جاذبه های گردشگری

زیباترین جاذبه های گردشکری ایالات متحده امریکا

ایالات متحده سرزمین پهناوری است و در نتیجه ، بیشتر مردم می توانند برای سفر به مناطق مختلف آن  خواه سواحل شرقی ، جنوب غربی ، سواحل فلوریدا یا کالیفرنیا یا مناطق دورافتاده ای مانند هاوایی و آلاسکا برنامه ریزی کنند. گزینه های زیادی برای مسافران با مناظر باورنکردنی در سراسر کشور امریکا وجود دارد. ایالات متحده آمریکا دیدنی ترین مناظر جهان و شناخته شده ترین جاذبه های جهان را در خود جای داده است. برای کسی که بدنبال لذت بردن از زیبایی های بی نظیر طبیعت است بازدید جاذبه های گردشگری ایالات متحده امریکا بهترین گزینه خواهد بود.

1- گرند کانیون

 

این جاذبه های طبیعی باورنکردنی یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری ایالات متحده امریکا است. بازدیدکنندگانی که روی لبه دره ایستاده اند ، می توانند  کف دره را ببینند و از پشته ها و صخره رد شوند. حاشیه جنوبی پر بازدیدترین قسمت از پارک ملی گرند کانیون است که دارای یک مرکز بزرگ برای بازدیدکنندگان ، سرویس منظم اتوبوس در امتداد لبه در فصل پر آب و یک مسیر پیاده روی است که در امتداد دره با نقاط دید و سکوهای متعدد قرار دارد. حاشیه شمال که مناطق دیدنی نیز دارد ، چشم انداز متفاوتی را ارائه می دهد. 
 
 

2- آبشار نیاگارا

آبشارهای نیاگارا که در امتداد مرز کانادا و آمریکا واقع شده است ، یکی از معروف ترین آبشارهای جهان و از زیباترین جاذبه های گردشگری ایالات متحده امریکا است. درزمستان که از آب بیشتری برای تولید انرژی برق استفاده می شود ، مقدار آب عبور شده از آبشارها کاهش می یابد اما بیشتر بازدید کنندگان تفاوتی مشاهده نخواهند کرد. در روزهای روشن ، توده مه که از آبشارهای نیاگارا در حال طغیان است از برج CN در مرکز شهر تورنتو  کانادا دیده می شود.

 

3- مجسمه آزادی

مجسمه آزادی که نمادی جهانی از آزادی است ، آشنا ترین نماد آمریکا و بزرگترین مجسمه در جهان است که بازدید کنندگان می توانند مجسمه را از نقاط مختلف شهر تحسین کنند. این تندیس در جزیره آزادی و در بندر نیویورک نصب شده است و به نمادی برای خوشامدگویی به مسافرانی است که از راه دریا به نیویورک می آیند تبدیل شده است.

 

4- کاخ سفید

کاخ سفید محل اقامت رسمی رئیس جمهور ایالات متحده و تقریباً در لیست تمام گردشگران است که باید در واشنگتن مشاهده کنند. این خانه تاریخی خانه هر رئیس جمهور به جز جورج واشنگتن بوده است. در ابتدا توسط جیمز هوبان در سال 1792 ساخته شد و پس از سوزاندن توسط نیروهای انگلیسی در سال 1814 در سال 1818 بازسازی شد.

 

5- پارک ملی یلوستون

پارک ملی یلوستون محل قرار گرفتن یک آتشفشان باستانی عظیم است که منجر به ایجاد منظره ای چشمگیر و پدیده های بسیار جذاب طبیعی شده است. آبفشان ها و چشمه های آب گرم ، همراه با آبشارهای باورنکردنی در امتداد رودخانه یلوستون تنها برخی از جاذبه هایی است که سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود جلب می کند. این پارک  قدیمی ترین پارک ملی در ایالات متحده آمریکا و دارای انواع حیوانات وحشی نیز می باشد

 

6- پل گلدن گیت

 این پل معلق در شهر سانفرانسیسکوی امریکا قرار دارد و این شهر را به شمال ایالت کالیفرنیا وصل می کند. پل گلدن گیت از زمان ساخته شدن در دهه 1930 شمسی نماد کالیفرنیا بوده است.  تضاد رنگ آبی آب و رنگ قرمز مایل به نارنجی پل یک چشم انداز زیبا را ایجاد کرده است. 

 

7- وایکیکی

 محبوب ترین ساحل در جزایر هاوایی و احتمالاً مشهورترین ساحل در اقیانوس آرام و بیش از یک قرن است که وایکیکی یک مکان توریستی است. امروزه این منطقه تلاقی بین بهشت گرمسیری و شهر مدرن است. آرامش در این ساحل زیبا با نخل هایی که در باد می وزند مطمئناً برای شما یاد آور مناطق گرمسیری است ، اما ساختمان های بلند و خیابان های شلوغ آن یادآور این است که از شلوغی شهر دور نیستید.

 

8- لاس وگاس

لاس وگاس پرجمعیت ترین شهر در ایالت نوادا است که به سبب داشتن قمارخانه ها، میخانه ها و هتل های زیاد به یکی از بزرگترین مراکز سرگرمی جهان تبدیل شده است و آن را مرکز سرگرمی جهان می نامند. خوانندگان مشهور جهان لاس وگاس را به عنوان یک پایگاه خانگی می دانند و در آنجا به طور منظم برنامه اجرا می کنند. گروه های اجرای منحصر به فرد از جادو گرفته تا کمدی و آکروبات را نیز می توان در اینجا یافت.

 

9- طاق سنت لوئیس

این “دروازه غرب” معروف در سنت لوئیس هم نمادین است و هم چشم نواز. این طاق در آفتاب ظهر می درخشد و در شب روشن می شود ، طاق را می توان از کیلومترها دورتر در محیط مسطح دیگر مشاهده کرد. این بنا در اوایل دهه 1960 ساخته شده و در پارک یادبود جفرسون ملی گسترش یافته است. آسانسورها امکان حمل و نقل به بالای طاق را دارند که در آن بازدید کنندگان از منظره فوق العاده شهر و محیط اطراف پذیرایی می کنند.

 

10- مسیر آزادی در بوستون

 

مسیر آزادی بوستون مسیری با 2.5 مایل پیاده روی است که از مرکز شهر بوستون ماساچوست میگذرد و از مهمترین جاذبه های تاریخی شهر عبور می کند. خطی از آجرهای قرمز ، که در پیاده رو منبت کاری شده است ، مسیر را مشخص می کند و این راهی آسان برای گردشگران برای یافتن مسیر خود است. جاذبه هایی که در امتداد مسیر آزادی وجود دارد شامل خانه دولت ، خانه ایالتی قدیمی ، تالار شهر قدیمی ، تالار فانویل ، خانه پاول ریور و بسیاری موارد دیگر است.

 

11- پیاده روی رودخانه سن آنتونیو

سن آنتونیو مکانی زیبا و مکانی عالی برای گذران وقت است ، خواه در جستجوی مکانی برای گشت و گذار ، لذت بردن از یک وعده غذایی یا جستجوی سوغاتی باشید. این منطقه عابر پیاده که در امتداد رودخانه سن آنتونیو در قلب شهر کشیده شده است ، دارای رستوران ها و مکان های غذاخوری در فضای باز است. قایق های کوچک در امتداد رودخانه پیچ می خورند و پل های قوسی این منظره  را تکمیل می کنند. درختان قدیمی و بزرگ روی رودخانه و مسیر پیاده روی سایه افکنده اند.

 

12- پارک ملی یخچال های طبیعی

پارک ملی یخچال مونتانا از زیباترین جاذبه های گردشگری و مناظر کوهستانی در ایالات متحده امریکا است. کوه ها ، دریاچه ها ، یخچال های طبیعی ، دره ها و آبشارها با هم ترکیب شده و منظره ای دیدنی و جذاب آلپ را تشکیل می دهند. بازدیدکنندگانی که فرصت بازدید از پارک را دارند نمی خواهند فرصتی را برای دیدن مناظر دیدنی این جاده از دست بدهند. پارک ملی یخچال های طبیعی همچنین دارای چندین لژ تاریخی منحصر به فرد و مسیرهای پیاده روی دوست داشتنی است.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا