تکنولوژی و فناوری

نسل پنجم اینترنت 5G بر روی گوشی های گلکسی اس 9 سامسونگ و LG G7

سه مامه گذشته سال 2016 برای سامسونگ بدترین دوران این شرکت بود. آتش گرفتن گوشی های گلکسی نوت 7 که منجر به افت شدید سهام و ارزش شرکت سامسونگ شد، به گفته بعضی از کارشناسان بزرگترین شکست دنیای تکنولوژی تاکنون بوده است. دیگر رقیب کره ای آن یعنی ال جی هم با معرفی گوشی ماژولا شکست مشابهی را تجربه کرده است.

کره جنوبی که سریعترین اینترنت جهان یعنی بالاتر از 54 مگابایت بر ثانیه را دارد. به دنبال ارائه اینترنت 5G بر روی گوشی های گلکسی اس 9 و ال جی جی 7 می باشد. تا شاید شکست این دو شرکت جبران شود و بتوانند به جایگاه قبلی خود در دنیای تکنولوژی باز گردند.

نسل پنجم اینترنت 5G بر روی گوشی های گلکسی اس 9 سامسونگ و LG G7

با معرفی ساخت مودم‌های نسل پنجم اینترنت موبایل یا 5G توسط شرکت کوالکام تحت نام اسنپدراگون X50 و برنامه‌ریزی این کمپانی برای استفاده گسترده و رسمی از این تکنولوژی در بازی‌های زمستانی سال ۲۰۱۸ در کشور کره‌ی جنوبی، می‌توان انتظار داشت تا آن زمان گوشی‌های Galaxy S9 و LG G7 نیز تا آن زمان به این مودم‌ها تجهیز شوند.

در عین حال با توجه به برنامه‌ریزی کوالکم برای ارائه‌ی این مودم به سازندگان گوشی‌های هوشمند در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ است، می‌توان احتمال داد که پرچمدار‌های ساخته شد در ابتدای سال ۲۰۱۸ مجهز به چنین تکنولوژی باشند.

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا