جاذبه های گردشگری

6 شهر دیدنی در اوکراین

اوکراین کشوری از اروپای شرقی است که بعد از روسیه دارای بزرگترین ارتش در اروپاست. سنت های بی انتها ، جاذبه های گردشگری مهیج و مردم دوست داشتنی اوکراین را به بهشت مسافران تبدیل کرده است. شما می توانید در اوکراین فعالیت ها و کارهای مهیجی را انجام دهید تا تجربه سفر خود را واقعاً خاص کنید. در این پست ما بهترین و پرجاذبه ترین شهرهای اوکراین را به طور اختصاصی برای شما ارائه می دهیم.

1- کیف

کیف پایتخت اوکراین است که نمای کاملی از این کشور را ارائه می دهد.  پارک ، باغ و بلوار ، فضای سبز در این شهر فراوان است. مردم  کی یف مهمان نواز هستند و این سفر شما را ساده تر می کند. بومیان مسلط به زبان انگلیسی هستند و کسانی که روسی و اوکراینی بلد نیستند مطمئناً مشکلی از بابت زبان نخواهند داشت.

2-شهر قدیمی Lviv

این شهر که اغلب به عنوان مرکز فرهنگی اوکراین در نظر گرفته می شود ، شهری با ثروت تاریخی است که توسط پادشاه دانیل گالیسیا در سال 1256 تأسیس شده است. این شهر یک مکان میراث جهانی یونسکو با خیابانهای باریک و زیبا ، کلیساهای باشکوه و فضای دلپذیر است.

3-عمان

 عمان شهری است واقع در مرکز اوکراین که  به عنوان یک مکان زیارتی برای یهودیان برسلوف حاصدیک مورد استفاده قرار می گیرد. از این نقاط داغ  در این شهر دیدن کنید: Flora Pavilion ، Snountain Fountain ، جزیره ضد سیرس ، الیزیان مزارع و دره غول ها. افسانه های زیادی در مورد این شهر وجود دارد به عنوان مثال اگر از زیر آبشار بزرگ عبور کنید و خیس نشوید آرزوی شما برآورده می شود.

4-خارکف

 یکی از بهترین جاذبه های گردشگری اوکراین خارکف است که دومین شهر بزرگ اوکراین محسوب می شود.  این شهر به عنوان یک پایگاه نظامی برای محافظت از مناطق مرزی جنوبی روسیه ایجاد شد. امروز خارکف به عنوان یک مرکز ارتباطی مهم عمل می کند. بعلاوه ، این شهر شاهد افتتاح بسیاری از موسسات آموزشی مرتبط با زمینه های ادبیات و تئاتر بوده است.

5-اودسا

بهترین شهرهای اوکراین اودسا ، که اغلب “مروارید دریای سیاه” نامیده می شود، مکانی است که باید مسافران اوکراینی از آن دیدن کنند. آب و هوای مطبوع ، آبهای گرم و سواحل زیبا و ساختمان هایی با سبک های معماری مختلف همه را به خود جذب می کند.

6-خوتین


 یکی از قدیمی ترین شهرهای اوکراین است که به یک مرکز دفاعی و تجاری در منطقه تبدیل شد.  این کاخ توسط دیوارهایی به ضخامت هشت متر محاصره شده است و توسط پنج برج فرمانده تقویت می شود. سطح خارجی دیوارها با نقوش هندسی تزئینی سنگفرش شده و آجر قرمز تزئین شده است که شباهت زیادی به هنر پودولیا دارد.

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا