اپلیکیشن هاتکنولوژی و فناوری

FaceApp چیست؟ نحوه استفاده از فیس اپ

FaceApp محبوب ترین اپلیکیشن ویرایش عکس برای شبکه های اجتماعی این روزها مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. فیس اپ پر طرفدار ترین برنامه تغییر چهره هست که تصویر شما را پیرتر و 50 سال آینده را نشان می دهد. این اپلیکیشن هوشمند چهره افراد را با استفاده از یک سری فیلترها پیرتر می کند و تصویری از آینده آنها ارائه می دهد.

FaceApp می تواند عکس های واقع گرایانه ای از خودتان یا دوستان و خانواده تان را با تغییر جنسیت ، افزایش لبخند و یا پیر شدن آنها ایجاد کند. همین قابلیت های جالب باعث محبوبیت جهانی آن شده است. به گونه که تصاویر ایجاد شده از سیاستمداران، سلیبریتی ها باعث جذابیت بیشتر آن شده است.

اما جنجال رسانه ای در مورد این اپلیکیشن از آنجا شروع شده که کارشناسان امنیت سایبری هشدار داده اند. که این اپلیکیشن علاوه بر جنبه سرگرمی ممکن است جنبه جاسوسی نیز داشته باشد. چرا که فیس اپ عکس های کاربران را ذخیره می کند و به گالری گوشی کاربر دسترسی پیدا می کند سپس اطلاعات آنها را به سرورهای خود در روسیه ارسال می کند.

هر چند کمپانی سازنده آن اداعا می کند که تمامی تصاویر ویرایشی پس از 48 ساعت از سرورهای آن حذف می شود. مگر تصاویری که خود کاربر برای ویرایش در آینده ذخیره می کند.

و اما نحوه استفاده از فیس اپ:

شما می توانید اپلیکیشن فیس اپ برای اندروید از Google Play Store و IOS از Apple App Store را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید. البته برای نسخه کامل آن باید 20 دلار پرداخت کنید. چرا که نسخه پولی آن دارای امکانات پیشرفته و کامل هست . و یا برای دانلود فیس اپ به سایت ای اس دانلود مراجعه کنید.

کارکردن با FaceApp مثل دیگر برنامه ها فوق آسان هست. به شما اجازه می دهد که هم عکس های موجود در گالری و یا گرفتن عکس جدید با دوربین آن را ویرایش کنید. پس از دانلود فیس اپ آن را نصب و اجرا کنید. اپلیکیشن از شما اجازه دسترسی به گالری را می خواهد. در صورت اجازه دادن منتظر بمانید تا به عکس ها و گالری شما دسترسی پیدا کند و آنها را نمایش دهد.

در صفحه اصلی اپلکیشن گزینه ای به نام gallery وجود دارد. که می توانید از گالری عکس دلخواه خود را انتخاب کنید. یا در همان صفحه اصلی با انتخاب گزینه دوربین از خود یا شخص دیگر عکس بگیرید تا فیس اپ آنها را پردازش و فیلترهای گوناگون مثل لبخند، پیری، تغییر جنیست مثل تبدیل مرد به زن و برعکس بر روی آن اعمال کند.

پس از انتخاب عکس و پردازش آن بر روی سرور های این شرکت کمی طول می کشد. منتظر بمانید تا کار پردازش تمام شود. سپس در زیر عکس چند فیلتر مثل جوانی، پیری، لبخند، زن و مرد و .. که شما می توانید آنها را انتخاب کنید. در آخر با ایجاد تصاویر GIF و کلاژ عکس های خود می توانید چندین عکس ویرایش شده را با یکدیگر در یک عکس اشتراکی نمایش دهید.

چگونگی اشتراک عکس FaceApp

هنگامی که شاهکار خود را ایجاد کرده اید، به اشتراک گذاری آیکون زیر تصویر ظاهر می شود. فلش رو به پایین در زیر عکس به شما اجازه می دهد که تصویر را بارگیری کنید در حالی که گزینه هایی برای ارسال به Instagram، Facebook و Twitter نیز وجود دارد. همچنین گزینه ای برای به اشتراک گذاری در برنامه های دیگر مانند WhatsApp و سیستم های پیام رسانی نیز وجود دارد.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا