جاذبه های گردشگری

یازده مکان دیدنی کانچانابوری در تایلند

کانچانابوری یکی از دیدنی ترین شهرهای آسیا است. این شهر در تایلند واقع شده و مرکز استان کانچانابوری می باشد. شهری دیدنی است که به اندازه شهرهای بزرگ تایلند جذاب است اما کمتر به آن توجه شده است. گردشگری در این شهر ارزان تر از دیگر شهرهای دیدنی تایلند است و هتل ها از قیمت خوبی برخوردار هستند. کانچانابوری در قسمت غربی کشور و در حدود 3 کیلومتری غرب بانکوک پایتخت تایلند واقع شده است و در طول جنگ جهانی دوم  زمانی که راه آهن میانمار ساخته شد نقشی زیادی داشت. در واقع ژاپنی هایی که این شهر را فتح کرده بودند زندانیان شهر را مجبور کردند که به یک راه آهن را بسازند. از این رو این راه آهن به عنوان خط مرگ شناخته شد. در ادامه با معرفی جاذبه های گردشگری کانچانابوری با ای اس دانلود همراه باشید.

جاهاذبه های گردشگری کانچانابوری

جنگل کانچانابوری

 

پر از ردیف هایی از درختان برگ پهن است و دارای یک دریاچه طبیعی است. پرندگان گرمسیری را در این جنگل خواهید یافت و می توانید زمان زیادی را به پیاده روی، دوچرخه سواری و اردو زدن در اینجا اختصاص دهید.

موزه جنگ جیت

 

این موزه مربوط به همان راه آهن مرگ است که در عرض یک سال ساخته شده است. این موزه در سال 1977 ساخته شده است و شامل یادمان های مربوط جنگ جهانی دوم است. در حقیقت، ابزارهای نمایش داده شده در موزه واقعی نیستند و فقط نمونه ای از واگن های قطار، اتومبیل ها و سایر تجهیزات جنگی هستند که یادآور جنگ جهانی دوم می باشند.

پارک ملی Erawan

 

در این پارک طبیعی و ملی که یکی از جاذبه های گردشگری کانچانابوری تایلند می باشد غارهای متعددی وجود دارد که هر کدام از آنها یک جهان مرموز هستند. به خصوص در غار Ta Duang می توانید نقاشی های سنگی را ببینید که نشانگر قدمت زندگی بشر در منطقه است. همچنین چندین آبشار در پارک وجود دارد و از صدای آب هیجان زده خواهید شد. مسیرهای پیاده روی در این پارک ملی از پیچ و تاب درختان انبوه عبور می کنند. از این گذشته می توانید در یک منطقه خاص در آب زلال که با گرمای خورشید گرم شده است  شنا کنید.

دنیای فیل ها

 

از نام این مرکز تفریحی و تحقیقاتی کاملاً مشخص است که در آن چه چیزی وجود دارد. اگر به فیل ها علاقه مند هستید به دنیای فیل ها بیایید و هر آنچه را که نیاز دارید از فیل ها بیاموزید. در اینجا می توانید اشکال زندگی نژادهای مختلف فیل را مشاهده کنید و با آنها آشنا شوید. در اینجا گروه هایی از فیلهای آسیایی را می یابید که در طبیعت آزادانه رها شده اند.

غول رینتری

 

در این محیط سرسبز و طبیعی درختانی را مشاهده می کنید که قدمت آنها بیش از 100 سال است. دیدن این درختان غول پیکر احساس ضعف در برابر طبیعت ایجاد می کند و شکوه آن شما را مجذوب خود می کند. این مکان 24 ساعت شبانه روز باز است و می توانید در هر زمان از روز از آن بازدید کنید. در اینجا می توانید پیاده روی، دوچرخه سواری یا حتی موتورسواری کنید. علاوه بر این چندین کافه و رستوران و امکانات بهداشتی در Giant Raintree وجود دارد.

پارک آبی West Wonder

 

تفریحات بی شماری در این پارک آبی وجود دارد. می توانید ساعت ها با سرسره های آب مشغول شوید و در آب شیرین و زنده غوطه ور شوید. در تایلند پروانه های پارک آبی West Wonder به عنوان نمادی از این مرکز تفریحی شناخته می شوند. این پارک آبی دارای تفریحاتی برای هر سنی است و کودکان می توانند در استخرهای کوچک و سرسره های کوچک نیز تفریح ​​کنند. طبق آماری که ارائه شده است زمان تفریح ​​در این پارک آبی حدود 3 تا 4 ساعت خواهد بود.

تپه آلپاکایکی از جاذبه های گردشگری کانچانابوری

 

در Alpaca Hill ، این فرصت را پیدا می کنید که خود را در یک حیات وحش آرام و دوستانه در یک محیط طبیعی ببینید. تماشای اردک های سفید، گله های گوسفند، روباه و جغد در اینجا عالی به نظر می رسد. شما خود را در قلعه حیوانات خواهید دید. تپه آلپاکا فرصتی عالی برای عکاسی و یادگیری سبک زندگی حیوانات است. به خصوص اگر کودکی با خود دارید حتما از این مکان دیدن کنید.

بازار شبانه کانچانابوری

 

این بازار خیابانی جایی است که با فرهنگ و تمدن مردم گره خورده است. در اینجا همه چیز برای خرید پیدا می کنید و نشاط منطقه شما را به وجد می آورد. جدا از خرید و تماشای غرفه های مختلف بازار کیوسک های غذای خیابانی آن بی نظیر و بسیار اشتها آور است.

وات تام خائو نویی

 

این معبد تایلندی به فرقه بودایی تعلق دارد و مجسمه های بودایی آن دیدنی هستند. در این معبد تزئینات بیشماری از دیوار و سقف پیدا خواهید کرد که هر کدام نمایانگر بخشی از آیین و سنت بودایی هستند.

گالری هنر و موزه جنگ

 

در اینجا می توانید مصنوعاتی را از دهه 40 تایلند مشاهده کنید که بخشی از آن به تاریخ تایلند اختصاص یافته است و شما آن را از طریق نقاشی، سکه، آثار هنری و سایر موارد کشف خواهید کرد. با این حال این موزه مکانی است که در آن قادر خواهید بود برخی از اتفاقات جنگ جهانی دوم را ببینید و درک کنید.

پارک تاریخی نبرد Nine Army

 

حدود 200 سال پیش این مکان شاهد صحنه جنگ و مبارزات زیادی بین ارتش های مختلف بود. حال اگر به بالاترین نقطه بروید منظره ای پانوراما از منظره مقابل خواهید داشت. پیش از این به دلیل گرمای هوا و گرما پیاده روی در پارک کمی طاقت فرسا بود اما اکنون سیستم تهویه مطبوع بزرگ و قدرتمندی در اینجا نصب شده و بازدید کنندگان می توانند ساعات بیشتری را به گشت زدن در پارک اختصاص دهند.

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا