جاذبه های گردشگری

زیباترین جاذبه های گردشگری لهستان

لهستان کشوری در اروپای مرکزی با مجموعه ایی از جاذبه های  تاریخ ، هنر ، فرهنگ ، معماری ، غذا و زیبایی طبیعی است. این کشور با وجود گذشته غم انگیزی که داشته توانسته است مانند ققنوس با مقاومت و زیبایی بیشتری از خاکستر خود بیرون بیاید. لهستان با میادین بازارو سواحل ماسه ای آفتابی و طبیعت شگفت انگیز منتظر شماست. در این پست قصد داریم زیباترین جاذبه های گردشگری لهستان را به شما معرفی کنیم که دیدن عکس های آن شما را به وجد خواهد آورد.

1. میدان دیدنی شهر قدیمی در ورشو ، پایتخت لهستان

 

 

2. منطقه قدیمی شهر تورون

احتمالاً “قرون وسطایی” ترین شهرهای لهستان است و یکی از زیباترین چشم اندازهای شهر را شامل می شود ، که شامل بخش وسیعی از رودخانه ویستولا با تصاویر ساختمانهای گوتیک است.

 

 

3. یک مسیر پیاده روی جذاب در پارک ملی سرسبز تاترا

 

 

4. کالسکه های اسب که تابستان ها در میدان اصلی شهر کراکوف ، دومین  و یکی از قدیمی ترین شهرهای لهستان هستند

5. بزرگترین قلعه جهان، قلعه عظیم مالبورک

قلعه توتونیک قرن سیزدهم است که در نزدیکی شهر مالبورک لهستان واقع شده است. این بزرگترین قلعه در جهان است و از میراث جهانی یونسکو نیز بحساب می آید.

 

 

6. مجسمه فواره نپتون در شهر بندری گدانسک

یکی از بارزترین جاذبه های گردشگری و بناهای برجسته شهر است. این چشمه در مقابل ورودی دادگاه آرتوس واقع شده است. این بنا در اوایل قرن هفدهم ساخته شد.

 

 

7. جشن های کریسمس در میدان بازار قرون وسطایی در وروسلاو

میدان بازار ، Wrocław یک میدان بازار قرون وسطایی در در جنوب غربی لهستان است. و یکی از بزرگترین میدان های بازار اروپا است که دارای دو سالن بزرگ است.

 

 

8. طلوع خورشید تماشایی در اسکله آرام در سوپوت

اسکله سوپوت اسکله ای در شهر سوپوت لهستان است که به عنوان اسکله تفریحی و به عنوان نقطه استقرار قایق های تفریحی ساخته شده است. اولین بار در سال 1827 افتتاح شد و با ارتفاع 511.5 متر ، این اسکله طولانی ترین اسکله چوبی در اروپا است.

 

9. جنگل اثیری Bialowieza که در لهستان و بلاروس قرار دارد

یک جنگل قدیمی است که در مرز دو کشور لهستان و بلاروس قرار دارد و در 70 کیلومتری شمال برست (بلاروس) و 62 کیلومتری جنوب شرقی Białystok واقع شده است ( لهستان).
 
 
جنگل اثیری یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری لهستان

 

10. پیراشکی لهستانی

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا