DriverMax Pro Crack

DriverMax

با نرم افزار DriverMax  دیگه نیازی به جست جوی درایور برای سخت افزار کامپیوتر نیست. ساعت ها و حتی روزها وقت شما صرف پیدا کردن درایور دستگاه های متصل به کامپیوتر یا درایور قطعات داخلی سیستم می شود. و در بعضی مواقع اصلا موفق به پیدا کردن درایور مورد نظر نمی شوید. نرم افزار DriverMax  پس از نصب تمامی داریورهای سیستم کامپیوتری و لپ تاپ شما را شناسایی می کند و به شما اجازه می دهد تا آنها را آپدیت کنید. حتی به شما اجازه می دهد تا از آپدیت درایورها خروجی بگیرید. و برای دفعات بعد که ویندوز را عوض می کنید دوباره نصب کنید. این نرم افزار قادر به شناسایی درایور گرافیک, کارت صدا, شبکه, بلوتوث, درایور پرینتر, مودم, و تمامی درایورهای مورد نیاز ویندوز است. این نرم افزار قادر به جست جوی و شناسایی و نصب تمامی درایورهای ویندوز 7 و 8 و 8.1 و.. است.

DriverMax Pro

قابلیت های نرم افزار مدیریت و اپدیت درایور ها DriverMax  :

– ارائه توضیحات و اطلاعات کامل در مورد هر درایور، تاریخ عرضه آن، نسخه دقیق و …
– پشتیبان گیری از همه درایور های نصب شده بر روی سیستم.
– بررسی برای وجود نسخه به روز رسانی شده از یک درایور مشخص.
– امکان ایجاد آرشیوی از بک آپ درایورها.
– امکان بررسی بیشترین نسخه درایورهای دریافت شده.

pro-دانلود با لینک مستقیم حجم:6mb (نسخه پیشرفته)

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

1 دیدگاه دربارهٔ «DriverMax Pro 9.41 – نرم افزار جست جو و نصب تمامی داریورهای کامپیوتر»

  1. سلام. با تشکر از سایت بسیار خوبی که دارید و ممنون بابت همه زحماتتون. راستش من مدتهاست که دارم از Driver max استفاده میکنم. منتهی همونطور که میدونید این نرم افزار هم نسخه رایگان داره و هم نسخه پولی. که نسخه پولی اش همون PROهستش که امکاناتش از رایگان بیشتره. البته این امکانات در مورد محدودیتی هست که نسخه رایگانش داره و در نسخه PRO دیگه این محدودیتها وجود نداره. این محدودیتها شامل تعداد دفعات دانلود درایورها در روز و ماه میشه. به این صورت که در نسخه رایگانش هر کاربر در طول هر 24 ساعت, فقط حق دانلود و آپدیت 2 درایور رو داره و برای آپدیت کردن سومین درایور باید منتظر باشه تا 24 ساعت تموم بشه تا بتونه سومین مورد رو دانلود بکنه. همچنین در نسخه رایگان یک محدودیت دیگر هم وجود داره و اونم به این صورته که کاربر نسخه رایگان فقط مجازه که در طول هر یک ماه (30 روز) فقط تا 10 مورد درایور رو دانلود و بروزرسانی کنه و بیشتر از 10 تا در یک ماه براش ممکن نیست. فقط همین 2 مورد محدودیت تنها تفاوت بین رایگان با PRO هستش.
    حالا غرض از این مطلب طولانی رو نوشتن این بود که ازتون سوال کنم که آیا این فایلی رو که برای دانلود گذاشتید و طبق گفته تون نسخه PRO این نرم افزار هست, آیا واقعا اینم مثل نرم افزار PRO این برنامه قراره برامون کار بکنه و بدون هیچ محدودیتی میشه باهاش دانلود و آپدیت کرد؟؟ چون من از قبل دارم این برنامه رو و ازش استفاده میکنم لطفا زودتر پاسخمو بدید تا ببینم اگه اینطور باشه دانلودش کنم. بسیار ممنونم ازتون.موفق باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا