تکنولوژی و فناوری

MWC 2015 – عجیب‌ترین هایی که در کنگره موبایل بارسلون دیده شد

 کنگره جهانی موبایل 2015 بارسلونا در حال برگزاری است. که علاوه بر شرکت های بزرگ تولید کننده موبایل شرکت های دیگر نیز محصولات خود را به نمایش گذاشتند. محصولاتی که چندان به موبایل مرتبط نبود. چیزهای بسیار عجیبی در این نمایشگاه دیده شد. با ای اس دانلود همراه باشد. برای مشاهده عجیب ترین های کنگره موبایل بارسلون : MWC 2015

  همه جای MWC می‌توان لوازم جانبی رنگارنگی را برای گوشی‌های موبایل مشاهده کرد. یکی از کمپانی‌های حاضر در این رویداد کابل‌هایی را می‌فروشد که می‌توانید آنها را دور گردن خود بپیچید.

colorful-phone-accessories-

این شکلک‌ها ابزاری هستند که میزان علاقمندی افراد به دنیای تکنولوژی را نشان می‌دهند.

these-emoji-signs-are-meant

آیا از طرفداران ساعت هوشمند اپل هستید، ولی دلتان می‌خواست این محصول دوربین داشته باشد؟ این ساعت هوشمند کره‌ای از یک دوربین بزرگ در کناره خود بهره می‌برد.

do-you-like-the-sound-of-th

این ساعت دقیقا اپل واچ نیست؟ اشتباه می‌کنید. این ساعت هوشمند یک نسخه کاملا تقلبی است که طوری طراحی شده که شما را متقاعد می‌کند با ساعت هوشمند اپل روبرو هستید.

this-might-look-like-an-app

سامسونگ پلی را به شکل یک راهرو ساخته بود که عجیب به نظر می‌رسید، ولی از این موضوع عجیب‌تر متنی است که روی آن نوشته شده بود “What’s next the next Galaxy”

samsung-built-this-bridge-b

محصول پوشیدنی جدید اچ‌تی‌سی می‌تواند طبق ادعای این کمپانی تایوانی میزان میل و اشتیاق شما را اندازه‌گیری کند!

htcs-new-wearable-device-le

سامسونگ روز یکشنه یک کنفرانس طولانی و بزرگ را برگزار کرد که تقریبا همه حاضرین در مراسم خسته شده بودند. اما ناگهان با روشن شدن نور سفید بسیار پرنوری که مستقیما به سمت شرکت‌کنندگان تابیده می‌شد، چرت همه پرید!

samsung-held-its-big-news-c

لباس کارمندان سامسونگ نیز کاملا سفید در نظر گرفته شده بود.

samsungs-employees-were-dre

SK Telecom، یکی از اپراتورهای موبایل در کشور کره‌جنوبی بالون هوای داغ تقلبی را ساخته بود که همراه با هدست‌های واقعیت مجازی این شرکت کار می‌کرد.

the-korean-mobile-carrier-s

البته پیش از امتحان کردن این بالون هوای داغ واقعیت مجازی، باید یک برگه انتخاب داوطلبانه را امضا می‌کردید. خانم‌هایی که لباس خلبان‌‌ها را به تن داشتند، صحت فرم تکمیل‌شده را تایید می‌کردند.

you-had-to-sign-a-waiver-be

همچنین این اپراتور کره‌ای همراه خود یک ربات جالب را به کنگره جهانی موبایل آورده بود تا حرکات زنی که کنارش ایستاده است را تقلید کند.

sk-telecom-also-brought-thi

برای هر کمپانی که در MWC حاضر است، بهتر دیده‌شدن اهمیت زیادی دارد. این آقا به صورت زیر جلب توجه می‌کرد.

its-important-for-companies

یک دوربین روی سینه و یک دوربین روی سر همراه با یک پایه عکس سلفی (مونوپاد) برای اندازه‌گیری بهتر، چیزی است که در آینده به تن خواهیم کرد.

this-is-what-well-be-wearin

باغ مایکروسافت که به عنوان غرفه این کمپانی در سالن شماره 3 کنگره جهانی موبایل در نظر گرفته شده بود، در کنار بالونی که نقش یک نمایشگر جالب را ایفا می‌کرد، آخرین اتفاق عجیبی بود که به چشم‌ می‌آمد.

microsoft-mobile-world-cong

 

منبع: businessinsider

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا