جاذبه های گردشگری

با جاذبه های گردشگری آرژانتین آشنا شوید!

آرژانتین یک از شهرهای کلاسیک در آمریکای جنوبی است که تلفیقی از احساس آمریکای لاتین و جذابیت کشورهای اروپایی را دارد. این کشور آمریکای جنوبی مطمئناً هویت متمایزی از همسایه محبوب خود برزیل دارد و به عنوان یک مقصد گردشگری جذاب سالانه گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان را به خود جذب میکند. جاذبه های کلاسیک آن مانند آبشارهای دیدنی Iguazu ، یخچال های Perito Moreno و شهرهای زیبا Bariloche ، Ushuaia و Buenos Aires از نگاه و احساس منحصر به فرد اروپایی برخوردار است. غذاهای فوق العاده ، علاقه به فوتبال و فرهنگ غنی ، آن را به یک مقصد رویایی برای گردشگران تبدیل کرده است. در این مطلب لیستی از جاذبه های گردشگری این کشور زیبا برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم, با ما همراه باشید!

1-سالتا

 

سالتا یکی دیگر از شهرهای زیبای آرژانتین است که از میراث دوران استعمار از جمله کلیسای جامع سالتا ، یک ساختمان نئوکلاسیک و ال کابیلدو ، یک تالار مربوط به قرن 18 بهره می برد و اکنون به یک موزه تاریخی تبدیل شده است.

2-بوینس آیرس

 

پایتخت آرژانتین بوینس آیرس ترکیبی کلاسیک از احساسات اروپایی است که با فرهنگ آمریکای لاتین عجین شده است. این شهر دارای تنوعی از نظر فرهنگ ، ورزش ، آشپزی ، هنرهای نمایشی و جاذبه های دیدنی است.

3-مندوزا

 

مندوزا در قلب کشور افسانه ای آرژانتین قرار دارد که ساختمان های بسیار هنرمندانه و معاصر دارد. این شهر دارای ساختمان های مدرن آرت دکو ، موزه های کلاسیک و گالری های هنری همراه با تورهای معروف چشیدن شراب است.

4-کوردوبا

 

کوردوبا ترکیبی از معماری کلاسیک و لذت های امروزی و مراکز تفریحی شبانه است. این شهر همچنین دارای یکی از قدیمی ترین دانشگاه های آمریکای جنوبی با نام دانشگاه ملی کوردوبا است که به خاطر پلازا سن مارتین و کلیسای جامع نئو باروک قرطوبا مشهور است.

5-اوشویا

 

Ushuaia یک شهر تفریحی زیبا است که در مجمع الجزایر Tierra del Fuego و در جنوبی ترین نقطه قاره واقع شده است. این شهر خیره کننده توسط کوههای رزمی و کانال بیگل احاطه شده است.

6-باریلوش

 

باریلوچه شهری زیبا در منطقه مشهور پاتاگونیا در این کشور است و در نزدیکی دریاچه یخبندان نهوئل هواپی قرار دارد و توسط کوههای آند پوشیده از برف احاطه شده است. این شهر یک پایگاه محبوب برای کاوش در دریاچه منطقه است.

مناظر آرژانتین

1- Ruta De Los Siete Lagos

 

این جاده که به عنوان جاده هفت دریاچه شناخته می شود سان مارتین دو لس آند و ویلا لا آنگوستورا را به هم متصل می کند. مسافرت به این شهر یک سفر عاشقانه است زیرا از هفت دریاچه زیبا با سایه های مختلف آب عبور خواهید کرد که توسط تپه های سبز و جنگل های بکر احاطه شده اند.

2-یخچال طبیعی پریتو مورنو

 

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری آرژانتین یخچال طبیعی Perito Moreno آرژانتین یکی از معدود یخچال های در حال پیشرفت و در حال رشد است که همچنین سومین منبع بزرگ آب شیرین در سیاره ما است. در طول سالها، یخچال های طبیعی در حال پیشرفت Perito Moreno یک سد طبیعی در دریاچه آرژانتینو تشکیل داده اند که در نتیجه پارگی های دوره ای و ریزش یخ به وجود آمده است.

 

3-پاتاگونیا

 

پاتاگونیا که بین آرژانتین و شیلی مشترک است ، شامل یک منطقه کم جمعیت است که پر از رودخانه ، سواحل ، بیابان ها ، تپه ها ، استپ ها و علفزارها است.

4-آبشار ایگوازو

 

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آرژانتین آبشارهای خیره کننده ایگوازو است که در میان جنگل بارانی پنهان شده است میراث مشترک برزیل و آرژانتین است و مرز طبیعی بین دو همسایه آمریکای جنوبی را تشکیل می دهد.

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا