جاذبه های گردشگری

سفر 10 روزه به کره جنوبی

 
 

برنامه سفر 10 روزه به کره جنوبی را می توان به روش زیر انجام داد تا بهترین شهرها و مکان های آنجا را پوشش دهد:

3 روز در سئول – پایتخت کره جنوبی
2 روز در Andong – مرکز فرهنگ و فرهنگ عامیانه
3 روز در گیونگجو – قلب فرهنگی کره جنوبی
2 روز در جزیره ججو – هاوایی کره جنوبی
 
 

3 روز در سئول – پایتخت پویای کره جنوبی

 
برای بسیاری از مسافران ، سئول ممکن است در ابتدا طاقت فرسا و چالش برانگیز باشد اما به ما اعتماد کنید ،  3 روز اقامت در سئول می تواند بسیار هیجان انگیز و لذت بخش باشد.
 
 
افق مرکز شهر سئول ، کره جنوبی – برج سئول
 
 
 

کارهایی که می توان در سئول انجام داد

 
 
 1. به بالای برج سئول خیره شوید این برج 236 متری با رستوران گردان منظره ای نفس گیر از شهر به شما ارائه می دهد. بهترین زمان برای بازدید از این برج عصر است. اگر چه این مکان یکی از مقرون به صرفه ترین مکان ها برای صرف یک وعده غذایی در سئول نیست ، اما ارزش یک بار امتحان کردن در زندگی را دارد.
 

 
 
 
2. آرامش را در کاخ Changdeokgung پیدا کنید. سئول مملو از معابد آرام و کاخ های زیبا است و سئول خانه پنج کاخ بزرگ معروف است اما کاخ Changdeokgung اولین مقصدی است که به احتمال زیاد به آن چشم دوخته اید. معماری این کاخ به خوبی حفظ شده و Huwon  باغ آرامش بخش از اصلی ترین جاذبه های گردشگری سئول است.
 
مناظر پاییزی غرفه Juhamun باغ مخفی کاخ Changdeokgung ، سئول
 
 
 
 
3. از بازار خرید کنید و لذت بخشترین غذای کره ای را در بازار Namdaemun بخورید. این بزرگترین بازار کره و یکی از شلوغ ترین بازارهای واقع در دروازه جنوبی قدیمی شهر است. این بازار برای استقبال از شما در هر زمان از شبانه روز وجود دارد و تقریباً هر چیزی را می توانید پیدا کنید ، لباس ، جواهرات ، صنایع دستی ، گیاهان ، اسباب بازی ها و غیره.
 
 
غذاهای کره ای در بازار اصلی سئول
 
 
 
4. اگر می خواهید نگاهی به تاریخ فرهنگی کره بیندازید ، در دهکده مردمی کره قدم بگذارید و از این مکان بازدید کنید. در کلبه های سنتی ، رستوران ها ، بازارها بگردید و جاذبه های گردشگری غیر قابل انکار آن را تماشا کنید.
 
دهکده مردمی کره در سوون ، سئول
 
 

2 روز در Andong – مرکز فرهنگ و فرهنگ عامیانه کره

 
اگر می خواهید نگاهی گذرا به گذشته باستان کره جنوبی بیندازید ، ما این شهر کوچک استانی آندونگ را به شما پیشنهاد دهیم.
 
پل Wolyeonggyo ، پل چوبی در Andong ، یکی از جاذبه های گردشگری کره جنوبی
 
 
 

کارهایی که باید در آندونگ انجام شود

 
1. از معبد Bongjeongsa ساخته شده با چوب های پیچیده در دامنه کوه دیدن کنید. Cheondeung ، این معبد چوبی بودایی کره ای مطمئناً بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار می دهد. تقریباً 20 ساختمان در معابد اصلی و فرعی وجود دارد که به قرن 20 برمی گردد.
 
نقش و نگارهای چوبی در معبد سنتی Bongjeongsa
 
 
 
2.  روستاهای مردمی در میان روستاییان کره ای و خارجی ها بسیار محبوب هستند و دهکده مردمی Hahoe بهترین مکان در بین این مناطق است. این روستای قرن شانزدهم شناخته شده است که توسط طایفه ریو ساخته شده است. علاوه بر این روستا ، اطراف روستای Hahoe Folk با کوه هواسان ، جنگل کاج و رودخانه ناکدونگ مناظر بسیار زیبایی دارد.
 
 
دهکده مردمی اندونگ
 
 
3. کاوش در مناظر اطراف Andong به راحتی قابل مشاهده است و ایده بدی نیست که در محیط اطراف گشتی بزنید و یک صبح آرام را به گشت و گذار در جنگل کاج یا پیاده روی در اطراف کوه Hwasan بپردازید.
 
 
نمای پانوراما از آندونگ ، دهکده هاوهو در کره جنوبی
 
 

3 روز در گیونگجو – قلب فرهنگی کره جنوبی

 
این استان جذاب کره جنوبی به عنوان قلب فرهنگی و معنوی کره شناخته شود. ما پیشنهاد می کنیم حداقل 3 روز به خود فرصت دهید تا Gyeongju را جستجو کنید واز جاذبه های زیبای آن نهایت لذت را ببرید.
 
گیلاس زیبا در بهار در گیونگجو کره جنوبی شکوفا می شود. پارک نمایشگاه Gyeongju
 
 

در گیونجو چه باید کرد

 
1. از معبد Bulguksa ، عرفانی ترین جاذبه گردشگری کره جنوبی دیدن کنید این یکی از مشهورترین بناهای تاریخی است که مربوط به دوره شیلا در قرن 6 است. معبد Bulgusa که در میان جنگل های کاج قرار دارد و ساختمان اصلی چندین بار بازسازی و نوسازی شد.
 
 
دروازه جهانون و بئمیونگنوی معبد Bulguksa در گیونگجو
 
 
 
2.  پارک تومولی درست در وسط شهر است و یک محل دفن باستانی است و حدود دوازده مقبره سلطنتی کره باستان را در خود جای داده است و یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری کره جنوبی محسوب می شود.
 
 
مسیر مجموعه آرامگاه های سلطنتی باستانی Daereungwon ، گیونگجو
 
 
 
3. از معبد Seokguram ، میراث جهانی یونسکو دیدن کنید معبد Seokguram با معبد Bulguksa (حدود 3 کیلومتر) فاصله کمی دارد. با ورود به آن ، بودای قدرتمند 3.5 میلی متری Seokgamoni مطمئناً شما را خیره خواهد کرد. Tohamsan  که قبل از کشف تکنولوژی مدرن ساخته شده است.
 
 
نماهایی از معبد غار Seokguram در تپه Gyeongju
 
 
 

2 روز در جزیره ججو- هاوایی کره جنوبی

 
با بازدید از جزیره خدایان ، دیدنی ترین جزیره ججو  سفر خود را به کره جنوبی پایان دهید. این مقصد با سواحل طلایی و غارهای ناهموار و زیبایی که دارد توجه بسیاری از مسافران از هر طیف را به خود جلب کرده است.
 
کوه سونگاکسان در جزیره ججو در کره جنوبی
 

در جزیره ججو چه باید کرد

1. پیاده روی در کوه هالاسان هالاسان یکی از جاذبه های مهم جزیره ججو است و همچنین در فهرست میراث طبیعی جهانی یونسکو قرار دارد. هالاسان همچنین بیش از 6000 گونه گیاهان و جانوران را در خود جای داده است.

کوه Hallasan در زمستان ، جزیره ججو

2. غذاهای این جزیره همچنین یکی از مهمترین جاذبه ها است. غذاهای سنتی آنها مانند جاگالچی و جئونبوکجوک را که معمولاً در کافه غرفه Siwa Dream یافت می شود ، امتحان کنید.

انواع کیمچی به نمایش گذاشته شده در بازار سنتی Dongmun در جزیره ججو

3. طلوع آفتاب در Seongsan Ilchulbong یکی از جاذبه های گردشگری کره جنوبی است. این شگفتی طبیعی به دلیل طلوع آفتاب نفس گیر و گلهای پرشکوه شناخته شده است.

طلوع آفتاب در Seongsan Ilchulbong ، جزیره ججو ، کره جنوبی

 

4- از آبشارهای شگفت انگیز جئونبانگ دیدن کنید در کره هیچ آبشاری وجود ندارد که آبشار را مستقیماً به دریا بیندازید. این یک پدیده شگفت انگیز از آبشارهای جئونگ بانگ است که حتما باید از آن دیدن کنید.

آبشارهای جئونگ بانگ در جزیره ججو از جاذبه های گردشگری کره جنوبی

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا