جاذبه های گردشگری

بهترین مکان های گردشگری برای بازدید در تعطیلات

اگر برای برنامه ریزی درمورد مسافرت تعطیلات خود سردرگم هستید,ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید. می توانید شاهد شکوفه های گیلاس خیره کننده ژاپن باشید که اعتقاد شما به جادو را دوباره جلب می کند ، در جشنواره Sound Primavera در اسپانیا شرکت کنید با بهترین هنرمندان جهان . یا بازدید از غروب آفتاب در یک ساحل بی نقص در مالدیو. در ادامه  با 8 مقصد شگفت انگیز دیگر  تعطیلات ماه مه کاملاً مناسب هستند ، آشتا شوید.

1 – ژاپن: برای شکوفه های زیبای گیلاس!

ژاپن: برای شکوفه های زیبای گیلاس

کونیچیوا به سرزمین طلوع خورشید خوش آمدید! ماه مه بهترین زمان برای بازدید از ژاپن برای دیدن شکوفه های معروف گیلاس سفید و صورتی است. فراموش نکنید که غذاهای خوشمزه ژاپنی را در توکیو امتحان کنید. ژاپن مطمئنا جزء بهترین مقصد تعطیلات مخصوصا ماه مه است. 

2 – اسپانیا: برای یک جشنواره موسیقی هیجان انگیز در بارسلونا!

اسپانیا: برای یک جشنواره موسیقی هیجان انگیز در بارسلونا!

 

هولا ، به اسپانیا خوش آمدید! اسپانیا ترکیبی جالب از فرهنگ متنوع و زیبایی شناسی مدرن است و دارای سه شهر کلاس جهانی – بارسلونا ، مادرید و والنسیا است. ماه مه کم جمعیت است و به همین دلیل ، زمان ایده آل برای لذت بردن از تمام مناظر زیبا در آرامش است. اسپانیا در ماه مه بهترین مکان های بازدید در اروپا را دارد! 
 
3 – مالدیو: برای گشت و گذار شگفت انگیز و غواصی در یک بهشت گرمسیری!

 

برای کسانی که از ساحل لذت می برند ، پیشنهاد می کنیم مستقیم به مالدیو بروید ، یک بهشت زیبا از ساحل گرمسیری. در این ماه شما بارندگی را تجربه خواهید کرد ، اما نرخ آن کمتر خواهد بود. کسانی که به گشت و گذار و غواصی می پردازند ، در این زمان نه تنها بهترین گزینه های گشت و گذار و زندگی در زیر آب را پیدا می کنند ، بلکه اجاره ارزان تری نیز به شما می دهند. فروشگاه ها همچنین تخفیف ویژه ای در سوغات ، لوازم جانبی و لباس ارائه می دهند.
4 – مشرق دریا ، ایالات متحده: یکی از مقاصد زیبای ماه مه!

این کشور پهناور دارای چندین منطقه و مناطق جغرافیایی است که سفر به کل کشور در یک روز تقریباً غیرممکن است. با این حال ، ما توصیه می کنیم که تمرکز خود را روی ساحل شرقی ایالات متحده بگذارید. همچنین ، این منطقه به عنوان ساحل شرقی آمریکا شناخته می شود . نیویورک – معروف به موزه ها ، رستوران ها و تئاترهای خود ، فیلادلفیا – یک شهر میراث جهانی یونسکو که به خاطر راه های نادر و پیاده روی های آزاد مشهور است ، میامی برای سواحل زیبا و زندگی شبانه  ، ​​بوستون برای مسیرهای پیاده روی تاریخی و نقاط دیدنی آن ، و نیواورلئان – شهری تحت سلطه جازهای شیک.

 5 – ترکیه: برای تجربه های شگفت انگیز فرهنگی در یک کشور عجیب و غریب!

ترکیه, کشوری که در سراسر اروپا و آسیا امتداد دارد ، مملو از جاذبه های منحصر به فرد است. استانبول ، مقصد اصلی گردشگری آن شهرت خود را برای ارائه ترکیبی از تجربیات شگفت انگیز فرهنگی ، از جمله سفرهای دریایی در بسفر ، غذاهای خوشمزه ، زندگی شبانه ، گنجینه های فرهنگی ، خرید و غیره به ارمغان آورده است و بازدید از هاگیا سوفیا را فراموش نکنید.

6 – جورجیا: برای یک سفر تابستانی در یک کشور خنک قفقاز!

جورجیا نه تنها دارای جنگل های متراکم ، کوه های قفقاز ، تاکستان ها و سواحل خارق العاده و خیره کننده است ، بلکه سفر به این کشور بسیار مقرون به صرفه است! همچنین خنک است و آب و هوای مطلوبی دارد. بنابراین اگر به دنبال تعطیلات هستید تا از گرما در امان باشید و به دنبال یک مقصد آب و هوایی خنک بروید ، گرجستان را بدون هیچ نگرانی انتخاب کنید. 

7 – لندن: برای استراحت شیک اروپا در پایتخت انگلیس!

یکی از محبوب ترین شهرهای جهان.  زندگی شبانه مشهور لندن ، صحنه ناهار خوری ، خرید ، موزه های غنی از نظر فرهنگی و جاذبه های فراوان آن را به یکی از پر بازدیدترین شهرهای جهان تبدیل کرده است.

8 – جمهوری چک: برای کلیساها ، قلعه ها و کافه های Bohemian

بازدید از خیابان های تخته سنگ فرش شده گرفته تا معماری شگفت انگیز تا جنگل های اسرارآمیز بوهمی ، جمهوری چک هر کس را که در اینجا ساکن است غافلگیر می کند. این کشور جذاب اروپای مرکزی از بهترین مکانهایی است که در ماه مه برای بازدید از آن می توانید انتخاب کنید.

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا