جاذبه های گردشگری

جاذبه های گردشگری برتر نیاگارا فالز ، نیویورک

نیاگارا فالز شهری در شهرستان نیاگارا ایالت نیویورک است. آبشارهای نیاگارا از چشمگیرترین و شناخته شده ترین ابشارهای جهان است که در شمال غربی ایالت نیویورک در امتداد مرز ایالات متحده و کانادا قرار دارند و توسط رودخانه نیاگارا تشکیل شده است. این آبشارها از بزرگ به کوچک عبارتند از آبشار نعل اسب، آبشار آمریکایی و آبشار نقاب عروس که آبشار نعل اسب در بخش کانادایی ، آبشار آمریکایی در بخش آمریکا و آبشار کوچکتر یا همان نقاب عروش در سوی امریکایی این مجموعه آبشار قرار دارد و روی هم رفته بالاترین سرعت جریان آب در میان تمام آبشارهای جهان را دارند. برای دیدن جاذبه های گردشگری نیاگارا فالز در ادامه با ای اس دانلود همراه باشید.

 

1. پارک ایالتی نیاگارا فالز

پارک ایالتی نیاگارا فالز قدیمی ترین پارک ایالتی نیویورک است که در سال 1885 افتتاح شد و محل استقرار سه  آبشار چشمگیر و پنج جزیره در رودخانه نیاگارا است. به طور کلی ، این پارک 400 هکتار مساحت را شامل می شود که شامل مسیرهای طبیعت گردی و دوچرخه سواری و امکانات پیک نیک جذاب است. مرکز بازدید کنندگان این پارک  چیزهای زیادی از جمله نمایشگاه های تاریخی ، فروشگاه هدیه ، چندین رستوران و تئاتر ماجراجویی را ارائه دهد.

 

2. Maid of the Mist

Maid of the Mist طولانی ترین تور قایق سقوط است که از سال 1846 آغاز به کار کرده است و همچنین محبوب ترین جاذبه در پارک ایالتی نیاگارا فالز می باشد. این تور 30 ​​دقیقه ای از آبشارهای آمریكا و آبشار نعل اسبی بازدید می كند و از آوریل تا نوامبر انجام می شود و بلیط ها در مرکز بازدید کنندگان پارک ایالتی خریداری می شوند.

 

3. غار بادها جزیره بز

در پشت آبشار نقاب عروس در جزیره گوت غاری طبیعی به نام غار بادها قرار دارد که سالانه گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند. این غار که به دلیل سقوط سنگها به پایین بازدید از آن ممنوع شده بود در سال 1924 به روی عموم بازشد. ولی در حال حاضر توریست ها نمی توانند برای دیدن این غار به پشت ابشار نقاب عروس بروند و تنها از طریق پیاده روها تا قسمت جلوی آبشار می روند تا غار را از نزدیک ببینند. گردشگران همچنین می توانند از قسمت شمالی جزیره بز ، از طریق راه باری به جزیره لونا دسترسی داشته باشند و شبکه ای از مسیرهای پیاده روی شانس بیشتری برای دیدن آبشارهای آمریکا و آبشارهای نعل اسب از منظری متفاوت فراهم می کند.

 

4. Whirlpool Rapids

سه مایل زیر آبشار آمریكا ، رودخانه مجدداً مسیر خود را تغییر می دهد و گرداب بزرگی را در دیگ بزرگی ایجاد می كند كه در ابتدا با حركات زمین ساختی ایجاد شده و سپس به سمت شمال شرقی و به سمت دریاچه انتاریو می چرخد. این راپیدها بسیار خطرناک هستند و در هر ثانیه 100000 فوت مکعب آب از طریق تنگه گرداب حرکت می کند. در کنار رودخانه نیویورک ، بازدیدکنندگان می توانند با یک سری مسیرها و پله ها به یک نقطه رصد که زمانی ایستگاه راه آهن گریت گورج بود  پیاده روی کنند.

 

5. آکواریوم نیاگارا

آکواریوم نیاگارا یک مکان سرگرم کننده برای خانواده هاست که در آن بیش از 200 گونه از حیوانات آبزی ، و همچنین 30 نمایشگاه آموزشی را پیدا خواهید کرد. نمایش های آکواریوم شامل نمایش شیر دریا و تغذیه پنگوئن است.  این آکواریوم همچنین به عنوان مرکز نجات حیوانات برای حیات وحش آسیب دیده عمل می کند.

 

6. موزه هنر Castellani دانشگاه نیاگارا

موزه هنر Castellani توسط خانواده Castellani در سال 1976 به منظور مطالعه و قدردانی بیشتر از هنر در دانشگاه نیاگارا تاسیس شد. این مجموعه دائمی شامل بیش از 5600 اثر در طیف وسیعی از رسانه ها است كه از دهه 1850 تا امروز قدمت دارد. به عنوان مثال می توان به نقاشی  ، عکس و مجسمه سازی و همچنین سرامیک های قبل از کلمبیا اشاره کرد. بخش عمده ای از مجموعه موزه متمرکز بر آثار هنری است که از دهه 1970 خلق شده اند و در آن هنرمندان برجسته و نوظهور معاصر حضور دارند. این موزه در محوطه دانشگاه نیاگارا واقع شده است.

 

7. قلعه قدیمی نیاگارا

Old Fort Niagara این فرصت را به بازدیدکنندگان می دهد تا یکی از مهمترین قلعه های قرن 18 را کشف کنند. این قلعه یکی از مکان های دیدنی نزدیک ابشار نیاگاراست که و طولانی ترین قلعه ایالات متحده می باشد که در انقلاب آمریکا نقش مهمی ایفا کرده است.  مرکز بازدیدکنندگان و بسیاری از بناهای اصلی بازسازی شده قلعه شامل نمایشگاه ها و آثار باستانی است. در این قلعه بازدید کنندگان می توانند از اتاق های باروت ، زندانها و پادگان های باستانی دیدن کنند.

 

8. گشت و گذار در سایت های کانادایی

یکی از نکات مهم در مورد جاذبه های گردشگری نیاگارا فالز آبشارهای نیاگارا و مجاورت آن  آبشارهای نیاگارا و انتاریو است. آبشار نیاگارا در مرز بین کانادا و ایالات متحده قرار دارد و بعد از آبشار ویکتوریا در افریقای جنوبی دومین آبشار بزرگ دنیا محسوب می شود. در اینجا جاذبه های گردشگری مختلفی از جمله راه های منحصر به فرد برای لذت بردن از شگفتی های طبیعی رودخانه را می یابید. بازدیدکنندگان می توانند از درگاه هایی در زیر صخره ها که با تونل هایی که بیش از 130 سال پیش تراشیده شده اند به زیر آبشار نعل اسب نگاه کنند. برای به دست آوردن یک نمای هیجان انگیز از گرداب ، تله کابین هوایی قدیمی 1916 به نام Aero Car مناظر بی نظیری از بالا ارائه می دهد. بازدیدکنندگان همچنین از پارک تفریحی کلیفتون هیل با انبوهی از گزینه های سرگرمی بازی ها و کارت های مخصوص حرکت در مسیرهای تفریحی لذت خواهند برد.

 

 

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا