تکنولوژی و فناوری

سخت افزارهای مورد نیاز ویندوز 10 برای موبایل

ویندوز 10 جدیدترین ورژن سیستم عامل مایکروسافت می باشد. شرکت های سازنده موبایل در تلاشند تا سخت افزار مورد نیاز ویندوز 10 را برای گوشی ها و تبلت ارائه دهند. شرکت مایکروسافت لیستی از سخت افزارهای مورد نیاز برای اجرای ویندوز 10 ارائه کرده است. به نظر می رسد که ویندوز 10 قطعات بالایی را می طلبد.

 

windows_10_smartphonesبر اساس اطلاعات موجود در این لیست می توان گفت تلفن های هوشمند اقتصادی مجهز به ویندوز ۱۰ از قابلیت Windows Hello برخوردار نیستند. تلفن های هوشمند رده بالا نیز علاوه بر خصوصیاتی مثل سرعت بیشتر و دوربین بهتر، تنها محصولاتی هستند که از قابلیت Continuum بهره خواهند بود.

شرکت ساکن ردموند ضمنا عمر باتری حداقل یک روزه را برای هر ۳ گروه محصولات طلب کرده است، اما عجیب ترین نکته این است که فبلت های اقتصادی لازم است از USB 3.0 Type-C پشتیبانی کنند، در حالی که چنین ویژگی برای تلفن های هوشمند رده بالا مورد نیاز نیست.

از تلفن های هوشمند که بگذریم به ویژگی های مورد نیاز برای تبلت ها می رسیم، محصولاتی که به عقیده مایکروسافت با موبایل ها و لپ تاپ ها به شکل همزمان اشتراکات زیادی دارند.

 

windows_10_tablets

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا