مشخصات گوشیسامسونگ

مشخصات فنی گوشی samsung galaxy m11

 مشخصات فنی گوشی  samsung galaxy m11 :

شرکت سامسونگ از بزرگترین فروشندگان و تولیدکنندگان گوشیهای تلفن همراه در جهان است که بزرگترین سهم را در بازار تلفن های همراه جهان را دارد. این شرکت این بار یک  گوشی که از میان رده های این شرکت  است را با طراحی زیبا روانه بازار کرده که می تواند بازار فروش خوبی برای این شرکت به ارمغان بیاورد. با ما همراه باشید تا شما را از جزئیات و سخت افزار بکاررفته در این گوشی مطلع کنیم .

در راس سیستم عامل این گوشی اندروید 10 با One UI 2.0 قرار دارد. در قلب این گوشی اسنپدراگون 450 قرار دارد که آن را به یک گوشی میان رده قدرتمند تبدیل کرده است. پردازنده مرکزی 8هسته 1.8گیگاهرتز Cortex-A53 دارد که در کنار پردازنده گرافیک آدرنو 506 سخت افزار قدرتمندی به این گوشی بخشیده است. باطری قدرتمند 5000 میلی آمپری لیتیوم یونی که با شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می شود به شما امکان استفاده طولانی مدت از این گوشی را می دهد بدون آنکه نگران خاموش شدن آن باشید

از دیگر مشخصات فنی این گوشی باید به دوربین سه گانه آن اشاره کرد که در 13-5 و 2 مگاپیکسل ارائه شده است که دارای قابلیت فلش led  پانوراما و hdr  است. دوربین سلفی تعبیه شده در این گوشی 8 مگاپیکسلی است و کیفیت ویدئو دوربین اصلی وسلفی این گوشی در یک حد است که این از مزایای قابل توجه این گوشی است .

گوشی سامسونگ گلکسی ام11 صفحه نمایش لمسی خازنی دارد که دارای قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است و نمایشگر 6.4 اینچی آن دارای قابلیت بالایی در نمایش است. وضوح تصویر 720 در 1560 و تراکم پیکسل 268 در هر اینچ نوید یک گوشی با کیفیت در وضوح تصویر را می دهد.

به لحاظ حافظه باید گفت این گوشی دارای اسلات اختصاصی microsdxc  است که باعث ایجاد فضای صرفه جویی در تلفن های هوشمند  برای تولید کنندگان می شود. گزینه های رم و حافظه داخلی گوشی شامل رم 3 گیگابایتی و حافظه دخلی 32 و رم 4 گیگابایتی با حافظه 64گیگابایتی می شود. آپشن های دیگر این گوشی شامل بلندگو -جک 3.5 میلی متری و اتصالات متنوع شامل وای فای دایرکت -رادیو  اف ام -جی پی اس و یو اس بی اشاره کرد .

از دیگر مشخصات فنی گوشی samsung galaxy m11 باید به بدنه آن اشاره کرد که شامل قسمت شیشه ایی جلو و پشت پلاستیکی آن می شود که با یک قاب پلاستیکی گوشی خوش دستی می تواند باشد. این گوشی در دونسخه تک سیمکارت و دوسیمکارت به بازار عرضه می شود .

از دیگر پارامترهای این گوشی باید به سنسورهای آن شامل سنسور اثر انگشت -شتاب سنج و قطب نما اشاره کرد. شرکت سامسونگ این گوشی را در 30 مارچ 2020 رونمایی کرد و لازم به ذکر است این گوشی در سه رنگ مشکی -آبی و بنفش روانه بازار کرده است.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا