آموزش کامپیوتراینترنت

حل مکشل کاهش سرعت مرورگر گوگل کروم با این روش!

کروم بعد از فایرفاکس قدرتمندترین مرورگر اینترنتی جهان است. این مرورگر دائما به روزرسانی می شود. آپدیت جدید گوگل کروم مشکلاتی را از قبیل کاهش سرعت برای کاربران ایجاد کرده است. در نسخه ۴۹ مرورگر کروم، ویژگی جدیدی به‌نام  smooth scrolling در اختیار کاربران قرار گرفت. کاربران از طریق این قابلیت می‌توانند scrolling با سرعت بالا را در محیط وب تجربه کنند.

این قابلیت کاربردی برای بعضی از کاربران کروم مشکلات جدی را ایجاد کرده است. کاربران زیادی در این نسخه شاهد افت سرعت در هنگام وب‌گردی هستند. حل کردن این مشکلات کار سختی نیست تنها کافی است ویژگی smooth scrolling را غیرفعال کنید.

برای غیرفعال کردن smooth scrolling، یک تب جدید در مرورگر کروم ایجاد کنید، این آدرس chrome://flags/#disable-smooth-scrolling  را وارد کنید. گزینه Disable را انتخاب کنید و مرورگر خود را ری‌استارت کنید.

به همین آسانی می‌توان قابلیتی را که مشکل‌ساز شده است را غیرفعال کرد و مانند گذشته از کروم استفاده کرد. شما هم اگر با مشکل افت سرعت در مرورگر کروم روبه‌رو هستید،  تواناتک توصیه می‌کند که حتما قابلیت  smooth scrolling را غیرفعال کنید.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا