جاذبه های گردشگری

جاذبه های گردشگری ونکوور، سرزمین زیبایی کانادا

ونکوور یکی از مهمترین شهرهای کانادا است که در استان بریتیش کلمبیا واقع شده است. این شهر مشرف به دریا است و یکی از بنادر مهم و نقاط مهم اقتصادی کشور محسوب می شود و حدود 3 میلیون نفر جمعیت در این شهر زندگی می کنند.  سومین کلانشهر بزرگ کاناداست و یکی از 5 شهر برتر از نظر کیفیت زندگی است که با جاذبه های گردشگری فراوان  یکی از متنوع ترین مقاصد گردشگری در جهان است. برای لذت بردن از زیبایی های ونکوور هفته ها مجبور به اقامت در آن هستید. این شهر شهری بارانی است و در بیشتر سال در آن باران می بارد. بنابراین زمانی که به این شهر سفر می کنید همراه داشتن چتر و بارانی مناسب را فراموش نکنید. ونکوور یکی از زیباترین شهرهای جهان است و اگر دوست دارید با جاذبه های گردشگری ونکوور آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

پارک استنلی، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ونکوور

 

این پارک با مساحت 4 کیلومتر مربع در مجاورت شهر زیبای ونکوور قرار دارد و یکی از نقاط زیبا در ونکوور است. شما قادر هستید بدون نیاز به ماشین و با اتوبوس به این نقطه برسید و اگر هم با ماشین به این پارک بروید پارکینگ های زیادی برای قرار دادن ماشین خواهید داشت. این پارک که سالانه 8 میلیون نفر از آن بازدید می کنند با جاذبه های گردشگری زیادی که دارد می تواند ساعت ها شما را مشغول نگه دارد.

پارک پل معلق Capilano

 

این پل یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری تورنتو است که در اطراف شهر واقع شده و زیبایی آن بازدیدکنندگان از سراسر جهان را مسحور خود می کند. طول این پل تقریباً 140 متر است و بهترین جا برای ماجراجویی در ونکوور می باشد که قدمت آن به 130 سال قبل برمیگردد.

آکواریوم ونکوور

 

اینجا یکی از بهترین مکانها برای رفتن در ونکوور است. سفر یک روزه به اینجا و دنیای علم تجربه فراموش نشدنی برای بازدید کنندگان می باشد که برای تمام سنین و تمام اعضای خانواده سرگرم کننده و لذت بخش است. این آکواریوم با نام رسمی مرکز علوم دریایی با بیش 50 هزار موجود آبزی ارزش زیست محیطی بسیاری دارد.

پارک کوئین الیزابت، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ونکوور

 

پارک کوئین الیزابت در وسط شهر و مکانی عالی برای عکس یا پیاده روی و دویدن است. این پارک با درختان و گلهای زرق و برق دار و چشم اندازهای خارق العاده گردشگران را مجذوب زیبایی خود می کند. به دلیل این که این پارک در مرکز شهر قرار دارد دسترسی به آن آسان است. این پارک در مرتفع ترین نقطه شهر قرار گرفته است و مناظر زیبایی از داون تاوان به گردشگران ارائه می دهد.

 

 

باغ گیاه شناسی VanDusen

 

این باغ زیبایی که به خوبی حفظ شده برای کاوش در مسیرهای مختلف و  پیاده روی در اطراف باغ ها بسیار عالی است.  دیدن انواع مختلف گلها در فصول مختلف در این باغ بسیار جالب است. در باغ گیاه شناسی VanDusen  چیزهای بیشتری برای دیدن وجود دارد و با 55 هکتار برای دورهمی های خانوادگی، قرار ملاقات، عکس گرفتن یا  قدم زدن بسیار مناسب است. در این باغ مجموعه ایی از گیاهان بومی و غیر بومی در فضای باز و گلخانه کشت می شوند.

دنیای علم، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ونکوور

 

کارهای زیادی برای انجام و دیدن در این مکان بسیار جالب وجود دارد. این مکان که به خاطر محبوبیتش اکثر اوقات بسیار شلوغ است برای بچه ها بسیار جالب خواهد بود !!!

پل معلق لین کانیون

 

  اگر در ونکوور زندگی می کنید و یا به این شهر سفر کرده ایید و می خواهید هوای تازه ای را در طبیعت احساس کنید از رفتن به اینجا دریغ نکنید. این پل دارای جاذبه های فوق العاده ایی است و 50 فوت بالاتر از آبهای کوهنوردی، آبشارها قرار گرفته است.

باغ کلاسیک چینی دکتر سان یات سن

 

این باغ برای یادگیری بیشتر در مورد فرهنگ و معماری چین کابرد زیادی دارد. باغ کلاسیک چینی دکتر سان یات سن یک باغ سنتی است که شما را به قرن 15 میلادی در چین می برد. لازم به ذکر است این باغ اولین باغ چینی کلاسیکی است که در خارج از چین ساخته شده است.

گالری هنری ونکوور

 

ساختمانی دوست داشتنی که پیدا کردنش بسیارآسان است و مجموعه کارهای ارائه شده در این گالری بسیار مدرن و معاصر می باشد. این گالری پنجمین گالری بزرگ در کانادا است که 11 هزار اثر هنری را در خود جا داده است که شامل بیش از 200 اثر از امیلی کار، جف وال، و مارک شاگال می شود.

ونکوور سیوال

 

دیواره دریایی در ونکوور، بریتیش کلمبیا  دیواری سنگی است که در اطراف محیط استنلی پارک ساخته شده است تا از فرسایش در حاشیه پارک جلوگیری کند. به زبان عامیانه  این اصطلاح همچنین نشان دهنده مسیر عابر پیاده و دوچرخه در دیواره دریا است. مسیری که در خارج از مرزهای پارک استنلی گسترش یافته و به عنوان یکی از پرکاربردترین ویژگی های پارک توسط مردم محلی و گردشگران شناخته شده است. جیمز “جیمی” کانینگام  زندگی خود را از سال 1931 تا زمان بازنشستگی خود به ساخت دیواره دریا اختصاص داد. حتی پس از بازنشستگی كونینگهام به کار  خود ادامه داد تا این دیوار را تکمیل کند.

 

موزه ونکوور

 

این موزه که در سال 1894 تاسیس شده یک موزه تاریخ مدنی است که در پارک وانییر، ونکوور بریتیش کلمبیا واقع شده است و بزرگترین و قدیمی ترین موزه ونکوور می باشد. در این موزه می توانید در مورد شهر ونکوور و تاریخچه آن بیاموزید. این موزه بسیار بزرگ است بنابراین شما به بیش از 2 ساعت زمان برای بازدید آن نیاز دارید. 

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا