جاذبه های گردشگری

بهترین مقاصد سفر در سال 2021

 اگر در جستجوی مقاصدی بی نظیر جادویی و مسحورکننده هستید  به جای درست آمده اید! در اینجا لیستی از بهترین کشورها برای سفر در سال 2020 ارائه داده اییم و شما از هم اکنون می توانید خود را در حال قدم زدن در بلندترین قله های هیمالیا و کاوش در بزرگترین اعماق اقیانوس آرام  تصور کنید و از شرکت در یک کارناوال پر جنب و جوش و بالون هوای گرم بر روی باستانی ترین شگفتی های معماری شناخته شده برای بشر لذت ببرید. ممکن است از دیدن  چراغ های شمالی در فنلاند حیرت کنید و تعجب شما زمانی بیشتر خواهد شد که بدانید این کشور زیبا حتی یک چهارم امارات متحده عربی نیست اما این همه زیبایی های طبیعی را در خود جای داده است. در ادامه برای آشنایی با جاذبه های گردشگری کشورهایی که بهترین مقاصد سفر در سال 2020 هستند با ای اس دانلود همراه باشید.

 

1. ژاپن

 

اولین پیشنهاد ما به شما برای سفر یک مکان زیبا و دوردست، غرق در فرهنگ و تاریخ است که تجربه یک سفر بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد. به عبادتگاه های پر زرق و برق شینتو و معابد باشکوه بودایی، قله های کوهستانی پوشیده از برف و شکوفه های گیلاس فکر کنید! به ژاپن، سرزمین طلوع خورشید  که مملو از تجربیات فراموش نشدنی است سفر کنید. ژاپن کشوری جزیره ایی در آسیای شرقی و سومین اقتصاد بزرگ جهان می باشد.

 
 

بهترین زمان برای سفر به ژاپن ماه  مارس است که شکوفه های گیلاس صورتی به زیباترین شکل خود در آمده اند (فصل ساکورا). ماه های پاییز (فصل کویو) از اکتبر تا نوامبر بهترین زمان برای یک سفر کم هزینه به ژاپن است و با توجه به اینکه ژاپن در پاییز با رنگ های زرد ، طلایی ، نارنجی و قرمز می درخشد طبیعت این کشور در پاییز خیره کننده و اعجاب انگیز است. 

2. هلند

 

شما واقعاً نیازی به دلیل برای سفر به هلند ندارید. این کشور زیبا به دلیل مزارع گسترده لاله ، باغ های سرسبز ، آسیاب های بادی غول پیکر، موزه های معروف جهان ، مسیرهای دوچرخه سواری زیبا و کانال های باستانی شناخته شده است و به واقع یکی از بهترین مقاصد سفر در سال 2020 می باشد. مسافران می توانند شاهد رویدادهای ویژه، نمایشگاه ها و جشنواره هایی باشند که در طول سال برگزار می شود باشند. در جشن روز پادشاه  نه تنها تمام هلندی ها بلکه مردم از سراسر جهان برای دیدن این جشن و پایکوبی به هلند می آیند.

 
 

از دیگر جاذبه های این کشور می توان به موزه ها، گالری ها، باغهای پوشیده از گل و بناهای تاریخی آن اشاره کرد. بهترین زمان سفر به هلند آوریل تا مه است و این زمانی است که لاله ها در شکوه کامل خود هستند. جشن روز پادشاه در 27 آوریل و روز آزادی در 5 مه برگزار می شود. ماه های جولای تا آگوست  اوج فصل گردشگری در کشور هلند و بهترین زمان برای سفر به این کشور است. برای دیدن جاذبه های گردشگری هلند اینجا کلیک کنید.

3. مونته نگرو

 

 

 
 

از دیگر جاذبه های این شهر می توان به Tara Canyon  بزرگترین و عمیق ترین دره اروپا و شهر قدیمی کوتور اشاره کرد که در نوع خود یک گوهر شگفت انگیز است و دارای معماری ونیزی می باشد.  بودوا در مونته نگرو  میزبان جشنواره سالانه رقص دریایی در ماه آگوست در ساحل بولجاریکا است. این جشنواره به عنوان بهترین جشنواره ​​اروپا نیز انتخاب شده است. می توانید برای دیدن جشنواره سالانه قایق های پارویی که در اواسط ژوئیه برگزار می شود برنامه ریزی کنید. بهترین زمان برای بازدید از مونته نگرو بین آوریل و سپتامبر می باشد و در جولای و آگوست مکان های برتر گردشگری  مونته نگرو بسیار شلوغ می شود. برای دیدن جاذبه های گردشگری مونته نگرو اینجا کلیک کنید.

4. فنلاند

 

چه کاری بهتر از سفر به خوشبخت ترین کشور جهان برای ورود به سال 2020. فنلاند کشوری در شمال اروپاست و شفق قطبی که در شمال آن اتفاق می افتد یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری آن است. این کشور از صاف ترین هوا و آرام ترین جو داخلی برخوردار است. برای بسیاری از افراد اسکی در فنلاند لذت بخش تر است  در حالی که برای برخی بازدید از  پارکهای ملی این کشور می تواند مورد توجه باشد. با این حال، جاذبه گردشگری اصلی این کشور چراغ های شمالی تابناک یا همان شفق قطبی است.

 
 

خوابیدن در رختخواب خود و تماشای رقص نورهای شمالی در آسمان می تواند بهترین لذت برای هر گردشگری باشد که فنلاند را برای سفر انتخاب کرده است. سفر به فنلاند در زمستان به دلیل سرمای شدید شجاعت زیادی می طلبد اگرچه اواخر دسامبر و اوایل ژانویه می تواند بسیار مفید باشد. ماه های تابستان (ژوئن-آگوست) و اواخر پاییز (سپتامبر) بهترین زمان برای سفر به این کشور می باشد.

5. مراکش

 

در سال 2020 قرار است مراکش خود را به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری برتر معرفی کند. تاریخچه این قطب فرهنگی آفریقایی با صنایع دستی شگفت انگیز، فرش ها، چای نعناع شیرین مراکشی ، خانه های سنتی مراکش که جوهر واقعی فرهنگ آن را به تصویر می کشد و حمل و نقل جدید و بهبود یافته آن با اولین قطار سریع السیر، بازدیدکنندگان را از در سراسر جهان به مراکش می کشاند. چه شهر سلطنتی  رباط باشد و چه کازابلانکا  مراکش قرار است فرهنگ و میراث غنی خود را در سراسر جهان به نمایش بگذارد.

 
 

بهترین زمان برای بازدید از مراکش در حالی که تابستان ها برای بیشتر افراد ممکن است  نسبتاً گرم باشد ماههای آبان (مارس-مه) و پاییز (سپتامبر-اکتبر) در مراکش مسحورکننده هستند. در ماه سپتامبر با وجود طیف گسترده ای از فعالیت ها و جشنواره ها  کمتر شاهد گردشگران در این کشور هستیم. ولی زمستان های برزیل (نوامبر-ژانویه) برای گشت و گذار درروستاها بسیار مناسب است.

6. برزیل

 

اگر کشوری در آمریکای جنوبی وجود دارد که باید در سال 2020 به آن سفر کنید بدوون شک آن کشور باید برزیل باشد که بزرگترین کشور آمریکای جنوبی نیز می باشد. کشوری سرشار از زیبایی های طبیعی، سواحل و جنگل های بارانی، با فرهنگ پر جنب و جوش، جشن سالانه و غذاهای خوشمزه. برای سفر به برزیل شهروندان امارات، ایالات متحده ، ژاپن ، استرالیا ، کانادا ، هند و چین نیازی به ویزا ندارند. 

 
 

بهترین زمان سفر به برزیل در ماه های تابستان آن از دسامبر تا مارس است که دمای هوا بین 29 تا 31 درجه سانتیگراد در روز متغیر است و برای خنک شدن در ساحل و برنز شدن مناسب است. شب ها خنک تر است و دمای هوا به 23 تا 24 درجه سانتی گراد می رسد. ماه فوریه زمانی است که کارناوال ریو برگزار می شود که نمایشی بی نظیر از رنگ، صدا و تجمل است.

 

7. سریلانکا

 

سریلانکا کشوری جزیره ایی که در جنوب آسیا قرار دارد و به کشور تضادها معروف است. این کشور مملو از کوه ها و سواحل، پارکهای طبیعی و بناهای تاریخی می باشد و تنها 4.5 ساعت پرواز با امارات فاصله دارد. سریلانکا به عنوان کشوری با بالاترین تراکم تنوع زیستی در آسیا شناخته می شود. چرا که  22 پارک ملی را در خود جای داده است که بهترین آنها پارک های ملی یالا، پارک ملی اوودوالاوا و پارک ملی دشت هورتون می باشد.

 
 

ورزش های آبی موج سواری، اسنورکلینگ ، رفتینگ در آب سفید، قایق رانی و غواصی تا صخره های مرجانی نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این کشور است که در سفر به آن حتما باید تجربه کنید. سریلانکا به دلیل آب و هوای گرم استوایی مقصدی یک ساله است و این بدان معنی است که در تمام طول سال می توان به آن سفر کرد. با این حال باید الگوی بارندگی کشور را به خاطر بسپارید، در آوریل و مه باران می بارد اما فقط در مناطق جنوب غربی و مرکزی. اکتبر تا دسامبر فصل باران های موسمی است و کل کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.

 

8. لوکزامبورگ

 

لوکزامبورگ با نام رسمی دوک نشین یکی از کوچکترین کشورهای جهان است که در غرب اروپا قرار گرفته است. پایتخت این کشور شهر لوکزامبورگ می باشد که با آلمان، فرانسه و بلژیک مرز مشترک دارد. این کشور درست در قلب اروپا  با قلعه های قرون وسطایی فریبنده، جنگل های سرسبز، تپه های نوردی، معماری و پایتخت زیبای آن شهر لوکزامبورگ که با شکوه در بالای یک صخره قرار است و مشرف به رودخانه آلزت می باشد. لوکزامبورگ دومین شهر ثروتمند جهان و همچنین آخرین ایالت بزرگ دوک نشین در جهان می باشد.

 
 

در این کشور چه طرفدار جاذبه های طبیعی یا تاریخی باشید و چه طرفدار جاذبه های مدرن در هر صورت گردش در این شما را راضی خواهد کرد. بهترین زمان برای بازدید از لوکزامبورگ ماه مارس تا سپتامبر می باشد. جولای و آگوست گرم ترین ماه ها در این کشور هستند و در ماه سپتامبر شرایط این کشور کاملا توریستی می باشد. در ماه اکتبر شاهد شروع  فصل پاییز در این کشور هستیم که بهترین زمان برای چشیدن شراب ایده آل می باشد.

 

9. بوتان

 

بوتان ممکن است یک نقطه کوچک در نقشه جهان باشد  اما تلاشهایی که  آخرین پادشاهی هیمالیا برای زندگی پایدار انجام داده است چیزی فراتر از مقایسه است. بوتان به عنوان یکی از خوشبخت ترین کشورهای جهان و به عنوان یکی از بهترین مقاصد سفر در سال 2020  برای مسافرانی که به دنبال آرامش در طبیعت هستند می باشد. این کشور به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری مانند  چشم اندازهای بسیار زیبا (دره Gangtey ، گذرگاه Dochula) ، صومعه های افسانه ای (صومعه Tiger’s Nest ، صومعه Rinpung Dzong) و میزبانی جشنواره ها دارای گردشگران فراوانی است.

 
 

“سرزمین تندر اژدها” تنها کشور منفی کربن در جهان و یکی از سبزترین کشورها است. این کشور معتقد است که با کاشت منظم درختان رد پای کربن را کاهش داده و ماشین ها جای خود را به وسایل نقلیه برقی می دهد. وقتی شما وارد این کشور می شوید باید به عنوان یک مسافر هزینه روزانه بپردازید (به استثنای اتباع هند ، بنگلادش و مالدیو). همین سیاست باعث شده که این کشور دچار ازدحام گردشگر نشود، و به این معنی است که شما می توانید در زیبایی بوتان با تمام شکوه واقعی خود غوطه ور شوید بدون اینکه نگران ازدحام بیش از حد جمعیت باشید. بهترین زمان برای بازدید از بوتان ماه های  مارس تا مه می باشد که گل ها کاملاً شکوفا شده اند. برای دیدن جاذبه های گردشگری بوتان اینجا کلیک کنید.

 

10. تاسمانی ، استرالیا

 

 جزیره زیبای تاسمانی استرالیا یکی از بهترین مقاصد سفر در سال 2020 است که توسط اقیانوس آرام احاطه شده است. پایتخت تاسمانی هوبارت یک قطب فرهنگی است که همه را راضی می کند، از کافه های هنری و موزه های جذاب گرفته تا شور و هیجان  جشنواره ها و رویدادهای پر از سرگرمی همه در تاسمانی انتظار گردشگران را می کشد.برای دیدن جاذبه های گردشگری استرالیا اینجا کلیک کنید.

 
 

از مهمترین جاذبه های گردشگری در جزیره تاسمانی می توان به کوه گهواره ، پارک ملی رشته کوه ، پارک ملی فری سینت ، موزه مونا ، کوه ولینگتون ، سایت تاریخی بندر آرتور و ساحل Beerbarrel اشاره کرد. بهترین زمان برای بازدید از تاسمانی از دسامبر تا فوریه (فصل تابستان استرالیا) برای لذت بردن از فعالیت های فضای باز است و برای لذت بردن از برف  بین ماه های ژوئن و آگوست به تاسمانی بیایید. 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا