جاذبه های گردشگری

زیباترین میدان های شهر مادرید

مادرید شهری در وسط کشور اسپانیا و سومین شهر بزرگ در اروپا است. جایی که جشن ها تا سپیده دم ادامه دارد و با یک فضای خاص، که باعث می شود شما عاشق آن شوید. مردم مادرید غذاها ، موسیقی ، فرهنگ ، هنر و فوتبال را دوست دارند و بله ، آنها قطعاً عاشق معاشرت هستند. میادین مشترک شهر ، بسیار محبوب هستند و مملو از کافه ها ، رستوران ها و مغازه ها هستند. این میادین مرکز همه فعالیت های تجاری و اجتماعی هستند و ما در این پست قصد داریم زیباترین میدان های شهر را که به نوعی جاذبه های گردشگری مادرید هم به حساب می آیند را به شما معرفی کنیم. 

1. میدان د سیبلس


این مکان مهم در شلوغ ترین نقطه مادرید و جایی است که هواداران رئال مادرید می آیند تا قهرمانی در لالیگا ، جام اسپانیا و قهرمانی در لیگ قهرمانان را جشن بگیرند و یکی از بهترین مکانهای دیدنی مادرید که باید از آن دیدن کنید.

2. Plaza Mayor


مجسمه برنزی پادشاه فیلیپ سوم بر روی اسب ، در وسط این میدان نمادین و تاریخی مادرید بلند ایستاده است. این میدان بزرگترین و مورد علاقه بسیاری از افراد است ، این میدان برای نوشیدن یک فنجان قهوه در یک کافه یا خوردن غذا در یکی از رستوران های معروف ایده آل است. 

3. میدان د کلون


Plaza de Colon به مجسمه برجسته کلمبوس ، دریانورد و کاوشگر مشهور است و به عنوان میدان کلمبوس شناخته می شود ، خصوصاً در ماه های بهار زمانی که منطقه اطراف آن کاملاً شکوفا است، تصویری عالی را ایجاد می کند.

4. میدان د رامالس


Plaza de Ramales این میدان جایی است که شما می توانید وقت خود را در آرامش سپری کنید. گفته می شود که مشهورترین هنرمند مادرید ، دیگو والاسکز در زیر این میدان دفن شده است.

5. میدان د اورینته


این میدان با ده ها نیمکت ، باغ و آبنمای مناسب و فضای چشمگیر کاخ سلطنتی یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری مادرید و مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از زندگی مادرید است. در شب ، کاخ نورانی جذابیت بیشتری به این میدان می بخشد.

6. میدان د سانتا آنا


شاعران ، هنرمندان و روشنفکران از زمان طراحی آن در سال 1810 به طور منظم از این میدان دیدن می کنند. این مکان همچنین یک پاتوق مورد علاقه مردم محلی و گردشگران است زیرا این مکان در شب با بارها و رستوران های عالی زنده می شود.

7. میدان د اسپانیا


این میدان که در مرکز واقع شده است ، یکی جاذبه گردشگری محبوب مادرید است. این بنای یادبود درست در مرکز به نمایشنامه نویس و شاعر بزرگ ، میگل دو سروانتس ساودرا اختصاص دارد.

8. میدان دلا ویلا


این میدان عجیب و غریب با معماری باروک یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری مادرید است. این میدان زیبا زمانی به عنوان تالار شهر عمل می کرد. لحظه ورود به این میدان شما را به دوران قرون وسطی می برد.

9. پورتا دل سول

 مشهورترین و مرکزی ترین میدان مادرید است. این میدان که به میدان دروازه خورشید نیز معروف است محل یکی از دروازه های مادرید بود که رو به شرق داشته است. و در فاصله اندکی از میدان پلازا مایور قرار دارد.

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا