جاذبه های گردشگری

جاذبه های گردشگری پراگ پایتخت زیبای جمهوری چک

پراگ یک شهر جادویی از قلعه ها، گلدسته ها، کلیساهای گوتیک و ساختمانهای باروک است. پایتخت زیبای جمهوری چک مقصد محبوب گردشگران برای تورهای اروپا است. بهترین برنامه برای یک سفر دو روزه به پراگ این است که یک روز را به لذت بردن از تمام بناهای تاریخی شهر، لذت بردن از یک میخانه در عصر و روز بعد را صرف کاوش در مقاصد بی نظیر در پراگ مانند بازارها، گالری های هنری یا حتی پارک های تفریحی کنید. در این پست زیباترین جاذبه های گردشگری پراگ را برای شما در یک مجموعه فراهم آورده ایم، در ادامه با ما همراه باشید.
 
 

در اولین روز اقامت دو روزه خود در پراگ، می توانید از خدمات عالی مترو و تراموا در پراگ استفاده کنید که تمام گوشه و کنار شهر را به هم متصل می کند. بیشتر جاذبه های میراث طبیعی توسط اتوبوس ، تراموا یا مترو به هم متصل می شوند، بنابراین رفت و آمد در داخل شهر آسان خواهد بود. برای شروع به بازدید از قلعه پراگ و پل چارلز بپردازید. قلعه پراگ مکان عظیمی است که برای کاوش به زمان زیادی احتیاج دارد، صف های ورود بسیار طولانی است به خصوص در فصل گردشگری و تعطیلات.

بعد از صرف ناهار در یکی از رستوران های نزدیک کلیسای جامع، می توانید مدتی را در کلیسای جامع Vitus سپری کنید.  برای درک بهتر میراث و فرهنگ این شهر، از موزه فرانتس کافکا و میدان شهر قدیمی بازدید کنید. تا زمانی که کاوش در این مکان ها به پایان رسید، نوبت به میخانه پرشوری می رسد که انتظار آن را می کشید.  می توانید با مراجعه به منطقه نزدیک قلعه پراگ، جایی که تعداد زیادی بار و کلوپ شبانه به مشتریان این فرصت را می دهد تا از شب های خود در جمع افراد همفکر لذت ببرند، شروع کنید اما به یاد داشته باشید که وقت زیادی را در یک مکان نگذرانید و بعد از یک یا دو نوشیدنی به حرکت خود ادامه دهید. می توانید تا دیر وقت از میخانه لذت ببرید، پس از آن استراحت در هتل ایده خوبی است زیرا روز پرحادثه دیگری فردا در انتظار شماست.

 
در دومین روز از اقامت دو روزه خود در پراگ، می توانید از مکان های عجیب و غریب پراگ مانند خانه رقص، یک ساختمان منحصر به فرد که یکی دیگر از جاذبه های محبوب شهر است بازدید کنید. هم چنین، دیوار لنون مکان خوبی برای لذت بردن از چند ساعت خواندن و تحسین دیوارنویسی سیاسی و بعضا هجوآمیزی است که دیوار با آن پوشیده شده است.

امروز همچنین یک روز خوب برای بازدید از بازارهای محلی پراگ ، برای گرفتن اقلام چرمی، شکلات و آب نبات های دست ساز، اقلام الکترونیکی و البته برخی از میان وعده های خوشمزه برای بازگشت به خانه است. می توانید بسیاری از غذاهای جمهوری چک مانند گولاش و کوفته را امتحان کنید و لذت ببرید.

اگر با خانواده به پراگ سفر کنید، پراگ گزینه های زیادی برای جلوگیری از خسته شدن بچه های شما دارد. شما 60 موزه برای انتخاب دارید اما اگر مجبورید چند مورد را محدود کنید، به منطقه Letná در پراگ بروید. این موزه دارای مکان هایی دوستانه برای کودکان مانند موزه ملی کشاورزی با تراکتورهای سواری، آشپزخانه و بازی های رایانه ای و موزه فنی ملی است که با مجموعه قابل توجه قطارهای قدیمی، اتومبیل ها و هواپیماها کودکان شما را مسحور می کند. اگر وقت دارید، از جزیره کامپا دیدن کنید. جایی که معماری ونیزمانند آن، از شما استقبال می کند. در اینجا کانال هایی وجود دارد که به عنوان خیابان کار می کنند و محله ها را به یکدیگر متصل می کنند. 

 

 

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا