جاذبه های گردشگری

جاذبه های گردشگری برمن از شهرهای زیبای آلمان

برمن یکی از زیباترین شهرهای آلمان است که با داشتن زیبایی های فراوان در درون خود به یک مقصد گردشگری تبدیل شده است. این شهر که در قسمت شمالی آلمان واقع شده است مکانی عالی برای گردشگران خوش شانس است. در تابستان دمای هوا این شهر بسیار ملایم و معتدل است و در زمستان خیلی سرد نیست. بهترین زمان برای سفر و لذت بردن از جاذبه های گردشگری آن بهار و تابستان است. شب های برمن بسیار دلپذیر و دلرباست و گشت و گذار در خیابان های زیبای این شهر احساسی بی نظیر و فضای بی نظیری را به شما هدیه می کند.

 

 برمن دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری است. این جاذبه ها هر کسی را به خود جذب می کند و برخی از آنها را می توان در فهرست میراث جهانی قرار داد. با توجه به جاذبه های گردشگری برمن جای تعجب نیست که سالانه تعداد زیادی از گردشگران از این سرزمین دیدن می کنند. در بیشتر سال گردشگران زیادی را در اینجا خواهید دید. در اینجا برخی از مهمترین جاذبه های گردشگری برمن آورده شده است.

 

مجسمه سازی چوپان و خوک در برمن

جاذبه های گردشگری برمن

یکی از معروف ترین دیدنی ها و جاذبه های گردشگری برمن که نظر هر مسافری را به خود جلب می کند مجسمه های چوبی آن است. شاید این اولین چیزی نباشد که در برمن خواهید دید اما قطعاً همان چیزی است که هرگز فراموش نخواهید کرد.

تئاتر موزیکال

 

این تئاتر موسیقی بخشی از میراث هنری شهر برمن آلمان است و از جایگاه ویژه ای در میان هنرمندان سراسر اروپا برخوردار است.

پل استفانی در برمن

این پل یکی از مناطق پر بازدید و دیدنی شهر است و قطعاً باید از آن دیدن کنید. در واقع ما باید این پل را نه تنها به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری برمن بلکه به عنوان یکی از نمادهای آن بشناسیم. هیچ گردشگری وجود ندارد که به این شهر بیاید و از این پل معروف دیدن نکند. به یاد داشته باشید هنگام بازدید از پل دوربین یا تلفن هوشمند خود را به همراه داشته باشید ذتا بتوانید عکس های زیبایی را به ثبت برسانید.

رود Weser

 

رودخانه ویزر در اثر تقاطع با رودخانه ورا و رودخانه فولدا به طول 2 کیلومتر ایجاد شده است.

فریمارکت برمن

 

این مرکز علاوه بر داشتن یک مرکز مهم صنعتی و تجاری در برمن یک مرکز فرهنگی مهم نیز هست. فریمارکت یک نمایشگاه نور رایگان است که زیبایی خیره کننده ای به شهر می بخشد. این نمایشگاه برای اولین بار در سال 1035 برگزار شد و به دلیل استقبال مردم محلی و مسافران سالهاست که پابر جا مانده است.

جشنواره موسیقی رژه تکنو در برمن

 

از دیگر نکات برجسته شهر برمن می توان به جشنواره موسیقی رژه تکنو اشاره کرد. در این رژه از وسایل نقلیه مجهز به بلندگوهای قدرتمند و تقویت کننده موسیقی همراه با رقص الکترونیکی استفاده می شود. در بعضی موارد مانند رژه کارناوال های مختلف است. اما وسایل نقلیه معمولاً کمتر تزئین می شوند و تنها چیزی که در این نمایش خیابانی اهمیت دارد تنوع موسیقی سرگرم کننده است. این جشنواره فوق العاده شاد است و می تواند بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد. مردم برمن علاقه زیادی به موسیقی و هنر دارند و جشنواره را با هیجان خاصی برگزار می کنند. به طور کلی  این کارناوال ها برای رقص و سرگرمی است و یک محیط کاملا دوست داشتنی و پر از رقص و شادی که حتماً باید آن را تجربه کنید.

مجسمه رولند

 

یکی از جاذبه های گردشگری پر افتخار برمن که باید از آن دیدن کنید  مجسمه رولاند است. این مجسمه با شکوه در سال 1404 ساخته شده است که در مرکز بازار برمن مقابل کلیسای جامع واقع شده است. یعنی دقیقاً همانجایی است که باید باشد. این مجسمه پالادین اولین امپراطور مقدس روم و قهرمان نبرد رونکویوکس را به تصویر می کشد و نماد حفاظت از شهر است. با دیدن مجسمه دوباره صدای شوالیه ها را می شنوید و قرن ها پیش خود را تصور می کنید. این مجسمه 5.47 متر ارتفاع دارد و روی سکویی 60 سانتی متری قرار دارد. در نزدیکی آن شما یک ردیف خانه زیبا پیدا خواهید کرد که بسیار دیدنی هستند و نظر شما را به خود جلب می کنند.

تالار شهر برمن

 

دیدن این سالن را هرگز از دست ندهید. تالار شهر برمن یکی از مهمترین نمونه های معماری گوتیک در اروپا است. اگر عاشق معماری هستید ایده های جدیدی در سالن وجود دارد که می توانید در هنر و کار خود استفاده کنید. در سمت راست سالن کلیسای جامع برمن و ساختمان پارلمان مدرن قرار دارد. این ساختمان یکی از میراث جهانی یونسکو است در آلمان است. از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر که می توان به آنها اشاره کرد نوازندگان برمن، تالار شهر، مجسمه رولان، کلیسای جامع سنت پیترز، محله شنور می باشد. برای دیدن جاذبه های گردشگری آلمان اینجا کلیک کنید.

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا