جاذبه های گردشگری

جاذبه های گردشگری سیم ریپ، شهری با طبیعت بکر در کامبوج

سیم ریپ در اصل یک روستای بکر است و شهری در شمال غرب کامبوج می باشد. این شهر در همسایگی تایلند و ویتنام و در کنار دریاچه تانل واقع شده است و شاید کمی ناشناخته به نظر برسد، اما یکی از بکرترین مقاصد گردشگری در آسیا است. جاذبه های گردشگری بسیار زیادی در سیم ریپ وجود دارد که شاید در بازدید از همه آنها گیج شوید. این شهر یکی از مقاصد بسیار ارزان گردشگری است. طبیعت زیبا همراه با تاریخ و معماری دوره فرانسه در این شهر در انتظار شماست. این شهر مانند اکثر شهرهای منطقه در جنگل های بارانی واقع شده است. به همین دلیل باران می تواند ساعت ها ادامه داشته باشد. پس بهتر است در این فصول به این شهر نروید و ترجیحاً در فصل بهار از این شهر دیدن کنید.

معابد آنگکوروات، یکی از بهترین مکانهای دیدنی سیم ریپ

 

سفر به سیم ریپ بدون بازدید از آنگکور وات به اتمام نمی رسد. آنگکور وات مجموعه ای از معابد ساخته شده در اوایل قرن 12 برای پادشاه سوریاورمان و از مهمترین جاذبه های گردشگری سیم ریپ است. این معبد در ابتدا یک معبد هندو بود ، اما بعداً با محبوبیت آیین بودا به یک معبد بودایی تبدیل شد. معابد آنگکوروات این مجموعه معبد نمادین رسماً بزرگترین بنای مذهبی جهان است، جایی که روح معماری باستان در آن موج می زند. روح معنوی حاکم در این مکان شما را متحیر خواهد کرد. امروز آنگکور وات اصلی ترین جاذبه گردشگری کامبوج و یکی از بهترین جاذبه های جهان است که نباید آن را از دست بدهید. بازدید از آن به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو بسیار هیجان انگیز است که این بازدید ممکن است 2 روز طول بکشد، اما با این حال آرامشی که از این مکان می گیرید ارزش آن را دارد.

پارک ملی پنوم کلن

 

پارک ملی پنوم کلن برای کسانی که بدنبال مکانی ایده آل برای کشف حیات وحش کامبوج هستند مناسب است. این پارک از زیباترین جاذبه های گردشگری سیم ریپ است که درست در خارج از شهر واقع شده است و برای کسانی که می خواهند کمی خارج از شلوغی شهر استراحت کنند ایده آل می باشد. با بازدید از این پارک می توانید از بتکده ها، راهبان، آبشارهای زیبا و کوهستان در یک محیط کاملاً معنوی دیدن کنید. از آنجا که هیچ مکان طبیعی و سرسبزی در این شهر وجود ندارد، پارک ملی Penum Cologne گنجینه ای ارزشمند است که می توان چند ساعت را در آرامش سپری کرد.

Grasshopper Adventures

دوچرخه سواری کوهستان در بین اکثر مردم بسیار محبوب است، به خصوص اگر در طبیعتی زیبا و بکر انجام شود. گشت و گذار در قلب طبیعت با دوچرخه یک تفریح ​​بسیار سرگرم کننده و راهی عالی برای تخلیه انرژی است. سیم ریپ شهری عالی است و اگر می خواهید خود را در فرهنگ سنتی کامبوج غرق کنید  بهترین راه بازدید از حومه و اطراف این شهر است. این تور به شما امکان می دهد تا اطراف شهر را با دوچرخه ببینید. یک تجربه منحصر به فرد که باید آن را تجربه کنید.

مزرعه اسب Happy Ranch Horse، یکی از بهترین مکانهای دیدنی سیم ریپ

 

در بخش قبلی، زیبایی شهر را با دوچرخه کشف کردید و اکنون زمان سوار شدن بر اسب فرا رسیده است. این تورها بدون شک از دو تور دیگر بیشتر سرگرم کننده و به یاد ماندنی خواهند بود. اگر به اسب سواری علاقه مند هستید و نمی ترسید چنین تجربه ای را از دست ندهید. چندین تور نیز وجود دارد که نحوه کار را به شما یاد می دهد.

مثل گیبون پرواز کن

 

گیبون یک گونه بومی میمون در کامبوج است. اگر می خواهید  مثل گیبون پرواز بین درختان را تجربه کنید، بهترین و کم خطرترین راه استفاده از زیپ لاین است که یکی از جاذبه های گردشگری سیم ریپ می باشد. در اینجا می توانید با یک زیپ لاین بر فراز جنگل های کامبوج پرواز کنید و لحظات پر استرس و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. و می توانید از امنیت این کار مطمئن باشید و با خیالی آسوده از چنین سرگرمی هایی لذت ببرید.

معبد Ta Prohm

 

تاپراهم که به معبد تام ریدر نیز معروف است از همه معابد آنگکور محبوب تر است و گردشگران بیشتری را به خود جذب می کند. این معبد تاکنون برای باستان شناسان غیرقابل دسترسی بوده و تقریباً با طبیعت آمیخته شده است و این یکی از اصلی ترین جاذبه های آن است. این معبد یادآوری خوبی از قدرت برهم زننده طبیعت است که علی رغم ظهور و سقوط امپراتوری ها و بی تفاوتی نسبت به نمایش تاریخ بشر  به این ساختار سنگی باشکوه راه یافته است. این مکان معمولاً پر از گردشگر است و اگر می خواهید زیبایی آن را درک کنید صبح و طلوع آفتاب به آنجا بروید.

پناهگاه پرندگان، یکی از بهترین مکانهای دیدنی سیم ریپ

 

پناهگاه پرندگان Siem Reap یکی از مهمترین مراکز تولید پرندگان در جنوب شرقی آسیا است. پریک توال در ساحل تونل دریاچه سپ واقع شده است و مکانی ایده آل برای گردش خانوادگی است. برای بازدید از پرندگان کمیاب که در یک منطقه محافظت شده بزرگ نگهداری می شوند  باید سوار قایق شوید. راهنماهای انگلیسی زبان به شما کمک می کنند تا در مورد گونه های حیوانات و تفاوت آنها اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

موزه پانورامای انگکور

 

موزه پانورامای انگکور ساختمانی زیبا و مدرن و دارای نقاشی های خیره کننده پانورامایی است که جزئیات و ظرافت این نقاشی حیرت انگیز است و شخصیت های بی شماری مانند راهبان بودایی را بسیار واقع گرایانه به تصویر می کشد. ورود به این موزه کمی گران تر از هر جای دیگر شهر است  اما برای علاقه مندان به هنر و نقاشی می ارزد.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا