جاذبه های گردشگری

مناظر هوایی خیره کننده ای که شما را مجذوب خود می کند

تماشای منظره های هوایی از مناظر و مقاصد گردشگری یکی چیزهایی است که گردشگران را مجذوب خود می کند. اینستاگرام و فیس بوک مملو از عکسهای پانوراما 360 درجه و عکسهای هوایی است. تصور کنید در بالای ویرانه های قدیمی متروک Bagan بر فراز غروب آفتاب شاعرانه شناور شوید یا منظره هوایی دلربائی از مراتع عظیم Maasai Mara را با درختان خار و حیوانات وحشی پر کرده ببینید. در این پست مناظر هوایی جاذبه های گردشگری جهان را به شما ارائه می دهیم که ارزش یکبار دیدن در طول زندگی را دارد. در این لیست جاذبه های گردشگری و مناظر خیره کننده ای مانند آبشارهای باشکوه ، مناظر خیره کننده شهری ، فرم های زمینی ساخته شده توسط انسان و شگفتی های طبیعی دیدنی وجود دارند که هر بیننده ایی را مجذوب خود می کند.

دره Bac Son ، ویتنام

در دره معروف پیاده روی کنید و برای تماشای مناظر هوایی فوق العاده از دره Bac Son از ویتنام از کوه ها بالا بروید. مزارع سبز ، اوچر و زرد روشن ، خانه های چوبی با کاشی قرمز و تپه های نورد آلود. این دره محل زندگی قومی بومی Tay است که به روش های سنتی کشاورزی خود معروف هستند. دره Bac Son در فاصله 160 کیلومتری پایتخت این کشور یعنی هانوی قرار دارد و یکی از جاذبه های گردشگری ویتنام است.

 

باگان ، میانمار

بهترین راه برای دیدن بقایای تاریخی باگان  سوار شدن با بالون  و تماشای مناظر هوایی جاذبه های گردشگری آن است ، خصوصاً در هنگام غروب خورشید. شهر باستان باگان در منطقه ماندالای میانمار است و قبلاً از قرون 9 تا 13 پایتخت پادشاهی پاگان بوده است. امروز ، کل شهر تاریخی بخشی از منطقه باستان شناسی Bagan است که ویرانه های بیش از 2200 معبد و بتکده را در این منطقه نگهداری می کند. ویرانه های بتکده ها و معابد که در پوشش گیاهی پوشیده شده اند ، از محبوب ترین جاذبه های میانمار هستند.

 

قله ، هنگ کنگ

مناظر هوایی جاذبه های گردشگری جهان – هنگ کنگ

هیچ نقطه دید بهتری از بالای کوه ، قله ویکتوریا (معروف به قله) وجود ندارد که بتواند از منظره پانوراما هنگ کنگ دیدن کند. هنگام غروب بالای قله بایستید و منظره شهر هنگ کنگ را با رنگ های صورتی و نارنجی که در پس زمینه آسمان تاریک برق می زند ، ببینید. Peak که در نیمه غربی جزیره هنگ کنگ واقع شده است به کوه آستین نیز معروف است. مناظر هوایی The Peak شامل هنگ کنگ مرکزی ، بندر ویکتوریا ، جزیره لاما و جزایر اطراف آن است. قله ویکتوریا همچنین یکی از برترین جاذبه های هنگ کنگ است.

 

The Shard ، لندن

مناظر هوایی جاذبه های گردشگری جهان – لندن

از بلندترین ساختمان اروپا The Shard جاذبه های دیدنی لندن ، شامل برج های تیمز ، برج لندن ، پل لندن ، چشم لندن ، را تحسین کنید. این آسمان خراش 95 طبقه بلندترین ساختمان لندن و پنجمین ساختمان بلند در اروپا است. این ساختمان هرمی شکل کاملاً با صفحه شیشه ای پوشانده شده و دارای عرشه های شگفت انگیزی در طبقه 68 ، 69 و 72 است.

 

مجسمه مسیح ، ریودوژانیرو

با هلی کوپتر مناظر خیره کننده ریو دو جانیرو را با ویژگی های Sugarloaf و Corcovado ، سواحل خیره کننده کوپاکابانا و ایپانما و مجسمه استقبال مسیح ببینید. این مجسمه با ارتفاع 30 متر یکی از نمادهای فرهنگی آمریکای جنوبی در بالای کوه Corcovado در جنگل Tijuca قرار دارد. این مجسمه از زمان ساخت آن در سال 1931 مشرف به شهر ریودوژانیرو است. مسیح فداکننده که به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جدید جهان ذکر شده است ، یکی از جاذبه های دیدنی برزیل است.

 

آبشارهای ویکتوریا ، زامبیا/زیمباوه

با یک پرواز میکرولایت از بالای آبشارهای ویکتوریا حرکت کنید و به این منظره عجیب و شگفت انگیز باشکوه به مناظر هوایی جاذبه های گردشگری آن نگاه کنید که مرز طبیعی بین دو کشور آفریقایی زامبیا و زیمبابوه را نیز تشکیل می دهد. آبشارهای ویکتوریا بخشی از میراث جهانی یونسکو است و از دو طرف زامبیا و زیمبابوه قابل دسترسی است. همچنین به دلیل انبوه ورزشهای ماجراجویی مانند بانجی جامپینگ ، کایاک سواری ، ماهیگیری در بازی و پروازهای میکرولایت محبوبیت دارد.

 

ماسای مارا ، کنیا

 Maasai Mara به دلیل قبیله محلی Mara که به مهمان نوازی و تلاش برای حفظ محیط زیست و حیات وحش مشهور است ، نامگذاری شده است. پارک ملی حفاظت شده کنیا در 280 کیلومتری نایروبی ، پایتخت این کشور واقع شده است. ماسای مارا همچنین به دلیل پدیده های سالانه خود معروف به مهاجرت بزرگ شناخته می شود. بالن سواری ، جیپ سافاری و استراحتگاه های زیبای جنگلی بخشی از جذابیت Maasai Mara است.

 

کاپادوکیا ، ترکیه

مناظر هوایی جاذبه های گردشگری جهان – کاپادوکیا ترکیه

رمز و رازهای کاپادوکیای ترکیه را با یک بالون سواری در هنگام طلوع یا غروب آفتاب ببینید و خانه های غاری باستانی پارک طبیعی  شگفت انگیز را تحسین کنید. کاپادوکیا به دلیل روستاهای غاری صخره ای و شهرهای زیرزمینی خود که متعلق به قرن 4 امپراتوری بیزانس مشهور است. در هنگام طلوع فجر سعی کنید به بالون  سوار شوید و در حالی که یک لیوان شراب می نوشید مسحور تصاویر هوایی از جاذبه های گردشگری و مناظر گسترده کاپادوکیا شوید.

 

ماچو پیچو ، پرو

همانطور که از کوه Huayna Picchu در نزدیکی یک پیاده روی سخت مشاهده می کنید ، مسحور تماشای  ماچو پیچو می شوید. ارگ قرن پانزدهم تمدن پیشین اینکا نیز به عنوان “شهر گمشده اینکاها” شناخته می شود. ماچو پیچو یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری پرو است و از میراث جهانی یونسکو محسوب می شود. این سایت به خاطر ویرانه های تاریخی به خوبی حفظ شده ، چشم اندازهای گسترده ، مسیرهای پیاده روی و تصاویر هوایی جاذبه های گردشگری اش مشهور است.

 

ونگن ، سوئیس

 

با پاراگلایدر از هوای تازه سوئیس لذت ببرید و در ارتفاعات بالای علفزارهای سبز پیکرسکی ، کوه های یخبندان ، حومه سوئیس اوج بگیرید و از منظره گسترده دره ونگن لذت ببرید. ونگن یک دهکده زیبا در سوئیس است که در Bernese Oberland سوئیس واقع شده است. این دهکده بدون ماشین است که به دلیل محیط بکرش شهرت دارد یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری سوئیس است. همچنین مرکز اصلی مسابقات اسکی آلپاین می باشد.

 

گرند کانیون ، آمریکا

مناظر هوایی جاذبه های گردشگری جهان – گرند کانیون امریکا

  هیچ سفری به ایالات متحده آمریکا بدون گشت و گذار در Grand Canyon با شکوه که صرف یادگیری فرهنگ محلی ودیدن جاذبه های گردشگری می شود کامل نیست. فراموش نکنید که از طبیعت گردی با راهنما ، رفتینگ رودخانه ، اردو زدن ، ستارگان و غیره لذت ببرید.

 

پل بندرگاه سیدنی ، استرالیا

مناظر بی نظیری از بندرگاه سیدنی ، سالن اپرای شیک و منظره گسترده شهر را ارائه می دهد. پل بندر سیدنی فقط یک پروژه مهندسی دیدنی نیست ، بلکه نماد فرهنگی استرالیا به همراه خانه اپرای سیدنی است. هر ساله ، پل بندرگاه سیدنی به محلی برای نمایش آتش بازی های بسیار مشهور در سال نو تبدیل می شود.

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا