صنعت

راهنمای خرید پک رباتیک از فروشگاه چالیک

حرفه ای شدن در زمینه ساخت ربات و ورود به دنیای رباتیک نیازمند استفاده از پک رباتیک یا قطعات ساخت ربات هست. رباتیک را باید به صورت تجربی و یاد بگیرید. که لازمه این کار داشتن پک رباتیک متناسب با هر سن و دوره ای از مقدماتی تا پیشرفته است. فروشگاه رباتیک چالیک یکی از بزرگترین آموزش رباتیک و مرکز خرید قطعات و پک رباتیک در ایران تمامی قطعات لازم جهت ساخت ربات از ساده تا پیشرفته را برای شما تهیه کرده است. قبل از اینکه به فروشگاه چالیک مراجعه کنید. ابتدا راهنمای خرید پک رباتیک را بررسی کنید. تا بدانید پک رباتیک چیست و شامل چه قطعاتی می باشد.

صنایع آموزشی چالیک از سال 1385 در زمینه تولید محصولات آموزشی و همچنین ارائه خدمات آموزشی در زمینه رباتیک فعالیت داشته است. در طول این سالها با بهره گیری از متخصصان این زمینه اقدام به تولید انواع پک رباتیک با استانداردهای روز جهانی نموده است. انواع کیت رباتیک تولید این موسسه مناسب برای استفاده در گروه های سنی مختلف میباشد و علاقمندان میتوانند با توجه به سطح دانش و توانایی های مهارتی خود یکی از محصولات ما را انتخاب نمایند. همچنین لازم به ذکر است ما بنا به تجربه های آموزشی خود همواره در تلاشیم تا محصولات خود را با طرح درس دقیق آموزشی منطبق با استانداردهای روز دنیا ارائه کنیم و بدین منظور هر یک از مصولات ما دارای طرح درسهای دقیق آموزشی میباشد که این امر استفاده از کیت های رباتیک را برای مدرسین در سطح مدارس و آموزشگاه ها تسهیل خواهد نمود.

 

انواع پک رباتیک تولید صنایع آموزشی چالیک را میتوان در سه بخش عمده دسته بندی کرد که این بخش ها شامل موارد زیر می باشد.

 

پک رباتیک با رویکرد مکانیک

پک رباتیک با رویکرد الکترونیک

پک رباتیک با رویکرد برنامه نویسی

شما میتوانید برای یک انتخاب درست مطابق با توانمندی های خود با کارشناسان ما در صنایع آموزشی چالیک ارتباط برقرار کنید. در ادامه به معرفی برخی از بسته های رباتیک تولید شده در صنایع آموزشی چالیک میپردازیم.

پک مکانا 1

پک مکانا 1

این بسته با رویکرد آموزش مکانیک مقدماتی برای کودکان 6 الی 9 سال طراحی شده است. این بسته بدون موتور و قطعات الکترونیکی میباشد و با استفاده از آن میتوانید بی از 15 مدل مکانیکی مختلف را بسازید. مفاهیم مختلفی از قبیل حرکت ، نیرو و انتقال نیرو ، سازه ها ایستا و متحرک و … با این بسته قابل آموزش میباشد. همچنین کار با این پک رباتیک باعث تقویت تجسم سه بعدی و افزایش خلاقیت در کودکان کیشود. کار با این ابزار برای کودکان بسیار راحت و لذت بخش خواهد بود و برای اتصالات آن از پیچ و مهره پلاستیکی با سایز بزرگ استفاده میشود. شما همچنین قادر خواهید بود این بسته را در آینده با اضافه کردن تعدادی قطعات الکترونیکی و موتور گیربکس ارتقا دهید. ما استفاده از این پک را برای کودکانی که هیچ تجربه ای از قبل در زمینه رباتیک ندارند و تازه در ابتدای این مسیر هستند توصیه میکنیم. پک رباتیک مکانا 1 را از فروشگاه رباتیک چالیک با قیمت مناسب خریداری کنید.

پک ABSrobo

پک ABSrobo

این پک رباتیک مکمل پک رباتیک مکانا 1 خواهد بود و قدم مناسبی در جهت شناخت ربات های حرکتی با موتور و قطعات الکترونیکی خواهد بود. ساخت ربات جنگجو و فوتبالیست ساده از ویژگی های این پک میباشد. این کیت دارای یک دسته کنترل دو کانال میباشد که به صورت سیمدار بوده و از طریق آن امکان کنترل ربات وجود دارد. این بسته ربات دارای دو عدد موتور گیربکس تک شفت آبی با کیفیت بالا میباشد. منریال استفاده شده در این ربات از پلاستیک بسیار با کیفیت بوده و کار با آن برای کودکان 7 الی 10 سال توصیه میگردد. توجه نمایید امکان اضافه کردن قطعات گوناگون به صورت سفارشی و به دلخواه شما به ان پک وجود دارد و شما میتوانید به راحتی این بسته را ارتقا دهید و سازه های گوناگون مکانیکی را با آن بسازید.

پک رباتیک Mtbot

پک رباتیک Mtbot

این بسته رباتیک نیز بیشتر جنبه مکانیکی و الکترونیکی به صورت همزمان دارد. جنس قطعات این پک از فلز با کیفیت میباشد که این مطلب باعث افزایش کیفیت آن گردیده است و برای کارهای رباتیک حرفه ای میتوانید از آن استفاده کنید. اتصالات این قطعات با پیچ و مهره قطر 4 میباشد و همچنین برای افزایش استحکام قطعات میتوانید در طول طراحی خود از واشر فنری نیز استفاده کنید. این پک رباتیک دو موتوره بوده و دارای یک کنترل دو کانال نیز میباشد. امکان ساخت سازه های گوناگون فلزی به صورت متحرک و ایستا با این پک برای شما فراهم میباشد و همچنین میتوانید با رباتهای ساخته شده خود در مسابقات حرفه ای رباتیک شرکت نمایید. یکی از کاربردی ترین رباتهایی که میتوانید با این پک طراحی کنید ربات جنگجو میباشد که به دلیل استحکام قطعات یک ابزار بسیار عالی برای ساخت این مدل از ربات ها میباشد. همچنین شما میتوانید با اضافه کردن قطعات به صورت سفارشی به این پک وسایل ساخته شده با آن را به طور چشمگیری گسترش دهید و از این طریق ساازه های مورد نظر خود را به راحتی بسازید و از آنها در مسابقات گوناگون استفاده کنید. پک رباتیک Mtbot از فروشگاه رباتیک چالیک با قیمت ارزان خریداری کندی.

پک ربات POrobot

پک ربات POrobot

پک رباتیک POrobot یک ربات با قابلیت برنامه نویسی و با قابلیت ربات makeblock طراحی گردیده است که قیمت تمام شده این محصول 90 درصد پایینتر از محصول مشابه خارجی آن میباشد اما در ویژگی ها و کاربرد دارای موارد منحصر به فردی از جمله قابلیت ارتقا به صورت قدم به قدم میباشد که در محصولات مشابه خارجی این ویژگی وجود ندارد. شما با استفاده از این بسته میتوانید ده ها مدل ربات هوشمند گوناگو را طراحی کرده و بسازید. از جمله این رباتها میتوان به ربات مسیر یاب ، رالی هوشمند ،‌ آتش نشان و … اشاره نمود. محیط برنامه نویسی این ربات به صورت بلوکی بوده که این مطلب باعث سهولت در استفاده از این ربات میشود و علاقمندان به رباتیک در سن بالای 9 سال میتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. از ویژگی های این ربات میتوان به آموزش برنامه نویسی به کودکان به شکلی کاملا کاربردی اشاره نمود. این ربات دارای دو عدد موتور گیربکس و یک پردازشگر نانو میباشد که در حال حاضر استفاده از این پردازشگرها در دنیا به شدت در حال افزایش میباشد. همچنین شما قادر خواهید بود به تدریج با اضافه نمودن ماژولهای الکترونیکی دیگر ربات خود را ارتقا دهید و انواع سنسورهای گوناگون را در ربات خود استفاده کنید. همچنین بردازشگر ربات به تنهایی برای ساخت پروژه های هوشمند سازی در سطح حرفه ای و آموزشی کاربرد خواهد داشت. جنس بدنه این ربات در دو مدل فلزی و پلکسی ارائه میگردد که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فرد خود میباشد. در نمونه اولیه این ربات دارای سنسور IR بوده که شما میتوانید مطابق با نظر خود آن را سفارشی نموده و سنسورهای بیشتری به آن اضافه نمایید.

اینها تنها بخشی از محصولات تولیدی صنایع آموزشی چالیک بود. شما میتوانید با ارتباط با کارشناسان ما راهنمایی لازم در زمینه تهیه یک بسته مناسب رباتیک را برای خود دریافت نمایید. همچنین لازم به ذکر است برخی از محصولات ما در زمینه رباتیک از محصولات وارداتی میباشد که شما میتوانید با توجه به میزان سرمایه گزاری خود در این زمینه از این محصولات نیز استفاده نمایید.

ما همواره در تلاشیم تا خود را منطبق با آخرین پیشرفت ها در این زمینه قرار دهیم و تیم ما در بخش توسعه و R&D در حال طراحی محصولاتی جدید میباشند تا شما عزیزان بتوانید از جدیدترین ابزارهای آموزشی مورد استفاده در کشورهای توسعه یافته استفاده کنید. شما میتوانید اخبار مربوط به محصولات جدید ما را از طریق سایت ما به آدرس www.chalik.net دنبال کنید. لازم به ذکر است محصولات ما برای استفاده در مراکز آموزشی و آموزشگاه ها دارای تخفیفات ویژه ای خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه محصولات ما میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ما در تلاشیم تا استفاده از محصولات چالیک به یک تجربه ماندگار برای شما تبدیل گردد.

 

 

 

صفری

متخصص تولید محتوا، فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز ، علاقمند به دنیای تکنولوژی و فناوری، گردشگری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا