جاذبه های گردشگری

شش جاذبه گردشگری تولوز در فرانسه

تولوز شهری دیدنی در جنوب غربی فرانسه است و حدود 700 کیلومتر با پاریس فاصله دارد. تولوز بعد از پاریس، مارسی و لیون چهارمین شهر پرجمعیت فرانسه و یکی از زیباترین شهرهای توریستی آن است. هم چنین ششمین شهر بزرگ فرانسه است که بین دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس واقع شده است. این شهر به دلیل صنایع مختلف مانند شرکت های هوافضا ، ایرباس، CNES تولوز، مراکز فضایی و سیستم های ماهواره ایی مشهور است. جالب است بدانید که به این شهر لقب شهر قرمز (گل سرخ) داده اند و این به دلیل استفاده از آجرهای قرمز و خشت در ساخت بناهای شهر قدیمی است. در ادامه با معرفی جاذبه های گردشگری تولوز فرانسه با ای اس دانلود همراه باشید.

جاذبه های گردشگری تولوز

کاپیتول دو تولوز

 

Capitol du Toulouse یک میدان بزرگ و معروف در وسط تولوز است. شما باید از این منطقه دیدن کنید و به ویژه زندگی شبانه آن را تجربه کنید. در این میدان بزرگ همه جشن ها و رویدادها برگزار می شود. به عنوان مثال بازار کشاورزان، نمایشگاه های هنری در مکان های سرپوشیده و حتی عروسی. علاوه بر این مغازه های کوچک در بازار و همچنین کافه ها و رستوران های متعدد برای صرف غذا وجود دارد. همچنین می توانید از سالن اپرای تولوز در نزدیکی هتل که یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری شهر است دیدن کنید.

کلیسای سنت سرنین

 

این مشهورترین کلیسای تولوز است و در سراسر فرانسه مشهور است. ورود به کلیسا رایگان است و می توانید در هر زمان از سال از آن بازدید کنید. تا میدان اصلی شهر تنها پنج دقیقه فاصله دارد و حتی با پیاده روی می توانید به بنای یادبود برسید. معماری خیره کننده کلیسای St. Sernin و طراحی داخلی آن عالی است. علاوه بر این هنگامی که کلیسا شلوغ نیست می توانید از راهنماها برای شنیدن روایت های آن و کسب اطلاعات در مورد تاریخچه ساخت کلیسا و مسائل مربوط به آن استفاده کنید.

Muséum d’histoire Naturelle de Toulouse

 

موزه تاریخ طبیعی یکی از جاذبه های تولوز فرانسه است که ارزش بازدید را دارد. اگر به تاریخ طبیعی یا موزه علاقه دارید به این موزه بروید. موزه تاریخ طبیعی بهترین مکان برای یادگیری در مورد رابطه بین طبیعت و انسان، تکامل و زمین است. تاریخ بشر را در موزه تاریخ طبیعی تولوز دنبال کنید و به آنچه در گذشته رخ داده است نگاه کنید.

موزه آگوستین

 

موزه آگوستین در واقع به عنوان موزه هنرهای زیبا کار می کند و آثار بسیاری از هنرمندان این حوزه را به معرض نمایش می گذارد. اگر عاشق هنر هستید این موزه دارای تمام آثار هنری است که می توانید مشاهده کنید. مجسمه ها، نقاشی ها و مجموعه های ارزشمند در موزه وجود دارد. سبک های هنری داخل موزه را می توان در سبک های رومانسک، گوتیک و رنسانس در قرن های مختلف یافت که آثار هر سبک و دوره را نشان می دهد و حتی آثار هنر مدرن در قرن بیستم نیز در این موزه موجود است.

پونت نوف

 

اگر به رودخانه گارون بروید ، Paul Pont Neuf را پیدا خواهید کرد. این پل که در آن سوی رودخانه گارون واقع شده است حدود 375 مایل طول دارد و چندین شهر را به هم متصل می کند. این پل یکی از قدیمی ترین بناهای شهر است و قدمت آن به قرن شانزدهم میلادی برمی گردد. در اینجا تفریحاتی نیز وجود دارد. با سوار شدن به قایق های برقی یا قایق های پارویی می توانید خود را سرگرم کنید. همچنین می توانید از روشنایی پل در شب لذت ببرید. نورپردازی در طاق های زیر پل باعث زیبایی منظر پل شده است.

ژاردین ژاپونا

 

در باغ های ژاپنی این شهر آرامش عجیبی برقرار است. همراه با پل قرمز هلالی، باغ صخره ای، غرفه چای و بسیاری از نمایشگرهای باغ ژاپنی در این شهر فرانسه از رایحه گلهای زیبا پیاده روی کرده و لذت ببرید. در این باغ همچنین می توانید حیوانات مختلفی را مشاهده کنید. هرچه بیشتر به قلب باغ می روید درختان متراکم تر و شکل گلها جذاب تر می شوند. مسیرها مانند بهشتی است که پر از سکوت و آرامش است.

بنیاد بمبرگ

 

 بنیاد بنبرگ، مجموعه شخصی ژرژ بمبرگ آرژانتینی ثروتمند ساکن فرانسه را در خود جای داده است. این مجموعه شامل آثار و طرح هایی مانند نقاشی ها، نقوش و مجسمه های منحصر به فرد و تاریخی است. با بازدید از این مکان می توانید هم از سبک معماری منحصر به فرد آن لذت ببرید و هم در محتوای ساختمان غرق شوید.

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا