جاذبه های گردشگری

6 مکان با شکوه برای بازدید در سبو، فیلیپین

سبو پایتخت اصلی فیلیپین (تا زمان تصرف مانیل) و دومین کلانشهر فیلیپین بزرگترین جزیره در منطقه ویسایاس  با سواحل باشکوه ، موقعیت های عالی غواصی ، تپه های نورد ، آبشارهای شیری و تاریخچه ای که گردشگران را به خود جلب کرده است می باشد. سبو شهری بندری در فیلیپین است و شما چه عاشق جنگل باشید و چه عاشق کوه و دشت و دریا سبو همه آن چیزی که شما از یک تفریح انتظار دارید به شما می دهد. اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با جاذبه های گردشگری سبو هستید در ادامه با ای اس دانلود همراه باشید.

1. شهر سبو

قلعه سن پدرو در سبو

سفر به سبو و بازدید از زیبایی های آن بر هر کسی که به فیلیپین سفر می کند واجب است و واقعا حیف می شود اگر به فیلیپین بیایید و از سبو دیدن نکنید. برخی از مکان هایی که می توانید هنگام بازدید از این شهر کاوش کنید شامل قلعه سن پدرو اسپانیا در قرن 18 ، اماکن مقدس باسیلیکا مینوره دل سانتو نینو و صلیب ماژلان و موزه جالب کازا گوروردو می باشد.

2. اسلب

 

شهر کوچک ساحلی اسلب یکی از معروف ترین و مهیج ترین و بهترین  جاذبه های گردشگری سبو می باشد.  این شهر بهترین مکان برای شنا و بازدید از آبشارهای جذاب تومالوگ و خرابه های دوست داشتنی کوارتل که قبلاً یک مرکز مرجان سنگی بوده می باشد.

3. بادیان

نمایی از قله اوسمنا

اگر می خواهید بدانید بهترین مکان برای تفریح ​​در سبو کجاست؟ در جواب شما بید بگویم که بادیان است. بادیان با استراحتگاه مجلل و جاذبه های گردشگری فراوان و طبیعت چشم نواز میزبان گردشگرانی از تمام نقاط جهان می باشد.  اگر عاشق پیاده روی هستید می توانید قله اوسمنا را طی کنید و از چشم اندازهای جذاب جزیره لذت ببرید.

4. جزیره بانتایان

ساحلی زیبا در بانتایان

آیا در جستجوی استراحتگاه های ساحلی سبو هستید ؟ پی حتما باید از جزیره بانتایان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری سبو که در سواحل شمال غربی آن قرار گرفته است دیدن کنید. فعالیت هایی که می توانید هنگام بازدید از بانتایان انجام دهید شامل آفتاب گرفتن ، قایقرانی ، پرش در جزیره ، شنا و در صورت تمایل  حتی می توانید چتربازی کنید.

 

5. سوگود

 

اگر می خواهید مقاصد ناشناخته و در عین حال خیره کننده ای را به برنامه سفر سبو خود اضافه کنید آن مکان حتما سوگود مکانی منحصر به فرد با یک نام منحصر به فرد و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری سبو می باشد که در آن چندین غار ، آبشار و چشمه آب شیرین خواهید یافت. برای دیدن جاذبه های گردشگری فیلیپین اینجا کلیک کنید.

6. مدلین

 

مدلین شهری زیبا در جزیره سبو و بهترین مکان برای کودکان است زیرا جاذبه های زیادی برای مشغول نگه داشتن آنها دارد. 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا