جاذبه های گردشگری

7 مکان زیبا برای دیدن شکوفه های گیلاس

مسافران زیادی در فصل بهار برای دیدن جاذبه های گردشگری و بازدید از شکوفه های گیلاس به ژاپن سفر می کنند تا از نزدیک شاهد این معجزه ی طبیعت باشند. اما اگر نمی توانید برای دیدن منظره زیبای شکوفه های گیلاس به ژاپن سفر کنید نگران نباشید. چرا که ما در این پست مقاصد جایگزینی را به شما معرفی می کنیم که در آنها نیز از دیدن شکوفه های گیلاس در آنها لذت خواهید برد.

1. کره جنوبی، جزیره Jeju ، اواخر مارس تا اواسط آوریل

شکوفه های گیلاس برج با شکوه N Seoul ، سئول را پوشانده است

  آیا می دانید در حالی که جزیره زیبا ججو جشنواره سالیانه شکوفه های گیلاس برپا می کند ، پایتخت سئول نیز جشنواره گل بهار Yeouido و جشنواره شکوفه های گیلاس دریاچه Seokchon را برگزار می کند؟ با وجود بسیاری از جشنواره های اختصاص داده شده به شکوفه های گیلاس ، باید بگوییم که کره جنوبی یکی از بهترین مکانها برای دیدن شکوفه های گیلاس در خارج از ژاپن است.

 

2. هند ، شیلونگ ، نوامبر

 
هند نیز یکی از بهترین مکانها برای دیدن شکوفه های گیلاس است و یکی از معدود مکانهای جهان که می توانید شاهد شکوفه های گیلاس در فصل پاییز باشید و نه در فصل بهار. جشنواره شکوفه های گیلاس در شیلونگ هند ، شکوفه های گیلاس زیبا  را با کنسرت های موسیقی ، دکه های مواد غذایی و آشامیدنی ، دکه های هنر و صنایع دستی که فرهنگ منطقه و حتی مسابقات زیبایی را به نمایش می گذارد جشن می گیرند.
 
 

3. تایوان ، تایپه ، پارک ملی یانگ مینشان، اواسط ژانویه تا اواسط آوریل

شکوفه های گیلاس در خارج از معبد آرام تیان یوان ، تایپه شکوفا می شود
 
  فصل شکوفه های گیلاس در تایوان نزدیک به 4 ماه از ژانویه تا آوریل ادامه دارد. مکان های زیادی برای دیدن شکوفه های گیلاس در جهان وجود دارند. آیا برای بازدید از این شکوفه های گیلاس زیبا و خیره کننده دلیل محکمتری می خواهید؟
 

4. ایالات متحده آمریکا ، واشنگتن ، مارس و آوریل یکی از بهترین مکانها برای دیدن شکوفه های گیلاس

نمایی از بنای یادبود جفرسون ، واشنگتن دی سی ، در طول بهار
 
 به نظر می رسد که حتی درختان شکوفه گیلاس هر ساله در ایالات متحده آمریکا یک مهمانی به مناسبت تعطیلات بهاری برگزار می کنند. فصل شکوفه های گیلاس بین ماههای مارس و آوریل در چندین ایالت آمریکا و فقط برای چند روز می ماند. با این حال ، اگر با دقت برنامه ریزی کنید می توانید برای شرکت در جشنواره شکوفه های گیلاس ساکورا ماتسوری از باغ گیاه شناسی بروکلین دیدن کنید.
 

5. سوئد ، استکهلم ، گوتنبرگ ، مارس و آوریل

شکوفه های گیلاس در مرکز شهر استکهلم
 
 باغی با قدمت قرون وسطی ، میزبان 63 درخت شکوفه گیلاس است که هر ساله در بهار با شکوفا شدنشان زیبایی شهر را صد چندان می کنند. گوتنبرگ که بعد از استکهلم دومین شهر بزرگ سوئد است، یک باغ گیاهان سرسبز دارد که دارای درختان باشکوه گیلاس است. و اگر در ماه مه به سوئد سفر کنید می توانید شاهد شکوفه های زیبای گیلاس در این شهر باشید.
 
 

6. اسپانیا ،دره جرت ، از اواسط مارس تا اوایل ماه مه

شکوفه های گیلاس سفید در دره جرته
 
 
   شکوفه های این درخت گیلاس  در دره جرته اسپانیا صورتی نیستند بلکه سفید هستند و اگر در ماه مارس به بازدید از دره می روید ، می توانید از جشنواره del Cerezo en Flor سالانه لذت ببرید . زیبایی و جذابیت این درختان باعث شده که جشنواره شکوفه های گیلاس به یک جشن ملی تبدیل شود.
 

7. تایلند ، چیانگ مای ، پارک ملی Khun Sathan ،  اواسط دسامبر تا اواسط فوریه

 
شکوفه های گیلاس که در مسیر Chiang Mai قرار دارد

تایلند با داشتن آب و هوای گرمسیری ،  هنوز هم می تواند یکی از بهترین مکانها برای دیدن شکوفه های گیلاس باشد که بازدید کنندگان خود را با درختان گیلاس که با رنگ صورتی شاد شکوفا می شوند ، شگفت زده کند.  این سرزمین لبخندها مقصدی بی نظیر برای تماشای شکوفه های گیلاس است. 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا