جاذبه های گردشگری

بهترین مسیرهای پیاده روی در آریزونا

آریزونا یکی از ایالت های امریکاست که در جنوب غرب آن واقع شده است  و دارای چشم اندازها و جاذبه های گردشگری فراوان برخورداراست. در این ایالت زیبا می توانید مسیرهای پیاده روی ساگواروها در صحرا یا کاجهای ponderosa در کوهستان را تجربه کنید.  از اعماق گراند کانیون گرفته تا سازه های منحصر به فرد کوه های Chiricahua می توانید انتظار شگفت زده شدن را داشته باشید. دره ها ، مساها ، آتشفشان ها ، تشکیلات سنگی عجیب و غریب و زندگی گیاهانی که فقط در صحرای Sonoran می توانید پیدا کنید  این مکان را به مکانی باورنکردنی برای پیاده روی تبدیل کرده است. در ادامه برای دیدن جاذبه های گردشگری و بهترین مسیرهای پیاده روی آریزونا با ای اس دانلود همراه باشید.

1. مسیر فرشته روشن ، گرند کنیون

مسیر روشن فرشته شما را از لبه حاشیه جنوبی گراند کانیون به پایین دره می برد. می توانید درست تا رودخانه کلرادو پیاده روی کنید اما این کار معمولاً به بیش از یک روز نیاز ندارد. چندین نقطه در امتداد مسیر مقاصد خوبی برای پیاده روی روزانه فراهم می کند. مسیر شیب دار است و  کسانی که ترس از ارتفاع دارند ممکن است نتوانند این مسیر را پیاده روی کنند. فرشته روشن فقط یکی ازبهترین مسیرهای پیاده روی در گراند کانیون است و می توانید مسیرهای پیاده روی راحت تری را انتخاب کنید  که ممکن است گزینه بهتری برای افرادی با زمان محدود یا افرادی که نمی خواهند انرژی زیادی صرف کنند باشد.

2. دنباله حلقه Bull Pasture / Estes Canyon ، بنای یادبود ملی کاکتوس لوله ارگ

این پارک که اغلب نادیده گرفته می شود در جنوب آریزونا در نزدیکی مرز مکزیک و با مناظر شگفت انگیز و یکی از بهترین مسیرهای پیاده روی آریزونا است که یک مسیر پیاده روی باورنکردنی را ارائه می دهد. بازدید کنندگان از این منطقه فرصتی برای دیدن کاکتوس های لوله ارگان پیدا می کنند که در آریزونا فقط در دورترین قسمت جنوبی ایالت وجود دارد. این مسیر پیاده روی شما را به کوه ها می رساند و دارای مناظر خارق العاده  ، و منظره ای از دره ، صحرا ، دیواره های صخره ای کوهستانی است که در آن بالا می روید و کوه های مکزیک را مشاهده می کنید. ساگواروس و کاکتوس های لوله ارگ ​​در مسیر دنباله و کنار کوه قرار دارند و حیات وحش نیز به وفور در این منطقه یافت می شود.

3. کلیسای جامع راک ،سدونا

در حالی که بسیاری از مردم برای لذت بردن از تماشای بنای سنگی برجسته ، به سواحل Oak Creek سرازیر می شوند ، کوهنوردان می توانند مسیر پیاده تا زین روی Cathedral Rock را برای پیاده روی تماشایی و منظره فوق العاده طی کنند. این پیاده روی در برخی قسمت ها نسبتاً شیب دار است و تقریباً یک مایل طول دارد. اگر کمی بیشتر ماجراجویی می خواهید ، مسیرهای دوچرخه سواری کوهستانی Sedona از بهترین مسیرهای آریزونا است.

4. دره آنتلوپ

یکی دیگر از پیاده روی های کوتاه اما تماشایی و از بهترین مسیرهای پیاده روی در آریزونا دره بسیار زیبا Antelope Canyon است. این دره شکاف دار ، با دیواره های پیچشی باریک که به نور اجازه می دهد از بالا عبور کند یک مقصد رویایی برای عکاسان است. دره آنتلوپ در نزدیکی شهر در آریزونا شمالی واقع شده است. اگر در Flagstaff اقامت دارید ، می توانید از Canyon Antelope Canyon و سایت های دیگر بازدید کنید و به Horseshoe Bend بروید و از مناطق جالب آن لذت ببرید.

 

5. موج

اگر در یک گالری عکس در آریزونا گشت زده باشید ، علاوه بر دیدن عکس هایی از دره آنتلوپ  احتمالاً متوجه عکس هایی از موج نیز شده اید. منظره ماسه سنگ نارنجی که شبیه موج سنگی است. این ویژگی طبیعی در پاریا کانیون یافت می شود که شامل منطقه ویژه Buttes Coyote است. در حالی که Wave معروف ترین پیاده روی در اینجا است ، شما می توانید تعداد زیادی پیاده روی عالی دیگر را نیز در این منطقه پیدا کنید. برای پیاده روی در Wave که یک پیاده روی متوسط ​​5.5 مایلی است ، به یک مجوز ویژه Coyote Buttes North نیاز دارید و بدلیل تعداد زیاد بازدیدکنندگان گرفتن آن بسیار دشوار است.

 

6. مسیر جریان گدازه ، بنای یادبود ملی آتشفشان دهانه غروب آفتاب

 

در حالی که این پیاده روی فقط یک مایل طول دارد ، اما چشم انداز اینجا آنقدر جالب و منحصر به فرد است که ارزش دیدن دارد. این منطقه جوانترین منطقه آتشفشانی در آریزونا است و مناظر آن از جریان گدازه های دندانه دار گرفته تا مخروطی استوانه ای پوشیده از کاج است. هنگامی که در مسیر پیاده روی  Lava Flow Trail قرار گرفتید می توانید از دیگر مسیرهای پیاده روی طولانی تر در بنای یادبود استفاده کنید ، اما این مسیر ساده و آسان را از دست ندهید. شما می توانید بقایای یک لوله گدازه سقوط کرده را مشاهده کنید. بنای یادبود ملی آتشفشان دهانه سانت نیز یکی از برترین جاذبه های نزدیک فلگستف است و بسیاری از افراد حتی اگر علاقه ای به پیاده روی نداشته باشند از آنجا بازدید می کنند.

 

7. مسیر هفت آبشار ، توسان

 

پیاده روی Seven Falls در نزدیکی توسان دارای یک آبشار کاملاً واضح و شفاف است که از یک رودخانه کوهی سرچشمه می گیرد و تغذیه می کند و کاملاً مناسب برای شنا در یک روز گرم است.  از کاکتوس های چوبی و ساگوارو عبور می کنید. طول مسیر از پنج تا نه مایل است و بسته به اینکه شما انتخاب کنید از کدام مسیر بروید  متفاوت است. مجموع افزایش ارتفاع برای هفت آبشار 720 تا 900 فوت است و این تنها یکی از مسیرهای پیاده روی بزرگ در اطراف توسان است. توسان شهری در ایالت آریزونا در ایالت متحده آمریکاست و دومین شهر بزرگ این ایالت محسوب می شود.

8. مسیر حلقه دریاچه واتسون ، پریسکوت

 

مرکز دیدنی و زیبای Prescott و  دریاچه زیبای Watson مسحورکننده است و مسیر حلقه دریاچه Watson چشم اندازهای برجسته ای از آب های عمیق آبی ، دیواره های گرانیت که دریاچه را احاطه کرده اند و جزایر پر از تخته سنگ ارائه می دهد. این پیاده روی 4.7 مایل است و یکی از بهترین مسیرهای پیاده روی آریزونا می باشد که در امتداد سواحل و از طریق منظره سنگلاخ دار شما را به نقاط عالی و دیدنی های می رساند. این مسیر پیاده روی از پارک دریاچه واتسون  درست در خارج از بزرگراه و با دسترسی آسان به مرکز شهر Prescott آغاز می شود.

 

9. مسیر کوه Doe ، سدونا

برای یک پیاده روی کوتاه ، دیدنی و ملایم و سخت  کوه Doe یک انتخاب عالی است. این پیاده روی در تمام طول سال قابل دسترسی است و مناظر بسیار خوبی را ارائه می دهد. این مسیر شما را به بالای کوه دوو می کشاند. شما اغلب می توانید خرگوش ها و حیوانات وحشی دیگر را در اینجا ببینید. از لبه مسا می توانید از چند جهت به کوههای اطراف و جنگل ها نگاه کنید. در مسیر پیاده روی Doe Mountain Trail  تعداد افراد کمی را در مسیر می بینید و  از آنجا که فضای کافی در امتداد لبه وجود دارد ، شما همیشه می توانید فضایی را برای نشستن و لذت بردن از چشم انداز برای خود پیدا کنید.

 

10. مسیر اکو در کوه Camelback ، ققنوس

این مسیر پیاده روی آنقدر محبوب است که یک محیط بان تمام وقت در پایین مسیر پیاده روی مستقر شده است تا با کوهنوردان جدید درباره موانع و خطرات صحبت کند. این پیاده روی 2.5 مایلی شما را به یک نقطه دیدنی در کوه Camelback در قلب اسکاتسدیل می رساند. منظره ها واقعا باورنکردنی هستند ، یک سوم اول پیاده روی بسیار آسان است و یک مجموعه طولانی از پله ها قرار دارد ، و پس از آن بخشهای سنگی شیب دار وجود دارد. اگرچه نرده ها در مسیرهای سخت پیاده روی نصب شده است اما بیشتر کوهنوردان با گم شدن یا خارج شدن از مسیر و سپس زمین خوردن یا خستگی گرما با مشکل روبرو می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا