جاذبه های گردشگری

بهترین مقصد سفر در سال 2020

 اگر در جستجوی مقصدی هستید که شگفت انگیر, جادویی و مسحور کننده باشد ، این مطلب را تا آخر مطالعه کنید.  در اینجا لیستی از 12 کشور ایده آل برای مسافران خاورمیانه وجود دارد! در طول این سفر شما می توانید در برخی از بلندترین قله های هیمالیا قدم بزنید و در اعماق اقیانوس آرام کاوش کنید. شما می توانید در جشن های یک کارناوال پر جنب و جوش و بالون هوای گرم در برخی از قدیمی ترین شگفتی های معماری که برای بشر شناخته شده است ، لذت ببرید. در ادامه برای پی بردن به این مکان های طبیعی خارق العاده و جاذبه های گردشگری بی نظیر با ما همراه باشید!

 

1 – میانمار

 

میانمار

با دیدن میانمار متوجه می شوید شبیه هیچ کجای دیگر نیست. طبیعت دست نخورده و بکر مخصوص به خود را دارد. مناظر مقدس و درخشان که در امتداد دشت های Bagan امتداد دارند چشم شما را خیره می کند. از میان روستاهای مجلل و آبشارهای سرشار از آب از تپه ها و ارتفاعات چشم نواز گذر کنید و لذت ببرید.

 

2 – ژاپن

 

ژاپن

برای مقصد بعدی ، ما دیدنی های خود را در مکانی زیبا و دور افتاده پیدا کردیم که در فرهنگ و تاریخ گذر کرده و یک تجربه سفر فراموش نشدنی برای شما خواهد بود. فکر کنید زیارتگاه های شینتو و درخشان معابد باشکوه ، چراغ های نئونی یک کلانشهر آینده نگر و قطارهای شیلنسن براق ، کوه های های کوهستانی پوشیده از برف و شکوفه های گیلاس! به ژاپن خوش آمدید! سرزمین طلوع آفتاب! ژوئیه و آگوست 2020 ! میلیون ها گردشگر برای بازی های المپیک تابستانی به توکیو می روند و در صورتی که علاقه مندان به ورزش هستند ، بهترین زمان برای برنامه ریزی تعطیلات ژاپن است. در غیر این صورت ، می توانید بر روی یک قطار Shinkansen قدم بزنید و به یکی از معروف ترین شگفتی های طبیعی ژاپن ، یعنی کوه فوجی بروید تا شکوه و منظره زیبایی را تجربه کنید.

 

3 – هلند

 

هلند

این کشور زیبا به دلیل داشتن مزارع لاله های پر گل ، باغ های سرسبز و زیبا ، آسیاب های بادی غول پیکر ، موزه های مشهور جهان ، مسیرهای دوچرخه سواری زرق و برق دار و سازه های باستانی بسیار معروف است. امسال ، هلند 75 سال از پایان جنگ جهانی دوم را جشن می گیرد. مسافران می توانند منتظر رویدادهای خاص ، نمایشگاه ها و جشنواره هایی باشند که در طول سال برگزار می شود. در جشن روز پادشاه ، تمام کشور به یک مهمانی بزرگ تبدیل می شود. این تعطیلات ملی نه تنها هلندی ها را با هم جمع می کند ، بلکه مردم از سراسر جهان برای دیدن این رویداد جذاب می آیند.

 

4 – مونته نگرو

 

مونته نگرو

این کشور زیبا با کوهستان های مرتفع و مسیرهای پیاده روی فوق العاده از کوهنوردی پرماجرا از شما پذیرایی می کند. Prokletije ، Komovi و Rumija برخی از بهترین مسیرهای پیاده روی هستند. روحیه های ماجراجویی خود را می توانید در قایقرانی وایت واتر ، جیپ سافاریس ، کنیونینگ و زیپ رانی به چالش بکشید. این کشور همچنین در پارک ملی Durmitor قرار دارد و یک میراث جهانی یونسکو است. زندگی شبانه پرانرژی است ، شما در مونته نگرو زنده ترین صحنه های مهمانی ساحل را خواهید یافت.
 

 

5 – فنلاند

 

فنلاند

برای ورود به سال 2020 چه راهی بهتر از بازدید از شادترین ملت جهان! بهشتی برای طراحان! فنلاند دارای پاکترین هوا و آرام بخش ترین فضاست. برای بسیاری ، اسکی در فنلاند هیجان انگیز است در حالی که برای برخی ، 40 پارک ملی این کشور ممکن است مورد توجه باشد. با این حال ، بیشترین جذابیت فنلاند مشاهده شفق قطبی Aurora Borealis (یا چراغهای شمالی تابناک) است. 

 

6 – صربستان

 

صربستان

صربستان بخشی از بالکان است که به اندازه همسایگان خود مانند کرواسی پرجمعیت و شلوغ نیست. صربستان ، یک گوهر کشف نشده است. این کشور یک میراث زنده است. برای پی بردن به تاریخ و آشنایی با آن از قلعه بلگراد دیدن کنید. این شهر از اهمیت تاریخی و معماری بی نظیری برخوردار است زیرا در اینجا بیش از 100 نبرد جنگی انجام شده است. صربستان همچنین صومعه های آرام زیادی مانند صومعه زیکا و صومعه Studenica (همچنین یک میراث جهانی یونسکو) دارد. بلگراد زندگی شبانه ای افسانه ای دارد. همچنین در فهرست 10 شهر برتر برای زندگی شبانه خود در National Geographic قرار دارد.

 

7 – مراکش

 

مراکش

سال 2020 قرار است مراکش را به عنوان یکی از بهترین مناطق گردشگری تبدیل کند البته اگر ویروس کرونا اجازه بدهد! انرژی و تاریخ این مرکز فرهنگی آفریقایی ، به همراه صنایع دستی شگفت انگیز ، فرش ، چای نعناع شیرین مراکش ، سیرهای جذاب (خانه های سنتی مراکشی که جوهر واقعی فرهنگ آن را به خود جلب می کند) و حمل و نقل جدید و پیشرفته گردشگران را به سوی خود فرا می خواند.

 

8 – برزیل

 

برزیل

اگر یک کشور آمریکای جنوبی وجود داشته باشد که باید در سال 2020 اکتشاف کنید ، آن کشور برزیل است. ملتی از مردم سرزنده و پر جنب و جوش ، که با زیبایی های طبیعی ، سواحل و جنگلهای بارانی ، چشمه های گرم سامبا ، یک فرهنگ پر جنب و جوش ، جشن سالانه و غذاهای خوشمزه ! شما می توانید به سمت Cidade Maravilhosa (شهر شگفت انگیز) ریو دوژانیرو بروید ، جایی که مجسمه نمادین و برجسته ، مسیح رستگاری ، شما را با آغوش باز به سواحل پر شور و هیجان ریو و تب و خشن کارناوال آن استقبال می کند.

 

9 – سریلانکا

 

سری لانکا

 

سرزمینی از کوهها و سواحل ، از هیجان و سعادت ، وحشی و فتح نشده ، روستاهای آرام و شهرهای پرتلاش! سرزمین تضادها ، این چیزی است که سریلانکا را توصیف می کند. هرج و مرج زیبا از ترکیبات ، ادویه ها ، طبیعت ، شگفتی های دست ساز ، معنویت و شکوه ساحلی ، همه در اینجا جمع شده است. این مروارید اقیانوس هند با داشتن بالاترین تراکم و تنوع زیستی در آسیا سرزمینی بسیار زیباست. سری لانکا همچنین یکی از چالش برانگیزترین مکان های ماهیگیری در آسیاست.

 

10 – لوکزامبورگ

 

لوکزامبورگ

یکی از کوچکترین کشورهای جهان! این کشور که از نظر گردشگری مناظر بی نظیری دارد و  داستان های افسانه ای از تاریخ آن روایت می کند. قلعه های قرون وسطایی ، جنگل های سرسبز ، تپه های کوه نوردی ، دهکده های عالی ، معماری و… پایتخت زیبای شهر لوکزامبورگ که با شکوه بر روی یک تپه قرار گرفته و مشرف به رودخانه آلزت است بسیار زیباست.

 

11 – بوتان

 

بوتان

بوتان ممکن است در نقشه جهانی نقطه ای کوچک باشد ، اما تلاش های این آخرین پادشاهی هیمالیا برای زندگی پایدار جالب توجه است. بوتان یکی از شادترین کشورهای جهان به عنوان مقصد رفت و آمد برای مسافرانی که به دنبال آرامش گرفتن از طبیعت هستند ظاهر شده است. این ملت بزرگ هیمالیا یک مقصد هیجان انگیز برای بازدید در سال 2020 است. برای دیدن مناظر زیبا و جذاب (دره گانگتی ، گذر دوچولا) ، صومعه های افسانه ای (صومعه لانه ببر ، صومعه رینپونگ دونگ) و مکان های نفس گیر هیمالیا این مقصد را فراموش نکنید!

 

12 – تاسمانی ، استرالیا

 

تاسمانی ، استرالیا

احاطه شده با اقیانوس آرام زیبا ، ایالت جزیره ای تاسمانی در استرالیا پر از زیبایی های طبیعی است. با 5000 کیلومتر خط ساحلی که بیش از 45000 هکتار از منابع دریایی تشکیل شده است. پایتخت تاسمانیا هوبارت یک قطب فرهنگی است که جذابیت های خاص خود را دارد. از کافه های هنری گرفته تا موزه های جذاب آن ، از شکوه دانشگاه جیکی گرفته تا جشنواره ها و رویدادهای سرگرم کننده اش, هوبارت برای هر کسی که می خواهد در جستجوی مقصدی دور از دسترس باشد مناسب است. از جاذبه های گردشگری برتر در جزیره تاسمانیا می توان به کوه Cradle ، پارک ملی Mount Field ، پارک ملی Freycinet ، موزه MONA ، Mount Wellington ، سایت تاریخی Port Arthur و ساحل Beerbarrel اشاره کرد.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا