جاذبه های گردشگری

5 کشور که می توانید بدون ویزا و با گذرنامه اماراتی به آنها سفر کنید

همانطور که می دانید داشتن پاسپورت یک کشور به معنای شهروند و تابعیت آن کشور است. در دنیایی از فرصت های بی پایان ، گذرنامه اماراتی شما دنیای کاملا جدیدی از سفر بدون دردسر را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین اگر به دنبال  کشورهایی که می توانید بدون ویزا به آنها سفر کنید هستید یا می خواهید کشورهایی را که هنگام ورود به شما ویزا می دهند  بررسی کنید، این مقاله می تواند به شما کمک کند.

 

1. ارمنستان کشوری مسحور کننده

 

ارمنستان نزدیکترین کشور به امارات متحده عربی است. زیبایی استثنایی آن و جاذبه های گردشگری این کشور چشم هر بیننده ایی را خیره می کند. این کشور با طیف وسیعی از مکان های دیدنی با امکان سفر بدون ویزا می تواند یکی از بهترین کشورها برای بازدید و گشت وگذار باشد.

 

2. اتریش

وین این شهر کوچک با زیبایی های فرهنگی و معماری خود شما را مسحور می کند. اتریش یکی از کشورهایی که می توانید بدون ویزا و با پاسپورت امارات به آن سفر کنید البته با پاسپورت امارات متحده عربی  شما می توانید تا 90 روز بدون ویزای توریستی در اتریش زندگی کنید.

 

3. فرانسه

آن را شهر چراغ ها یا شهر رویاها بنامید. قلب فرانسه پاریس ، مطمئناً هرگز ناامید کننده نخواهد بود. با وجود تعداد قابل توجهی از موزه ها که میزبان آثار تاریخی زیادی هستند ، هرگز از دیدن چیزهایی  که می توانید در پاریس مشاهده کنید خسته نمی شوید. وقتی وارد فرانسه می شوید زیبایی شهرهایی مانند نیس و شهرهای دیگر مبهوت خواهید شد. 

 

4. جمهوری چک

پرواز شما باید در یک شهر کوچک به نام پراگ فرود بیاید و این شهر چیزی کمتر از یک افسانه نیست. جمهوری چک به عنوان یکی از کشورهایی که می توانید بدون ویزا و با پاسپورت امارات به آنها سفر کنید ، با معماری متنوع ، فرهنگ پر جنب و جوش و خیابان های سنگفرش شده زیبایی که دارد قطعا شما را با زیبایی خود مجذوب خواهد کرد.

 

5. ایتالیا

دسترسی رایگان بدون دردسر به این کشور خارق العاده به این معنی است که ایتالیا را در بهترین حالت تجربه خواهید کرد. ایتالیا با آسمان آبی شفاف و غروب آفتاب رویایی که زیبایی آن را بیشتر می کند یکی از کشورهایی است که می توانید بدون ویزا به آنها سفر کنید می باشد. مطمئناً تور ونیز ، رم یا فلورانس تمایل به سفر بیشتر را برای شما رقم خواهد زد.

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا