تکنولوژی و فناوریموبایل

امن ترین موبایل جهان؟

امن ترین گوشی هوشمند جهان – شاید اولین گزینه های که به ذهنتان برسد گلکسی اس 7 سامسونگ یا آیفون 7  اپل باشد.حدس شما اشتباست. شاید از روی علاقه و تعصب چنین حدسی زده باشید.

اما به شما بگویم که هیچکدام این افتخار یه هیچ از گوشی ها سامسونگ, اپل, سونی, ال جی, شائومی, htc و.. تعلق ندارد. بلکه عنوان امن ترین گوشی هوشمند جهان به محصول جدید بلک بری به نام dtek50 blackberry تعلق دارد. شرکتی که همیشه به دور از هیاهو و رقابت محصولاتی خاص برای طرفداران خاص خود تولید می کرد.

dtek50

در دنیای تکنولوژی و فناوری که امنیت به شاخص کلیدی برای هر ابزار الکترونیکی تبدیل شده است. داشتن یک گوشی با امنیت بالا خیالتان را از بابت هک شدن و تهدیدات امنیتی راحت می کند.

هکرهایی که با گسترش استفاده از موبایل اکنون اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی و موبایل را هدف گرفته اند. اینجاست که کمپانی بلک بری باید به این عنوان افتخار کند.

دومین گوشی اندرویدی این شرکت به Dtek50 لق امن ترین گوشی جهان را به خود اختصاص داده است. عنوان و افتخاری که شرکت های بزرگ سامسونگ, اپل و .. موفق به اخذ آن نشده اند.

موبایل dtek50 blackberry دارای سیستم امنیتی ارتقاء یافته بوده و از طرفی با توجه به سخت افزار منحصربفرد به کار رفته در آن، عنوان امنیتی ترین گوشی جهان را اکنون به همراه خود یدک می کشد.

worlds-most-secure-android-smartphone
دومین گوشی اندرویدی بلک بری برخلاف گوشی های پیشین و کلاسیک این کمپانی، تماما لمسی بوده و مانند نمونه های فعلی بلک بری از صفحه کلید فیزیکی برخوردار نیست.

Dtek50BlackBerry ادعا نموده که سخت افزار داخلی Dtek50 منحصربه فرد بوده و از هرگونه هک شدن و نفوذ در امان است.گفتنی است این محصول که از هشتم ماه آینده میلادی با قیمت تقریبا ۳۰۰ دلار به بازار عرضه می شود، به ویژگی هایی نظیر صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با وضوح تصویر فول ‌اچ‌دی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، پردازنده‌ اسنپدراگون ۶۱۷ ، سه گیگابایت حافظه‌ رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی با قابلیت ارتقا و اندروید مارشمالو مجهز شده است.

most-secure-android-smartphone

مشخصات گوشی:

Feature: 4G LTE, Quad‑band, Unlocked
Screen resolution: 1920 x 1080
Weight: 4.76 ounce
Storage capacity: 16 GB
Cellular technology: GSM, UMTS
Brand: BlackBerry

در مورد کمپانی بلک بری بدایند که : بلک‌بری لیمیتد، (به انگلیسی: BlackBerry Limited) یک شرکت مخابراتی امریکایی است، که در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و مخابرات بی‌سیم فعالیت می‌کند و برای ساختن تلفن‌های هوشمند بلک‌بری مشهور می‌باشد.

شرکت بلک‌بری لیمیتد در سال ۱۹۸۴ توسط مایک لازاریدیس، با نام ریسرچ این موشن تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر واترلو در استان انتاریو، کانادا قرار گرفته است.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا