از آوریل تا سپتامبر باز است و ورود به آن رایگان است.


15. موزه علوم




این موزه در هفت طبقه گسترش یافته و دارای نمایشگاه های تعاملی به روشی آموزنده و سرگرم کننده است. سالن انرژی را ببینید که اولین لوکوموتیو بخار اوایل قرن نوزدهم و بسیاری از غرفه داران و شبیه سازهای پرواز را به صورت رایگان در خود دارد. موزه علوم را به عنوان یکی از محبوب ترین کارهای رایگان در لندن از دست ندهید.
 

16. موزه ویکتوریا و آلبرت

موزه ویکتوریا و آلبرت شامل آثار باستانی غنی است و بازدید از آنها رایگان است



این موزه از سال 1852 فعالیت خود را آغاز کرده و نزدیک به 4.5 میلیون شی در آن نگهداری می شود و این موزه را به یکی از غنی ترین موزه های جهان تبدیل کرده است. اطمینان حاصل کنید که وقت زیادی برای تحسین مجموعه های غنی شامل شمشیرهای ژاپنی ، سرامیک چینی ، هنرهای اروپایی ، لوسترها ، مجموعه ای از نیم میلیون تصویر و بسیاری دیگر دارید.


17. در امتداد پل هزاره قدم بزنید

پل هزاره برای عبور از تیمز یکی از جاذبه های گردشگری لندن



از پل Jubilee از طریق Thames عبور کنید و از پل خیره کننده هزاره بازدید کنید. از قدم زدن در این مکان لذت ببرید و تعداد زیادی عکس سلفی و عکسهای شاخص از لندن، پایتخت انگلیس بگیرید.


18. موزه های جنگ لندن




انگلستان دارای یک تاریخ جنگ شکوهمند است و لندن ، پایتخت این کشور ، دارای موزه های کلاس جهانی بسیاری است که دستاوردهای نظامی انگلیس را برجسته می کند. از موزه جنگ امپریال ، موزه نیروی هوایی سلطنتی و موزه ارتش ملی دیدن کنید تا نگاهی اجمالی به اقدامات قابل توجه نظامی این کشور از سراسر جهان داشته باشید.
 

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا