جاذبه های گردشگری

جاذبه های گردشگری پاریس در فصل بهار

پاریس شهری که با عشق و نور قلب میلیونها مسافر را دزدیده است و توسط خوانندگان ، هنرمندان ، نویسندگان و فیلمسازان به دلیل غذا ، مد و فرهنگ خارق العاده خود جاودانه شده است. اگرچه پاریس در تمام طول سال زیبایی های خاص خود را دارد اما زمان بسیار خاصی از سال وجود دارد که این شهر کلاسیک به یک سرزمین جادویی تبدیل می شود و آن فصل بهار است. بهار فصلی است که درآن مردم از خانه ها بیرون می آیند تا از زیبایی خیره کننده ای که در پارک های متعدد آن پخش می شود لذت ببرند و قهوه را با آرامش در کافه های فضای باز خود بنوشند. ما نیز دراین پست زیباترین جاذبه های گردشگری پاریس را که دیدن آنها در فصل بهار جذابیت بیشتری دارد به شما معرفی کرده اییم.

برج ایفل

برج ایفل که یک مکان برجسته و نماد فرانسه در سراسر جهان است به واقع یکی از زیباتری جاذبه های گردشگری پاریس می باشد و این واقعیت که پربازدیدترین بنای تاریخی در جهان است ، محبوبیت آن را به خوبی نشان می دهد. چشم انداز خیره کننده این برج ، آن را به یکی از بهترین مکان ها در پاریس تبدیل کرده است و با توجه به محبوبیت این مکان گرفتن بلیط برای جلوگیری از ماندن درصف توصیه می شود. 

 

به بهشت غذاها وارد شوید

اگر باگت ، شراب ، شیرینی ، کراسان و ماکرون کلماتی هستند که دهان شما را آب می اندازد ، باید از پاریس دیدن کنید زیرا این شهر مرکز غذا در جهان است. پاریس  بهترین شهر برای تست کردن هر ماده غذایی است. از رستوران های بسیار توصیه شده در شهر پاریس می توان به La Bonne Excuse ، L ’Abeille و Sacre’e fleur اشاره کرد.

 

شیرجه در هنر و فرهنگ فرانسه

هیچ شهر دیگری در جهان نمی تواند به اندازه پاریس فعالیت های گسترده ای را برای لذت بردن از هنر و فرهنگ در اختیار شما قرار دهد. کجا می توان آثار هنری مشهور جهان مانند مونالیزا را پیدا کرد. بیش از 300 فیلم از سراسر جهان وجود دارند که میتوان هر روز یکی را انتخاب و تماشا کرد. مکانهایی که باید از آنها بازدید کنید شامل موزه لوور ، موسسه du Monde Arabe (موسسه جهان عرب) و پیاده روی Montmartre می شود.

بهار بهترین فصل برای سفر به پاریس

سالانه حدود 60 میلیون نفر از جاذبه های گردشگری فرانسه دیدن می كنند و با گردشگران در صف های طولانی و جاذبه های گردشگری بیش از حد شلوغ مواجه می شوند. اما ما به شما توصیه می کنیم در بهار به پاریس بروید ،  زیرا می توانید هر چقدر می خواهید ازاین شهر زیبا لذت ببرید و فقط آن را برای خودتان داشته باشید. بهترین قسمت مسافرت در فصل بهار به پاریس ، ارزان قیمت بودن هتل و قیمت پرواز خواهد بود.

 

زیبایی هایی که تاکنون ندیده اید

پاریس شهر عشق دارای بهار افسانه ایی است. چرا که گل ها به رنگ های استثنایی شکوفا می شوند و احساس عاشقانه ای را به شهر می افزایند ، که حتی در یک پیاده روی کوتاه در خیابان می توانید آن را احساس کنید. توصیه می کنیم در این مدت برای پیاده روی یا پیک نیک رمانتیک به باغ های معروف پاریس بروید تا بیشتر عاشق این شهر شوید. یا می توانید در یک کافه فضای باز و شیک بنشینید و با یک فنجان قهوه شهر را تماشا کنید. برخی از معروف ترین باغ ها و جاذبه های گردشگری پاریس که توصیه می کنیم آن ها را حتما ببینید باغ های لوکزامبورگ ، باغ مونه در جیورنی ، باغ Tracede’ro ، پارک Buttes Chaumont و پارک Tuileries می باشند.

 

تا جایی که می توانید خرید کنید

اگر نام هایی مانند ایو سن لوران ، شانل ، دیور ، جیوانچی ، هرمس یا لوئیس ویتون باعث شود ضربان قلب شما بالا برود این یک دلیل قانع کننده برای بازدید از پاریس خواهد بود. این شهر هفته معروف مد پاریس را در خود جای داده و ستونی از صحنه مد جهانی محسوب می شود. برای یک خرید فراموش نشدنی به سراغ Babylone Sèvres ، Saint Germain des Prés ، خیابان de Rennes برای مد لوکس و به روز بروید.

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا