جاذبه های گردشگری

جاذبه های گردشگری فورت کالینز، کلورادو

فورت کالینز شهری در ایالت کلراودو ایالات متحده امریکا   با جاذبه های گردشگری که در طبیعت گسترش یافته گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. ما تصمیم گرفتیم لیستی از جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی فورت کالینز تهیه کنیم و در اختیار شما بگذاریم که این لیست تنها بخشی از زیبایی های فورت کالینز است. فورت کالینز با داشتن یک صحنه هنری پر رونق  فرهنگ در حال رشد، صنایع دستی، ترکیبی شگفت انگیز از فرصت های تفریحی در فضای باز، برای هر گردشگری جذابیت های خاص خود را دارد.

فضای باز کوه Hors Bluetooth

 

این منطقه با درختان سرسبز و رودخانه زیبایی که از میان آن می گذرد بهشتی بی پایان است. رنگ ها در اینجا کاملاً زنده هستند و بوی طبیعت در فضا پراکنده است. اگر کوهنورد هستید می توانید به بالای دامنه تپه صعود کنید و از منظره تماشایی پای خود لذت ببرید و در رویای سبز بی پایان غرق شوید. در حقیقت می توانیم این مکان را یکی از بهترین جاذبه های گردشگری فورت کالینز کلورادو بنامیم که بهترین زمان برای بازدید از آن قبل از ساعت 12 شب و بعد از ساعت 8 صبح است.

پارک شهر 

 

در این پارک با یک دریاچه بزرگ و آرام روبرو می شویم که توسط ماهیگیران و پلیکان ها احاطه شده است. سرسبزی اینجا نیز هنرمندانه ایجاد شده است. می توانید از زمین تنیس استفاده کنید یا روی قایق های پدال دار تفریح ​​کنید. پارک شهر علاوه بر این چندین زمین بازی عالی برای کودکان دارد که می تواند برای سرگرمی آنها استفاده شود. همچنین یک یادبود صلح در City Park وجود دارد که روی آن نوشته شده است: “هیچ چیز بیشتر از یک اسلحه خاموش، صلح را نشان نمی دهد.”

موزه کشف فورت کالینز

 

این موزه در سال 2012 افتتاح شد و در دادگاه میسون واقع شده است. در اینجا آثار مربوط به علم و یک سالن بزرگ مربوط به موسیقی اختصاص دارد.  در این سالن آلات موسیقی پیدا خواهید کرد که از دهه های مختلف باقی مانده اند. اتفاقاً سالن موسیقی موزه از همه جا محبوبیت بیشتری دارد و بیشتر بازدیدکنندگان وقت بیشتری را در این قسمت از موزه می گذرانند.

مزرعه پارک لی مارتینز

 

این در واقع یک باغ وحش آموزشی است که مکان مناسبی برای کودکان است. کودکان در این باغ وحش آموزشی این فرصت را دارند که با دنیای حیوانات آشنا شده و نحوه زندگی آنها را مطالعه کنند. مزرعه پارک لی مارتینز یکی از جاذبه های گردشگری فورت کالینز کلورادو می باشد که در آن امکان تغذیه بیشتر حیوانات در این باغ وحش وجود دارد و شما ساعتها از این مزرعه و شرایط مطبوع آن لذت خواهید برد.

باغها در بهار یونانی

 

 این باغ گیاه شناسی در فورت کالینز واقع شده است و فرصتی عالی برای گشت و گذار و زیبایی های طبیعی فراهم می کند. این باغ بسیار زیبا به نظر می رسد و به خصوص اگر شب هنگام از آن بازدید کنید  تزئینات نور بسیار شگفت انگیز به نظر می رسند. اگر عاشق گل و گیاه هستید دنیای خیالی خود را در Gardens on Spring Greek خواهید یافت. همچنین در باغ متخصصانی وجود دارند که در مورد گونه های مختلف گیاهان به بازدید کنندگان اطلاعات می دهند.

Fort Fun

 

فورت فون یک مرکز تفریحی محلی است  می توانید ساعت ها در آن به تفریح ​​و البته پرداخت هزینه بپردازید. این مرکز سرگرمی های فراوانی دارد، اگر به گلف علاقه مند هستید در اینجا می توانید مینی گلف انجام دهید. اسکیت نیز به صورت جداگانه برای بزرگسالان و کودکان در نظر گرفته شده است. قایق سواری، سرسره های غول پیکر و سایر امکانات این مرکز هستند.

میشاواکا 

 

یک مرکز موسیقی کنار دریاچه است و دارای یک آمفی تئاتر فصلی در فضای باز است. از سالن داخلی مرکز نیز برای جشن های هنری استفاده می شود. اگر در زمان مناسب اینجا باشید انواع رویدادهای سرگرم کننده و مهیج را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این بخشی از این مرکز هنری به چندین کافه و رستوران اختصاص یافته است و شما می توانید بعد از سرگرمی خود وقت خود را صرف لذت بردن از طعم های خوشمزه کنید.

1879 اوری هاوس

 

این ساختمان با یادآوری سال 1879 ساختمانی به سبک ویکتوریایی است. در هر قسمت از این خانه شیفته تاریخ و تمدن آن خواهید شد. در اینجا چند راهنما آورده شده است که قسمت های مختلف خانه و داستان ساکنان آن را توضیح می دهد. شما این فرصت را خواهید داشت که درباره جزئیات خانه خود سوال کنید و از سبک زندگی، دکوراسیون و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید.

باغ وحش Swetsville

 

این باغ وحش مصنوعی یکی از جاذبه های گردشگری فورت کالینز کلورادو می باشد و برای بازدید از بزرگسالان و به ویژه کودکان بسیار عالی به نظر می رسد. در اینجا می توانید انواع حیوانات منقرض شده و همچنین سایر حیوانات را به صورت اسکلت های چوبی و فلزی مشاهده کنید. در اینجا فرصتی برای آگاهی از ساختار بدن حیوان و آشنایی بیشتر با سبک زندگی آنها به ویژه حیوانات منقرض شده مانند دایناسورها وجود دارد.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا