Photoshop CS6 Tutorial - How To- Make a Portrait

Photoshop CS6 Tutorial - How To- Make a Portrait

قبل از اینکه به این فیلم آموزشی بپردازیم بهتر است در مورد عکس و عکاسی پرتره توضیح دهیم. عکاسی پرتره، شاخه‌ای از عکاسی است که در آن از چهره انسان عکسبرداری می‌شود.
شاخه‌ای از عکاسی است که در آن از چهره انسان عکسبرداری می‌شود.عکاسی پرتره به عکس تمام قد، نیم تنه و یا چهره نگاری نیز اطلاق میشود. این نوع عکاسی در زمینه های شخصی مثل عکاسی از دوستان، افراد خانواده و حتی خود عکاس نیز انجام می پذیرد. یک عکاس پرتره حرفه ای با استفاده از تکنیک های عکاسی مثل استفاده از نور، رنگ ها و ترکیب بندی, عکس های با کیفیتی می گیرد.

از آنجایی که پرتره نگاری بیشتر معطوف به عکس از انسان ها می شود چند سال پیش معادل نادرست”تک چهره” برای واژه ی پرتره باب شد که به دلیل گویا نبودن و نامناسب بودن آن خیلی زود منسوخ گردید. پرتره در حقیقت می بایست نمای بزرگ تری از سوژه را نسبت به کل عکس در برگیرد تا امکان بررسی و مطالعه موضوع اصلی برای مخاطب میسر شود. شاید کوتاه ترین و درعین حال رسا ترین تعریف برای عکاسی پرتره را بتوان به این شکل ارائه کرد:شاخه‌ای از عکاسی است که در آن از چهره انسان عکسبرداری می‌شود. در همین زمینه یک فیلم آموزشی برای شما آماده کردیم که نحوه کارکردن و ساخت یک عکس پرتره در فتوشاپ cs6 را به شما یاد می دهد. و یکی از تکنیک های حرفه ای فتوشاپ را آموزش می دهد. پس اگر تا به حال با عکس پرتره آشنایی نداشته اید بهتر است این فیلم را دانلود کنید و با عکاسی پرتره و تکنیک های لازم آن آشنا شوید. در این فیلم آموزشی طی یک پروژه نحوه کارکردن و تکنیک های عکاسی پرتره به شما یادداده می شود.

download-دانلود با لینک مستقیم حجم:55mb

پسورد فایل ها: www.asdownload.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرتبط
مرتبط
پیمایش به بالا