جاذبه های گردشگری

سفر به جاذبه های گردشگری شگفت انگیز با تور مجازی

در حالی که همه ما در خانه گیر افتاده اییم بیایید اجازه ندهیم کرونا ویروس ما را افسرده و درمانده کند. اگر در حال حاضر از رفتن به آشپزخانه ، بالکن ، حمام و اتاق خواب خسته شده ایید می توانید با این 8 تور بصورت مجازی به کشورهای مختلف سفر کنید. از اورست و ماچو پیچو تا خیابان های ژاپن و لذت بردن از نورهای شمالی در سوئد همه را در این تور مجازی ببینید و از جاذبه های گردشگری کشورها بصورت مجازی لذت ببرید.

1. ماچو پیچو ، پرو

  از بین تمام گوهرهایی که آمریکای جنوبی در تاج آن قرار دارد ، ماچو پیچو در پرو برای خود جادویی دارد جادویی که صدها سال مورخان ، کوهنوردان و گردشگران را مجذوب خود می کند و بیخود نیست که در لیست جاذبه های گردشگری شگفت انگیز جهان قرار گرفته است. ماچو پیچو که در دامنه های آند پرو قرار گرفته است ، یکی از خارق العاده ترین خلاقیت های شهری امپراتوری اینکا در اوج خود است. برای دیدن جاذبه های گردشگری پرو اینجا کلیک کنید.

 

2. موزه لوور ، پاریس

موزه لوور پاریس یکی از جاذبه های گردشگری شگفت انگیز فرانسه

آیا می خواهید از موزه لوور در پاریس دیدن کنید اما ویروس کرونا مانع سفر شما می شود؟ مشکلی نیست. این موزه پیش رفته  مجموعه ای از تورهای مجازی را ایجاد کرده است که پیمایش بسیار آسان است. چه بخواهید  از جاذبه ها گردشگری فرانسه دیدن کنید و یا آثار باستانی مصر کاوش کنید و چه از نزدیک به لبخند مرموز مونالیزا خیره شوید ، این تور شگفت انگیز بهترین راه برای کاوش در یکی از بزرگترین و افسانه ای ترین موزه های جهان است. برای دیدن جاذبه های گردشگری فرانسه اینجا کلیک کنید.

 

3. ژاپن

 همه ما بهار امسال ژاپن را بخاطر ویروس کرونا از دست دادیم اما می توانیم بصورت مجازی و از اتاق نشیمن دنج خود از گذرگاه معروف Shibuya عبور کنید ، از دروازه های نارنجی زیارتگاه Fushimi Inari-taisha عبور کنید و همه جاذبه های گردشگری ژاپن را بصورت مجازی ببینید و لذت ببرید. برای بازدید از جاذبه های گردشگری ژاپن اینجا کلیک کنید.

4. پادشاهی بوتان

“سرزمین تندر” ، بوتان در دامان بکر هیمالیا واقع شده است ، کوههای مرتفع از سرزمین اصلی آسیا جدا شده است. بوتان ممکن است یک لکه کوچک در نقشه جهان باشد ، اما تلاشهایی که این آخرین پادشاهی هیمالیا برای زندگی پایدار انجام داده است فراتر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. بوتان یکی از خوشبخت ترین کشورهای جهان است که با چشم اندازهای بسیار زیبا (دره Gangtey ، گذرگاه Dochula) ، صومعه های افسانه ای (صومعه Tiger’s Nest ، صومعه Rinpung Dzong)  شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری جهان را در خود جا داده است. برای دیدن جاذبه های گردشگری کشور بوتان اینجا کلیک کنید.

 

5. کوه اورست ، نپال

پیاده روی مجازی را در کوه اورست در نپال انجام دهید ، هنگامی که نمی توانید بلندترین قله جهان را از نزدیک ببنید اما می توانید بصورت مجازی به این قله سر به فلک کشیده ، همراه با سایر قله های سر به فلک کشیده هیمالیا که به بوتان در شرق و غرب به پاکستان کشیده شده اند  نگاه کنید. برای دیدن جاذبه های گردشگری نپال اینجا کلیک کنید.

 

6. نورهای شمالی ، سوئد

 

آسمان را یک بوم بزرگ و تاریک تصور کنید که روی آن دستی نامرئی در رنگ های فلورسنت سبز ، آبی ، بنفش و صورتی رنگ روی آن نقاشی می کند. و سپس این نقاشی مدام تغییر شکل می دهد. چنین احساسی جادویی از دیدن نورهای شمالی سوئد برای اولین بار قابل وصف نیست. دیدن نورهای شمالی نروژ بر فراز لاپلند نیز همینقدر جذاب است. برای دیدن جاذبه های گردشگری سوئد اینجا کلیک کنید.

 

7. گراند کانیون ، ایالات متحده آمریکا

گرند کنیون در ایالات متحده آمریکا در واقع به اندازه هر جاذبه طبیعی می تواند باشکوه باشد. هم از نظر زیبایی و هم از نظر اندازه. گراند کانیون که در 277 مایل و عمق 1857 متری گسترش یافته است ، یکی از مشهورترین و پربازدیدترین جاذبه های گردشگری ایالات متحده و از جاذبه های گردشگری شگفت انگیز جهان است. مسیر خود را از دره Bright Angel طی کنید و از رودخانه پر زرق و برق کلرادو  به لبه جنوبی بروید. برای دیدن جاذبه های گردشگری ایالات متحده امریکا اینجا کلیک کنید.

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا