جاذبه های گردشگری

همه چیز راجع به جاذبه های گردشگری روزاریو آرژانتین

روزاریو یکی از شهرهای آرژانتین است که در شمال غربی کشور واقع شده است. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این شهر تولد لیونل مسی و آنخل دی ماریا در آن است. این شهر که به شهر ستارگان معروف است بعد از بوینس آیرس و قرطوبا با حدود 1.2 میلیون نفر جمعیت بزرگترین شهر آرژانتین است. علاوه بر این روزاریو یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در آرژانتین است. ما را دنبال کنید تا در مورد دیدنی ها و جاذبه های گردشگری روزاریو اطلاعاتی کسب کنید.

کلیسای جامع باسیلیکا Santuario ، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری روزاریو

 

کلیسای مرکزی در روزاریو در اواخر قرن نوزدهم ساخته شد و ممکن است از بیرون ساده به نظر برسد اما در داخل آن با جزئیات زیبا ستون های مرمر، دیوارهای نقاشی شده و پنجره های شیشه رنگی به زیبایی تزئین شده است. این کلیسا در یکی از قدیمی ترین نقاط شهر واقع شده است و چندین بنای تاریخی دیگر از جمله اداره پست مرکزی نیز در آن وجود دارد. بنابراین علاوه بر این کلیسا می توانید از مکان های تاریخی دیگری نیز بازدید کنید.

دوچرخه سواری یا قایقرانی

 

برای گشت و گذار در شهر زیبای روزاریو دو راه وجود دارد. یا دوچرخه اجاره کنید و از طبیعت زیبا و مسیرهای شهری روزاریو دیدن کنید، یا یک قایق تک نفره یا چند نفره اجاره کنید و از رودخانه پرانا شهر را ببینید. توصیه می کنیم با توجه به قیمت پایین این فعالیت ها هر دو را امتحان کنید.

بنای یادبود پرچم ملی یکی از بهترین جاذبه های گردشگری روزاریو

 

بدون شک یکی از شناخته شده ترین نمادهای شهر روزاریو بنای یادبود پرچم ملی است که برای بزرگداشت مردی که پرچم ملی آرژانتین را طراحی کرده یعنی مانوئل بلگرانو ساخته شده است. این پرچم اولین بار در سال 1812 توسط بلگارانو در جزیره ای در رودخانه پارانا در نزدیکی ساحل روزاریو به اهتزاز درآمد. این مکان نه تنها به عنوان مکانی برای  بزرگداشت یک واقعه تاریخی در شهر شناخته می شود بلکه به دلیل موقعیت مکانی آن  جایی است که می توانید منظره ای زیبا و پانوراما از شهر را مشاهده کنید شناخته می شود. این بنای تاریخی یکی از اصلی ترین مکان های تاریخی شهر است که باید از آن دیدن کنید.

پارک ارکیزایکی از جاذبه های گردشگری روزاریو

 

این پارک در فاصله کمی از بنای تاریخی پرچم واقع شده است و مکانی عالی برای گذران وقت و استراحت در هوای آزاد است. پارک ارکیزا در امتداد رودخانه پارانا واقع شده است و بسیاری از مردم محلی اغلب برای پیک نیک و گذراندن وقت با خانواده به این پارک می روند.

خانه قدیمی لیونل مسی

 

اگر می خواهید فقط از یک مکان در روزاریو بازدید کنید، این همان مکان است. همه گردشگران اعتراف کردند که پس از دیدن این خانه  تحول بزرگی در آنها ایجاد شده است. این خانه ای است که ستاره فوتبال جهان لیونل مسی در آن متولد و بزرگ شده است. یک خانه قدیمی کوچک در اطراف شهر که اکنون یکی از جاذبه های شهر روزاریو تبدیل شده است. با دیدن این خانه می فهمیم که برای رسیدن به اوج موفقیت می توانیم از یک خانه قدیمی و کوچک شروع کنیم.

مرکز فرهنگی پارک اسپانیا

 

این پارک یک مرکز فرهنگی است که در امتداد رودخانه زیبای پارانا واقع شده است. از آنجا که آرژانتین فرهنگ و تاریخ مشترکی با اسپانیا دارد و فرهنگ و تاریخ این دو کشور با هم عجین شده این نام را برای این پارک برگزیده اند. علفزارها، درختان و پیاده روهای بزرگ با چشم انداز رودخانه بسیار لذت بخش خواهد بود. در این مجموعه فرهنگی یک سالن برای 500 نفر و چندین گالری هنری وجود دارد که مکان جذابی برای هنرمندان است.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا